Hakutulokset

  1. H

    Miten on?

    Ensimmäisen luokan kertaus Hei. Kyselen teiltä onko mahdollista että näin paria päivää ennen koulujen päättymistä opettaja voisi ilmoittaa luokalle jäämisestä? Mitään palavereja ei koko luku vuonna ole ollut lapsen oppimisesta eikä mitään tuki päätöksiä ole tehty. Tämä ensimmäinen...
  2. H

    Ensimmäisen luokan kertaus

    Hei. Kyselen teiltä onko mahdollista että näin paria päivää ennen koulujen päättymistä opettaja voisi ilmoittaa luokalle jäämisestä? Mitään palavereja ei koko luku vuonna ole ollut lapsen oppimisesta eikä mitään tuki päätöksiä ole tehty. Tämä ensimmäinen kerta kun opettaja kutsuu...
  3. H

    Teksta-koira ei toimi

    Hei kaikille pettyneille. Jos haluatte luopua lelusta täällä yksi pieni poika joka jäi ilman.
  4. H

    poika pullolle?!

    heips! :attn: :attn: olisko täällä kellään HYVIÄ vinkkejä vauvan opettamista tuttipullolle? meillä poitsu nyt 3,5kk eikä suostu syömään ollenkaan tuttipullosta! kaikenlaisia pulloja on kokeiltu. meiltä löytyy perinteinen ainun pullo, mam koliikki pullo sekä tommee tippee pullo...
  5. H

    <3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

    Täällä kovasti odotellaan jo pientä vaikka viikkoja vielä jäljellä... HeidiNea ja Masu-Asukki 28+5
  6. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Onko jollain muulla ollut päiviä ettei pienen masuasukin liikkeet tunnu???
  7. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    On niin outoa kun tietää että pieni mies meille tulossa... Tuleva iskä pikku ukosta innoissaan kun on hänen esikoinen virallisesti... =) Meidän neidillä on kamala kolmen vuoden uhma.. niin tempperamenttinen tapaus että äiskältä loppuu jo neuvot miten neidin kanssa toimia... Onnex saatiin...
  8. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Huomasin just että olen laittanut mun lasketun ajan väärin tänne.. oikee on 26.4 eikä 29.4.. tainnut tällä mammalla mennä numerot jo sekaisin... :laugh: HeidiNea ja kuutti 26+4
  9. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Olin eilen keskivíikkona sokerirasituksessa ja tänään sain tulokset. Paasto oli 4,8, 1h 6,9 ja 2h 5,6.. Onko näissä jotain poikkeavaa vai olisko kaikki kunnossa..?? Oma terveydenhoitaja vasta ens viikolla paikalla ja nyt vaivaa tuo tulos..
  10. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Onko hyvinkäältä ketään odottajia??
  11. H

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

    Vieläkö mukaan mahtuu 24w äippä? Esikoinen täytti juuri 3w ja masu-asukin LA on 29.4.09 :heart:
  12. H

    Tosi Ystävää Hyvinkäältä

    :attn: :attn: Nyt hakusessa tosi ystävä hyvinkäältä. Olen 24v kohta kahden lapsen äiti. Esikoinen täytti juuri kolme ja uuden tulokkaan LA on huhtikuussa. Kaikki rohkeasti ottamaan yhteyttä. :heart:
  13. H

    Ystäviä Hyvinkäältä

    Asutaan Tässä kirjavallatolpalla.
  14. H

    Ystäviä Hyvinkäältä

    Löytyykö 24v äipälle ja 2,5v prinsessalle ystäviä hyvinkäältä??? :flower: :wave:
  15. H

    Löytyykö joltain tätä

    Löytyykö joltain tätä kuvassa olevaa mekkoa 98cm tai isompana?????? Mekko on Lindexiltä. Maksan jos jollain myytävänä. http://www.aijaa.com/v.php?i=2398677.jpg :'( :'( :'(

Yhteistyössä