Hakutulokset

  1. O

    kertokaa ny mulle ja äkkiä

    et miten saa siivottua ku 1v ryömii perässä joka askeleen ja huutaa suoraa huutoa?? |O |O |O |O siis mun hermot ei enää montaa sekunttia kestä ja pakko olis saada siivottua ku ei tääl näy lattioita enää :'( :'( :'( :'( :'( |O |O |O |O |O |O |O ja ei viihdy missää 5sek.kauempaa et...
  2. O

    hammaslääkäristä tai tarkastuksesta

    tuleeko 1v aika automaattisesti tarkastuksee vai pitääkö se tilata???esikoisel oli eka tarkastus 6kk sit 1v,2v ja 3v,mut täl kuopuksel ei oo tullu yhen ainoota aikaa ja vko pääst 1v :/
  3. O

    huonepeleistä

    olipas jo hyväksytty =)
  4. O

    lapselta katkaistu niskat!!

    http://www.112info.fi/tiedotteet/rss.xml ton mukaa keuruul ei mitää :/ :whistle: sairasta jos provo :'(
  5. O

    Paljonko sait kersana viikkorahaa?

    iän mukaa meni viikkoraha...eli 5v 5mk jne!siitä ei tarvinnu ostaa mitää(paitsi karkkia,jäätelöä,limppaa jne aina ostettii)!!!
  6. O

    Mitä et tiedä keskosista?

    ei mee poika inahtanukkaa ku otettii verikoe jalkapohjasta :D
  7. O

    Hei jos unohtaa antaa pullopanttikuitin?

    meiän kaupasta saa,mut ei o varmaa kui kauan ku ollaa heti seuraavana päivänä haettu!
  8. O

    anoppi soittanut ukolle ja kysynyt lupaa...

    laita kuvaa milt huone näyttää nyt ja sit sen rempan jälkee :D
  9. O

    Antakaa vinkkejä/ohjeita mitä voisin tehdä raperperista?

    kiireisen marjapiirakka..ohje löytyy netistä...on todella hyvää :p
  10. O

    Mitä tehdä kun mies jatkuvasti tyhjentää lasten tilit?

    jos mun ukko koskis lasten tileihi ni tasan tuntis nahoissaa et olis koskenu |O on meilläki käyttöoikeudut molemmil,mut kumpikaa ei niihin koske ja sillä selvä!!jos omat rahat ei riitä ni sit lainataa tai kituutellaa,mut lasten tileiltä ei oteta |O
  11. O

    Huijasin koko perhettä!

    mitä tää ihmesoija o??oon yrittäny löytää kaupasta,mut ei vaa osu silmään!minkä merkkistä ja miten sitä käytetää??
  12. O

    Minkä laittaisit tytölle nimeksi?

    linda joskaan ei tuu tyttöä :'(
  13. O

    Muita lapsia, jotka eivät ole kontanneet taui ryömineet?

    meil saman ikänen ku ap:lla ja ryömii,mut ei konttaa,istuu jos laitetaa istumaa(itte ei siis istumaan mene)...neuvolas oltii jo 2kk sit sitä mieltä et johki tarvis mennä,mut sillon ei ainakaa viel lähetettä annettu(eikä kyl oltas mentykkää)ja nyt sit vähä jännitän tota 1v neuvolaa mikä o ens to :/
  14. O

    Toisen lapsen kanssa paljon helpompaa (ihmisten kommentit ja kyselyt...)

    mä oon paljo hysteerisempi tokan ku ekan kans ja muutenki tää toinen selvästi vaikeempi tapaus(huutaa pienestäki asiasta tunti tolkul ym)!!ei mulla kyl muistaakseni tollast ollu!!
  15. O

    apua, lapsen kuumeesta

    en mä kyl ikkunaa avais ja joku vaate tai peitto o kans hyvä olla(näin meille sanottu neuvolas)!!
  16. O

    Galluppi

    peltoo ja puita/pensaita...lopuist o verhot kii...muute näkyis naapurin autotalli ja vähä talo kattoa ja lisää puita nii ja oma terassi :D
  17. O

    Meiän kissalla ei oo kaikki hyvin :(

    onko lapsia ja kiusaako??meil meinaa toi 3v o kova kiusaa mee kissaa ja nykyää kissa nukkuu nii korkeel ku mahdollista!!!mut kannattais soittaa eläinlääkärille heti huomen aamusti!
  18. O

    HUONEPELIKERHO!!!!

    kiitos hirveesti!mä kans olin menos ihan innolla pelaa ni en päässy :'( |O :/
  19. O

    HUONEPELIKERHO!!!!

    saanks mäkin???ihmetelly jo pidempää miksei pelata enää huonepelejä,mut selvis seki :ashamed:
  20. O

    Pinoon: Kuvia kissoista

    profiilista löytyy meiän 6v poju :heart:

Yhteistyössä