Hakutulokset

  1. T

    polkupyörä asiaa

    minkä kokoinen polkupyörä teillä on ku meidän pojalle ehkä pitäis ostaa uus ku 12" tuumainen on liian pieni ja ikää on 4 vuotta nyt ja täyttää syksyllä 5vuotta? B)
  2. T

    apua mitä mä teen?

    meillä on n. 1v2kk tyttö ja se menee hyvin nukkumaan mutta aina rupee 12 jälkeen yöllä itkemään ja mikään ei auta (en enään anna maitoa kyllä siihen aikaa) rauhoittuu kyllä viereen mutta ku en viittisi ottaa viereen enään ja eilen se vaan halusi jutella.. kertokaa mitä teen, haluaisin nukkua...
  3. T

    Kuinka usein rasvaatte lastanne ja mitä rasvaa käytätte?

    meillä oli tytöllä kauhean karhea iho ja äiti kertoi että kauhean hyvä rasva on perinteinen tummeli rasva. B)
  4. T

    Method Putkisto

    Itse kävin syvävenytyksen ja kasvokoulun peruskurssit Marja putkiston ohjauksessa tuossa elokuun lopulla kun hän oli käymässä suomessa. Peruskurssi kannattaa käydä. Siellä opetetaan hengitystekniikka ja liikkeiden oikein tekeminen. Itse asiassa studiolta sanottiin että peruskurssin käynti on...
  5. T

    kertokaa maidosta elintarvikkeissa

    kiitoksia juuro tätä kaipasin enkä mitään nettiosoitteitta kiitokset paljon sulle :hug: B)
  6. T

    kertokaa maidosta elintarvikkeissa

    millä muilla nimillä maito esiintyy elintarvike tuotteissa kun herajauhe ja maitoproteiini tiestysti maito alkuiset mutta muut.. kertokaa...maitodiettiläinen
  7. T

    tonalin

    onko teillä auttanut tonalin laihduttamiseen?mä ostin tässä vähän aika sitten purkin ja tuntuu siltä et paino rupes tippumaan..
  8. T

    kerrossänky

    minkä ikäisenä olette laittaneet yläsänkyyn nukkumaan?
  9. T

    minkä ikäisenä?

    minkäs ikäisenä teillä on siirtynyt jatkosänkyyn/kerrossängyn alapedille? B)
  10. T

    päiväunet

    meidän poika tais jättää noin 2,5wee en jaksanut taistella siitä asiasta enään, paitsi joskus nukahti pienille torkuille sohvalle ku katsoi piirrettyjä tai autoon.yö unet tais olla10-12 tuntia. B)
  11. T

    kaupassa olo?

    miten teidän lapset käyttäytyvät kaupassa? meidän kohta 4 vuotias poika on välillä ihan kauhea kaupassa ja millään ei tottele siellä vaikka kuinka sanoo tai uhkailee että lähdetään pois kaupasta pois jos et ole kunnolla.mitä mä teen sen kanssa apua tarvittaisiin kipeästi ku hävettää kaupassa ku...
  12. T

    häälahja

    haäälahja ideoita 3 vuotta tulee kesäkuun 7pvä täyteen ja en keksi miehelleni lahjaa oisko teillä ideoita? apuanne tarvittais :attn:
  13. T

    kengän koko 3-4wee

    meidän pojalla on 26-27 jalan koko.ikä 3,5wee
  14. T

    Miten muilla?

    noin 2,5wee päiväkuivaksi en muista kauan meni yökuivaksi olisiko ollut joku 3wee.
  15. T

    JÄKE!!!

    täytyy kahtoa ku te kirjoittelette tapaamisia ja tulla joku kerta mukaan mutta torstai ei käy koska poika menee kerhoon yhden aikaa ja pitäis keretä syömään ennen sitä mutta katsotaan joku muu kerta. ja sitten aikakin ku muutto on tehty niin on taas helpompaa ku on yks asia vähemmän...
  16. T

    mitä tarvikkeita esikolle

    se sitteri ei ole tarpeellinen jos ostaa turvakaukalon autoon niin se menee sisällä sitterinä ja tosi hyvä jos siinä on kiikutus mahdollisuus.
  17. T

    JÄKE!!!

    asuuko teistä kukaan pellonkulmassa ku me muutetaan jampasta ens kuun alussa... poika tarvis leikkiseuraa noin 3,5vuotias ku 4kk tytöstämme ei oikein ole leikkiäksi vielä ja itselläkään ei oikein ole juttuseuraa.. =)
  18. T

    -05 syntyneet

    hyvinkää oli sairaala mutta asun järvenpää
  19. T

    -05 syntyneet

    tyttö 4.12 hyvinkää

Yhteistyössä