Hakutulokset

  1. H

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    hei! Täällä olis uus esikoisesta haaveileva ketjun jatkeeksi :D Itse päätin että nyt kun ukon kanssa uudestaan vauvasta ruvettii haaveilemaan niin, että teen sen sitten viimisenpäälle testien kanssa ja nyt eilen se sit tuli se ovis bongattua ja peitot on heilunu. Nyt täytyy toivoa parasta.
  2. H

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    No huomenna loppuu se miettiminen ku laitettii lähete labraan niin eiköhä se selkii :D jos ne siel osais tulkita sitä virtsastaki *miettii* vaikka eipä nuista tiiä :D
  3. H

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

    Tein tänään raskaustestin johon ilmestyi erittäin haalea vaaleanpunainen viiva :o En oikein tiedä mitä ajatella ? Kuukautiset kaltaista vuotoa oli, mutta aika niukanlaisesti. väsymystä on ollut ja alaselkää juilintaa ollut tänään reiteen asti :o Viikko sitten tein viimeksi testin joka näytti...
  4. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    siili H En ole syönyt pillereitä sitten heinäkuun alun jälkeen kun huomasin että ne ei sovi mulle. Tuli ihottumaa ympäri kehoa ja mieli heitteli niin laidasta laitaan. Menkat on ollut koko ajan säännölliset siitä lähtien, että en kyllä usko että se johtuisi enää niistä pillereistä. 4 pv jo...
  5. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Samaa odotellen minä.
  6. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Joo se täytyy odotella vaan rauhassa ja olla ressaamatta.
  7. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    milean mulla on vähän samankaltaista negatiivista testit näyttää mutta oirelua mukamas on. Pittää varmaa turvautua jouluaattona seuraavankerran siihen raskaustestiin jos ei ala tätiä kuulumaan. Ajattelin vaihtaa testin normaaliin testiin nimittäin edelliset kaksi testiä tein sillä digitaalisella...
  8. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    joo 2 päivää on jo myöhässä. Oireluna on ollut: Puolittaista alamahanippailua ja juilintaa Närästystä väsymystä rintojen aristusta Silti tuntuisikin hieman omituiselta miten mun kohdalla se voiski olla muka niin helppoa että jo ensimmäisellä yrityksellä muka onnistuis. Täälllä on...
  9. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Onkohan mussa jotain vikana ku kaikki testit osottaa negatiivista niin ovulaatio ku raskaustestitki :D Ei oo tätiä näkyny toistaiseksi vaikka on tuntu että vois tullakki. *murr* Jossain keskustelupalstalla oli porinaa, ettei useassa tapauksessa plussaus ole onnistunut vasta kuin useita päiviä...
  10. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Joo 1yk on menossa. Todellakin kiukku valtaa mielen varsinki ku ovistestitkää ei oo näyttäny mitään joten luovutin niiden testien suhteen kokonaan ja ajattelin että josko se tärppäis ilmanki ku yrittää tarpeeks. :Meinasin tulla hulluksi näiden ns. oireiden kanssa että ajattelin että jos...
  11. H

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Kauhea ressi päällä nuista raskaus asioista. Kaamea vauvakuume ja oirelua on ainakin mielestäni ollut sinne suuntaan, mutta jo toisen negatiivisen testin jälkeen alkanu tuntumaan, että mielikuvituksen tuotosta on kaikki. Onko muilla kokemusta?!
  12. H

    epätoivo

    Aloimme mieheni kanssa kokeilla esikoista ja odotukset on korkealla. En tiedä ressistäkö lienee menkat ollu nyt jo 2 pv myöhässä ja raskaustestit negoja kaikki. Alamahassa on ollu juilintaa jo useita päivä ja useita oireiluja on ollut. Onko kellään samankaltaisia kokemuksia?! Olisin...

Yhteistyössä