Huijasin koko perhettä!

Kaikki söivät jauheliha-soija-porkkanakastiketta normaalina jauhelihakastikkeena ja kehuivat vielä miten oli hyvää. :D Laitoin kastikkeeseen jauhelihaa 200g ja loput sit soijaa ja oikein hienosti raastettua porkkanaa ja täydestä meni. :heart: Keskimmäinen kysyi kesken syömisen että mitä tää punainen täällä on ja vakuutin hänet että se on maustetta vaan. :ashamed:

Siitä saivat kun väittivät että jauhelihakastikkeeseen ei rehut kuulu. |O :snotty:


...mä oon sika... :ashamed:

Tosin alan epäillä katsooko noista kukaan mun pöperöitä kun mieskään ei tajunnut... :/
 
miu
Meillä kukaan muu ei syö sieniä, kun ne on niiiiiin pahoja.
Mutta pitäähän mun noista keräämistäni eroonkin päästä, joten meillä syödään tosi hyvää jauhelihakastiketta.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
No kai nyt kerroit jälkikäteen? Ennakkoluulot vois vähentyä. :)

Ite kasvissyöjä ja käytän soijaa suht paljon ja hyvin maistuu.
Aion kertoa mutta kerron vasta kun koko kastike on syöty. Tein nimittäin niin ison annoksen että sitä syödään huomennakin. Ja aion kyllä vastakin huijata jos herrasväen asenne ei muutu.

:whistle:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
No kai nyt kerroit jälkikäteen? Ennakkoluulot vois vähentyä. :)

Ite kasvissyöjä ja käytän soijaa suht paljon ja hyvin maistuu.
Aion kertoa mutta kerron vasta kun koko kastike on syöty. Tein nimittäin niin ison annoksen että sitä syödään huomennakin. Ja aion kyllä vastakin huijata jos herrasväen asenne ei muutu.

:whistle:
:flower: :D

Ostas muuten joskus soijamakkaroita ja -nugetteja. ;) Ja katso, meneekö läpi. :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :
Rukoilijasirkka: miten teet nuo "jauhelihapihvit"? Oon yrittänyt soijasta tehdä, mutta jäävät aina jotenkin "taikinamaisiksi"...
No nehän ei oikein kyllä pysynyt mulla koossa. Laitoin kyllä sit munaa aika pajon.
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
:flower: :D

Ostas muuten joskus soijamakkaroita ja -nugetteja. ;) Ja katso, meneekö läpi. :whistle:
Onko niitä gluteenittomina ja laktoosittomina? :)
Voi hitto. Kaikki muut noista toimii, mutta ei tietenkään juuri pakastevalikko. :D
http://www.gogreen.fi/gogreen/fi2.nsf/page.items.www/E3D3CF5F8FC53CC3C125725D00609745
 
Lunatic
Soijahan on ihan lihan makusta, siksi en pysty sitä syömäänklään.
Äiti teki kerran soija"lihapullia", ja menin ihan vihreäksi kun ne oli niin aidon lihapullan makusia.. sen jälkeen en ole koskenut soijaan. :D
 
mie keitin kerran kardemumma-kahvia ja sanoin siinä olevan kardemummaa.
kaikki sanoi että on pahaa eikä voi sitä juoda.
seuraavan kerran kun sama porukka oli koossa niin tein saman enkä puhunut mitään.
kaikki kehuivat, että kahvi oli hyvää...
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Soijahan on ihan lihan makusta, siksi en pysty sitä syömäänklään.
Äiti teki kerran soija"lihapullia", ja menin ihan vihreäksi kun ne oli niin aidon lihapullan makusia.. sen jälkeen en ole koskenut soijaan. :D
Se maku riippuu mausteista (yllätys, yllätys). :D Soija ei ilman mausteita maistu oikein miltään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Soijahan on ihan lihan makusta, siksi en pysty sitä syömäänklään.
Äiti teki kerran soija"lihapullia", ja menin ihan vihreäksi kun ne oli niin aidon lihapullan makusia.. sen jälkeen en ole koskenut soijaan. :D
Eikös ne mausteet sen tee, vai onko soijaa niin erilaisia sitten?
Kun mun täti laittaa soijarouhetta aina puuroon, eikä se kyllä lihalle maistu. Mut se on sellasta vaaleaa soijarouhetta, tummaakin oon kyllä syönyt.
 
vieras
mun veli aikoinaan väitti ettei voi syödä sipulia kun siitä tulee migreeni. Nykynen vaimo laitto sitä joka paikkaan ja vasta puolen vuoden päästä tunnusti et oli sitä raastanu ruokiin. Nykyään velipojan suurin herkku on pannulla kuullotettu sipuli.....
 

Yhteistyössä