Hakutulokset

  1. N

    nimipipoista.....?

    Moi! Elikkäs, oletteko te hommannut lapsille nimipipoja? Osaatteko neuvoa mistä niitä sais?
  2. N

    *HEINIKSET 2008*

    Moikka kaikille! Oon joskus odotusaikana kirjotellu heinämammoihin vaan sitten se on jääny, nyt ajattelin että reipastun ja kirjottelen itsekkin enkä pelkästään käy päivittäin lukemassa teidän juttuja.:) Meillä vauva kuukauden ikäinen. Huomenna olisi neuvola ja saa nähdä miten on pojulla paino...
  3. N

    Pikku-ruu kantoliinasta...

    Minkälaisia kokemuksia teillä on pikku-ruu kantoliinasta?
  4. N

    Jyvätyynyn/kaurapussin käytöstä synnytyksen käynnistyttyä..

    Niin elikkäs onko jollakin kokemusta jyvätyynyn/kaurapussin käytöstä synnytyksen aikana? siis sillon ku on ollu supistuksia jne. Ja onkos se olemassa synnärillä vai pitäskö olla oma mukana?
  5. N

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Iltaa.. jaksamista kaikille keskenmenon kokeneille! :hug: se on varmasti semmonen asia mitä ei aina jaksa ymmärtää, mutta toivotaan että uusi raskaus alkaisi pian. Voimia!! Mulla sellaisia oireita et koko ajan tuntuu et rakko on täys, ja aina ei etes kunnolla tule pissaa. Mutta yleensä...
  6. N

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Iltaa! Tuli semmonen asia mieleen että te jotka olette ennenkin ollu raskaana, niin millä raskausviikolla suunilleen teillä on alkanu maha kasvamaan eli näkymään muillekki? :) itse odotan ensimmäistä. Tietenki se on niin yksilöllistä että millon se maha alkaa kasvamaan. Voimia kaikille! :hug:
  7. N

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    Helou, minäki kai kuulun tänne.. =) eilen sain testiin kaksi viivaa,olo on enemmänkin kuin onnellinen. Ensimmäinen lapsi olis tulossa. Palelua on täälläkin, ja sitä että saa jatkuvasti rampata wc:ssä. Täälläki iloitaan lumesta, niin ihana ku alkaa näyttämään talvelta.. :)

Yhteistyössä