Hakutulokset

  1. N

    halvalla Phil & Teds rattaat

    Kiitos tarjouksesta mut olen enemmän kiinostunut sport ja explorer malleista. Ennenkaikkea explorer.
  2. N

    halvalla Phil & Teds rattaat

    Mistä olette ostaneet/tilanneet halvalla Phil & teds rattaat sisaristuimella?
  3. N

    Phil & Teds rattaista

    Isot kiitokset teille vastaajille!:) Se piti vielä kysymäni et kuin hyvin teillä on lapsi viihtyny siinä takana istuessa? Näkeekö sieltä hyvin?
  4. N

    Phil & Teds rattaista

    Olen tässä katsellut netistä nuita phil&Teds rattaita ja oon kovasti kiinostunut niistä. Nykysiin tuplarattaisiin en ole oikein tyytyväinen, kertokaapa kokemuksia toimiiko kahdella lapsella jotka on 1v ja 2,5v? Mahtuuko hyvin isompikin lapsi kyytiin? :) Niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia...
  5. N

    Toinen nimi....

    Benjami nimelle pitäisi keksiä toinen nimi!!?! Ei haluta kolmea nimeä kun muillakaan lapsilla ei ole kolmea nimeä. Ehdotuksia kaivattais!! :) Kiitos!! :flower:
  6. N

    x-adventure tuplarattaista...

    Moikka!! Onko teillä kokemuksia x-adventure tuplarattaista? Ovatko olleet hyvät? Mistä niitä saa ostettua uutena?? Kiitti etukäteen! :flower:
  7. N

    10kk ikäisen ruokailusta.

    10kk ikäisen ruokailusta. Moikka kaikille! Elikkä miten teillä muilla on 10kk ikäisen syönti? Mitä syö ja minkä verran päivän aikana? Ja syökö yöllä vielä? Kiinostaa vaan tietää et miten teillä muilla. Meillä menee yleensä näin: Aamupuuro+sosetta n. klo. 9-10 Maitopullo nukkumaan alkaessa...
  8. N

    10kk ikäisen ruokailusta...

    Moikka kaikille! Elikkä miten teillä muilla on 10kk ikäisen syönti? Mitä syö ja minkä verran päivän aikana? Ja syökö yöllä vielä? Kiinostaa vaan tietää et miten teillä muilla. Meillä menee yleensä näin: Aamupuuro+sosetta n. klo. 9-10 Maitopullo nukkumaan alkaessa n. klo.12 Ruoka (joko iso...
  9. N

    Antaisitko 10kk ikäiselle.....

    ajattelin vaan sitä sokeria. Laitoin kuitenkin vähä vähemmän kuin normaalisti. Kiitos vastaajille :)
  10. N

    Antaisitko 10kk ikäiselle.....

    Elikkäs, antaisitko 10kk ikäiselle lapselle itsetehtyä marjasoppaa?
  11. N

    Soiko teillä musiikki koko ajan?

    Päivällä soi oikeestaan melkein aina. Illallakin monesti muttei koko ajan. Lastenlaulutkin soi aika usein. :)
  12. N

    Minkä ikäiselle....

    Minkä ikäiselle vauvalle voi antaa banaania? Ja toinen juttu et millä konstein saa pottu-porkkana tahrat pois vaatteista?
  13. N

    *HEINIKSET 2008*

    kuulumisia pitkästä aikaa täältäkin suunnalta. neuvolassa käytiin pari viikkoa sitten (3kk), silloin oli paino n. 6kg ja pituus 60cm. Hyvin on poika kasvanu. Meillä viime viikolla aloitettiin kiinteet. Tosi hyvin on alkanut sujumaan soseen syönti ja hymyssä suin syö aina, eli tykkää kovasti...
  14. N

    Korvikkeesta....

    Voiko vauvalle antaa äidinmaidonkorviketta huoneenlämpösenä? Tai minkä ikäselle voi antaa huoneenlämpösenä esim. nannia?
  15. N

    tekstibodyja?

    Mistä löytyy lapsille bodyja, joissa on joku teksti, esim isin kulta tms. Tai voi olla muitakin vaatteita kuin body. Kiitti etukääteen jo!
  16. N

    *HEINIKSET 2008*

    Iltaa kaikille! rytmeistä: meillä poju alkaa yöunille yleensä n. klo.22 ja monta yötä on mennyt että herää vasta kuuen aikaan aamulla eka kertaa syömään. Mutta välillä saattaa olla öitä että herääkin jo kolmen aikaan syömään eka kerran. Yleensä aamulla heräilee 8 maissa ja saattaa jatkaa vielä...
  17. N

    *HEINIKSET 2008*

    Kuulumisia täältä suunnalta... Minulla itellä nousi kuume viime yönä ja rintatulehushan se tuli...olen saanut hoidettua kotikonstein tätä tulehdusta pois. nyt alkaa olla jo ihan hyvä olo. kuumetta ei ainakaan nyt ole. vauva on onneksi nukkunut hyvin tänään että oon itsekkin saanut vähä...
  18. N

    Mitä kaikkia kerhoja on uuden vauvan vanhemmille, joita saa jotain ilmaistuotteita?

    minäkin haluaisin tietää mitä niitä kerhoja on olemassa. saako siis tuolta vau-kirja jutusta ilmaistuotteita?
  19. N

    *HEINIKSET 2008*

    Iltaa kaikille! Meillä alkaa vähän näyttämään niinku masuvaivat alkais helpottamaan. Ei oo niin älytöntä huutoa enää iltasin ja suht hyvin rauhottuu jos vähän itkeskelee. Yöt edelleen nukkuu tosi hyvin, sen että syö yleensä yhesti ja jatkaa unia saman tien. Päivällä nukkuu hyvin ulkona...
  20. N

    *HEINIKSET 2008*

    Moi kaikille! Pitkästä aikaa saan kirjoitettua tänne, edelleen lukemassa käyn päivittäin. Meillä kärsitään mahavaivoista. Relat on aloitettu pari viikkoa sitten ja cuplatonejakin kokeiltu. vyöhyketerapiassa on käyty ja saatiin hyvät kotiohjeet ja ollaan yritetty hieroa vauvan jalkapohjia...

Yhteistyössä