Hakutulokset

  1. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heips kaikille :) Mopsukka, mulla tuli kans verta nenästä pari päivää sitten aamulla kun niistin, ei todellakaan oo moista ollut aikaisemmin, viimeks varmaan pentuna tullu verta nenästä. Päivitän omaa napaa lyhyesti: kp22/28-30 nyt meneillä. Ovis käytettiin tehokkaasti hyväksi ;) liekö nyt...
  2. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Na-dene, kyllä mä jo onnittelen sua!!!! ihan mahtavaa!!! :hug:
  3. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Heipä hei kaikille tasapuolisesti =) Nyt on aikaa vastailla kun istuskelen yön töissä =) Paloma82 Ite oon käyttänyt noita Pregcheck ovistestejä, saa edullisesti ja ainakin mun kohdalla toimii. LilyAlice ja Memmo Mulla tuli ikävä täti kyläilemään eilen :'( Tein tosin tossa alkuviikosta CB...
  4. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    LilyAlice mulla on ihan samat fiilikset :laugh: Kauheeta ittensä kyttäämistä vaan koko ajan! Ja "kaikki oireet"tuntuu olevan raskausoireita... Tein aamulla liuskatestin joka oli puhdas nega. Kp siis nyt 26/27-29(?) ja alavatsanippailut jatkuu, ne ei oo kyl yhtään sellaiset mitä aikaisemmin...
  5. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Memmo, kiitos :) Nyt kp 25/27-?. En malttanut olla aamulla testaamatta r.testillä (tollanen Pregcheck liuskatesti) mut eihän siihen mitään tullut :( tietenkin harmittaa mut toisaalta ajattelen et niin kauan ku ei menkkoja kuulu niin on toivoa ;) Mulla kans noita navan alla olevia "tuntemuksia"...
  6. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Moikka :) Mä ajattelin päivitellä kuulumisia kun en oo pitkään aikaan mitään kirjoitellut... Omanapavaroitus! Eli siis, mistähän sitä alottaisi...No ensinäkin nyt se, että mulla plakkarissa kp 23/27-29. Viimeviikon puolestavälista lähtien on ollut outoja tuntemuksia... - alavatsaa poltellut...
  7. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Pikainen kysymys pregcheck ovistestiliuskousta...merkkaako siinä vaaleat viivat mitään, esim. ovis tulossa tms? Mulla siis menkat loppu maanantaina ja ajattelin ihan huvikseni ja mielenkiinnon vuoksi testata nyt alusta lähtien siihen asti kunnes tulee se oikein kirkas ja selkeä viiva siihen :)...
  8. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Onnea uusille odottajille :) :heart: Nyt loppui sitten menkat ja toiseen yritykseen aletaan :) miten tohon listaan sen saa muuten lisättyä et YK 2 alkaa nyt ja YA 01/13? Ostin kaupasta paketin ovistestejä, apteekista Multivita purkin ja kaupasta greippimehua ja greippejä (greipit otin...
  9. annab

    *Esikoista yrittämään 2013!*

    Moikka kaikille :) Olen jokun aikaa seurannut taustalla tätä keskustela ja nyt haluaisin liittyä mukaan. Voisin alkuun kertoa oman tarinani... Ollaan tavattu mieheni kanssa 06/12 ja kihloihin mentiin 01/13 :heart: Minulla oli ihan järkyttävän kova vauvakuume joka paheni vuoden alusta kun...

Yhteistyössä