Hakutulokset

  1. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Huomenta kaikille! Olen täällä taustalla melkein päivittäin käynyt lukemassa teidän taivalta ja nyt oli pakko tulla onnittelemaan plussanneita ja toivottamaan mahdottomasti tsemppiä kaikille erilaisten kiertojen ja hoitojen kanssa painiville! Erilaiset hoidot lievemmistä lääkkeellisistä...
  2. K

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Heippa hei kaikille! Käyn täältä taustalta ahkerasti edelleen lukemassa teidän juttuja ja oli pakko kommentoida Tunafishin pohdintaa. Eli Pregnyl pistoksen jälkeen ei voi enää testailla ovista tikuilla, koska piikki on niin voimakas, että saattaa pitää testin plussalla useamman päivän. Se...
  3. K

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Huomenta naiset ja valtavan suuret halaukset kaikille ihmeellisten kiertojen ja ovistikkujen kanssa painiville!:heart: Käyn usein lukemassa tätä palstaa ja taustalla toivon aivan valtavasti kaikille onnistumisia. Katkeruuden ja jopa vihan tunteet on aivan normaaleja ja niitä omassa 3,5...
  4. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Hei kaikille pitkästä aikaa täältä taustalta! Meidän epäonni on ainakin nyt hetkeksi kääntynyt ja 3,5 vuoden jälkeen ollaan saatu plussa testiin!:heart: 2.icsi toi toivotun tuloksen ja nyt jännäillään, että kaikki menee hyvin loppuun asti! Täällä kaikille peukut pystyssä ja hurjasti...
  5. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Huomenta kaikille täältä taustalta! Ja mahdottomasti jaksamista kaikkille negatestien ja tätien kanssa painivile... Meillä siis vihdoin ja viimein alkaa tällä viikolla pistokset IVF:ää varten ja toiveet on välillä katossa ja välillä hakkaan päätä seinään, kun totuus lyö vasten naamaa =)...
  6. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta kaikille!! Oon käyny kurkkimassa teidän juttuja, kun en poissakaan osaa pysyä ;) Täällä inssin jälkeistä elämää, munasoluja oli kehittynyt kaksi eli vähän paremmat mahikset, kun aiemmin vaikkakin miehen tulos ei ollut ihan mahdottoman hyvä, kun tuli jätettyä pidättäytymisaika...
  7. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    No huh huh mikä plussa-aalto!! Hurjasti onnea kaikille ja ihania tulevaisuudensuunnitteluhetkiä! Mä taidan tästä nyt painua hetkeksi taka-alalle. Uusi aika varattu ultraan ja sen myötä inssiin. Vaikka välillä onkin todella helpottavaa päästä purkamaan itseään tänne ja kyselemään tai...
  8. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    No johan on jännittävää!! Toivotaan, että haamut muuttuu plussiksi!! Täällä testattu lauantaina negaa, että se siitä. Enää en jaksa testailla ja piinata itteeni ravaamalla sen testin kanssa ympäri kämppää ja tuijottaa joka valossa, että josko siinä nyt jotain näkyis!! Katseet jo seuraavassa...
  9. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Niin ja ovistestissä entistä vahvempi plussa...Sekoo...
  10. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Varmasti oli Sannuli totaalinen isku päin naamaa sen kirjeen saaminen...Julkiselle saattaa päästää hyvinkin nopeasti hoitoihin, jos on löydetty pätevä syy lapsettomuudelle. Me selittämättömät kituutellaan jonon hännillä, mutta uskon, että tekin saattaisitte päästä hyvinkin nopeasti! Aamuyö...
  11. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    ONNEA VIU!!:flower: Aivan mahtavaa! Uskon, että tunteena aivan sanoin kuvaamattoman ihmeellinen!
  12. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voi ei Zipuli...Voimia eteenpäin jaksamiseen... Älä Viu vielä lannistu, veti sanat suustani noilla kommenteilla stressittömyydestä ja siitä, että kyllä meillä kaikilla varmasti vielä tärppää, kun toivoo! Ei se vaan mee niin! Ei kaikilla onnistu, voi olla ihan hyvin mahdollista, että tässä ei...
  13. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Yameliah Lugesteron otetaan käyttöön ovulaation jälkeen vahvistamaan kohdun limakalvoa ja tekemään siitä vastaanottavaisemman kiinnittymistä varten. Mulla on ainakin auttanu pitämään loppukierron tuhruttelun poissa. Yksityisellä klinikalla pystytään tekemään nopeastikin tutkimukset, parasta...
  14. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Yameliah Olipa tökerösti sanottu! Mun tuttu kerran tokas, että "Eikö vieläkään oo tärpänny? Pitääkö tulla oikeen näyttämään kuinka niitä lapsia tehdään!" Amanda Tuli tuossa mieleen, että mulla alkaa menkat aina viidentenä päivänä viimesestä Lugesta. Mun annostus on kyllä aika kova, 2x200mg...
  15. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Aamulla laitoinkin Feufolletille onnentoivotukset, mutta kone meni totaalisen jumiin! Eli paljon onnea!! Ihanaa!! Täällä ei mitään...Käsille meni varmasti tämäkin kierto! Kerran vielä inssi tämän jälkeen ja sitten huilaustauko.
  16. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Voihan kettu mitä uutisia Marienna, mutta kuitenkin varmasti ihan hoidettavissa ja ainakin tietää syyn ja mitä sen eteen voi tehdä! Itseä ahdistaa sunnattomasti se, kun ollaan selittämättömiä eli mitään syytä ei löydy... Mullakin on feufollet loppukierrosta aina iltasin pientä lämpöö...
  17. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Hah, no ei se Mman maaliskuussa kauas heittäny, nimittäin tänään tuli postissa kuori, että lähete vastaanotettu ja suunnittelukäynti viimeistään 22.2.2011! Eli mun tuurilla, kun se lopullinen aika tulee niin se on 21.2!!:kieh: Että kannattaa käydä kinuamassa sitä lähetettä jo vähän näin...
  18. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Mulle ei oo tullu Lugeista mitään. Tissi- ja nännikipu on johtunu Pregnylistä, loppukierrossa on tullu menkkakramppeja jo muutama päivä ennen vuotoa. Johtuu varmaan siitä, että luget siirtää mulla ainakin menkkojen alkua eteenpäin. Tai no lämmöt on normaalia korkeemmalla loppukierrosta, saattaa...
  19. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huomenta! Ei juma mä näin sellasta unta, että se mun julkisen puolen suunnitteluaika tuli ja se oli jo marraskuun lopulla! Hah, mitä unia ja toivottavasti oliskin noin pian!! Annalle voimia uuteen yritykseen ja toivotaan, että tärppää nopeasti! Mä oon kans tuhannen kertaa kuullu ton...
  20. K

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

    Huh, ovis oli ja meni ja nyt vaan taas vähän odotellaan!!:kieh: Olivia inssissä ei menny kun 10-15 minuuttia eikä oikeestaan tuntunu miltään ehkä pikkasen vihlas ihan alkuun. Maha ei ollu sen jälkenkään yhtään kipee. Edelliskerralla särki mahaa pari tuntia inssin jälkeen, mut sillon...

Yhteistyössä