Hakutulokset

  1. P

    Savonmuan Hilimat

    Kaa:lle vielä :hug: ja toivottavasti uusi vuosi tuo parempaa tullessaan! ja onnittelut kaikille jo vauvan syliinsä saaneille. Bonsku oli käynyt punktiossa, toivottavasti ei tarvitse pitkään kiristellä hermoja ja odottaa tuloksia sieltä.. itsellä alkaa kanssa ajankulu hidastumaan kun viikot...
  2. P

    Savonmuan Hilimat

    AnnaManna, hienoa että kaikki oli ok! Kaalle myös lykkyä huomiseen, toivottavasti ei oo kovin uneton yö tulossa. ja noista tomaateista, uskon kyllä että on varmaan ollu tehyläisilläkin kovat paikat, vaikka onkin liitto takana niin ainahan se oma toimeentulo mietityttää(vaikken edelleenkään...
  3. P

    Savonmuan Hilimat

    AnnaMannalle tsemppiä ultraan, toivottavasti kaikki on niinkuin pitääkin ;) täällä kärvistellään alaselkäkipujen kanssa, eikä edes kenkiä saa enää jalkaan kun ottaa maha vastaan.. :headwall: tosin ei tee ees mieli liikkua pitkiä matkoja kun kaikenlaista jomotusta ilmenee..jospa tuosta...
  4. P

    Savonmuan Hilimat

    Heissan Hilimat! täällä on nautittu nyt lomailusta, ja tekee kyllä hyvää, pakkohan se on myöntää :) noista supistuksista, mulla on ollu jo pitkään tuota kivutonta kovettumista jo pienistäkin rasituksista, ja valtavaa napakipua joka on toisinaan ihan sietämätöntä, mut noi oon vaan pistäny...
  5. P

    Savonmuan Hilimat

    vimpulalle peukkuja että alkais pian tapahtua ;) täällä alkaa siis tulla myös tutuks noi veitseniskut sun muut kiusat, maistiaisia on tullu niistäkin..no,eteenpäin mennään ko mummot hangessa =) Cantista vielä, bruno oli kyllä mukava ja hauska tapaus, piti huolen miehestäkin siinä sivussa...
  6. P

    Savonmuan Hilimat

    Vimpula juu ei tässä suurempaa ressiä kuitenkaan vielä oo, mä luotan siihen että kyllä se ultraaja ois sanonu jos olis kovin huolettavan pieni ollu..ja onhan tässä jo kohta se neukkalääkärikin taas. arvioitahan ne vaan on, todellisuus paljastuu sit aikanaan :) ja taitaa noi kivut vaan olla...
  7. P

    Savonmuan Hilimat

    Vimpula05ja07 kiitos kommentista, aika pieneltähän tämä meidän asukas vaikuttaa tuohonki verrattuna ja jos sulla on sanottu että tulee pieniä..luulisin että toi oli kuitenki suht tarkka mitta kun se on otettu ultralla. Rakenneultrassa aikanaan asukas oli ihan sen kokoinen mitä pitikin..pitää ens...
  8. P

    Savonmuan Hilimat

    Itse kävin tuolla Cantissa alkuraskauden ultrassa, Bruno Cacciatorella ja juuri tarkistin, maksoi 67 euroa. Bruno oli myös tosi symppis, lievitti jännitystä kun oli kaikenlaista aiempaa hankaluutta. Painoarvioista kysyisin sen verran niiltä jotka on niitä saaneet ja tietävät asiasta, itse sain...
  9. P

    Savonmuan Hilimat

    Moi kaikille :wave: Mäkin pomppaan uutena mukaan tähän porukkaan kun vielä ehtii, silloin tällöin oon käynyt täällä aina lukemassa näitä odottajien juttuja ja hakemassa vertaistukea :) Esikoista odotan, 28v., Kuopiossa asustellaan miehen kanssa ja la on 28.12. Mäkin kuulun tuohon...

Yhteistyössä