Hakutulokset

  1. P

    typerät uskomukset pinoon!

    Puollan. Juuri tällä periaatteella, antaa kropan tehdä tehtävänsä. Mun mielestäni ihan tervejärkistä toimintaa. Kuumeen pitkittyessä avuksi tulehduskipu-/kuumelääkkeet.
  2. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Oih! Ihana juttu Minnah88! Hyvä että sormus löytyi, sellaisella on jo pelkästään tunnearvoakin kokonaishinnan lisäksi.. Olette ainakin häiden kanssa hyvissä ajoin sitten liikkeellä, ei tule turha hoppu! :) Mä niin tykkään aina tälläisistä uutisista, naimisiinmeno on musta niin kaunis asia kun...
  3. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    No vielä omaan napaan palatakseni, eli puhuttiin miehen kanssa. Kyseessä oli kuitenkin väärinkäsitys (jonka olin saanut muuttumaan kärpäsestä härkäseksi, yllärii..). Mies oli kuvitellut, että vasta seuraavasta kierrosta ruvetaan eikä tästä nykyisestä, kun olin itse sanonut, että kierrot voivat...
  4. P

    Viherpeukalot! Mitä meinaatte laittaa kasvamaan tänä keväänä?

    Oih! :heart: oon ihan tumpelo näissä asioissa, ei mulla ole ku yksi huonekasvi ja sekin on vihervehka.. Tekis niin mieli kokeilla itsekin esim. salaattia ja tomaattia! Chilikin olisi kiva ja kurkku.. Onko teillä mitään vinkkejä näihin? Ihan raejuustopurkkeihinko kylvän nämä siemenestä vai...
  5. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Eli tänään kp10/28, yk 1 ja toiveissa 1.lapsi :) ja ikää itsellä 21. Minäkin muistan, että siellä olin mutta nyt en löytänyt itseäni lainkaan. Eiköhän se siitä, mies muutenkin vähän "jästipää"... vaatii paljon omaa aikaa ja kauhean pikkutarkka :| Eiköhän se Minnah88 voi ihan mahdollista...
  6. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tervetuloa kuumeilemaan MaailmaOnMeidän! :) Helou tauon jälkeen! Koulussa ollut yhtä härdelliä koko viikon ja siksi en olekaan päässyt kurkkaamaan tänne vauvakuumepalstalle.. Onneksi on "hiihtoloma" ensi viikolla ja voi vaan käydä töissä! :D Mitäs tänne, kp10/28 laskujen mukaan menossa ja...
  7. P

    Nuvaring ja raskaaksi?

    Heippa! Mietiskelin ja pohdiskelin tässä sellaista asiaa, että onko täällä muita entisiä Nuvaringin käyttäjiä, joilla olisi toiveena raskaus? Olisi myös mukava kuulla kokemuksia jo lapsen saaneilta/ raskaana olevilta, kuinka kauan on mennyt kun on jättänyt ehkäisyrenkaan pois ja tullut...
  8. P

    Yli-innokas "äiti" + uusi täällä.

    Yksi "yli-innokas" ilmoittautuu myös mukaan! :wave: Ehkäisy jätettiin viime kuussa pois eli yk 1 menossa ja kiertopäiviä kertynyt vasta 5. Kuitenkin jännityksen sekaisissa tunnelmissa ollaan täälläkin. :) ollaan rennosti liikenteessä, eli tarkoituksena ei ole ruveta kyttäämään oviksia tai...
  9. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Kiitokset tervetulotoivotuksista! Kiva kirjoitella sellaiselle palstalle missä ei olla heti naama nyrpyllä vastassa (Suomi24 on mahtava esimerkki tästä!) Kuitenkin, vau.fi:n ovislaskurin mukaan mulla olis hedelmälliset päivät 13.-18.2. ja oletettu ovispäivä 16.2. (se viikonloppu meneekin...
  10. P

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heeeippa. Jos sitä uskaltautuisi mukaan näin ehkäisyn (NuvaRing) pois jättäneenä :) Tosiaan, minulla ei ole tarkkaa tietoa kuukautiskiertoni kestosta, koska olen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä 15-vuotiaasta.. (olen nyt 21). Olettaisin kp:n olevan 28 päivää, eli nyt menossa kp 3/28. ja yk 1 ja...

Yhteistyössä