Hakutulokset

  1. V

    Terolut mimmit

    Voi helvetin facebook. Lopetan kyllä kohta käyttämästä koko paskaa. Anteeksi kiroilu mut oli jo valmiiksi ihan masis päivä ja sit meen fb:hen ja kaksi tuttua on raskaana. Ja pe kuulin et yks vanha koulukaveri on hups vaan 3 kk seurustelun jälkeen raskaana. MÄ EN NYT KESTÄ! :( Byäääh- oon niin...
  2. V

    Terolut mimmit

    Kylläpäs aika menee äkkiä! Nallukanillakin jo yk6!!? Ja lumiksella! Meilläki parin viikon päästä 6 kk yritystä takana. Huh. Mulla on semmonen fiilis että ihan kohta tulee plussa-aalto! :) Antaakapa vinkkejä että millon alottasin uuden terokuurin? Mihin kiertopäivään asti odottelen? Lääkäri...
  3. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 30.6.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Sateenkaari85...49/29-42.........27v........1.........12........tauko jenni_noora.......43/28?...........28v........1..........5........4.tero...
  4. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 28.6.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Sateenkaari85...47/29-42.........27v........1.........12........tauko lumihiutale92....45/29..............20v........1..........5.........tauko...
  5. V

    Terolut mimmit

    Fossiili Otan osaa, voi harmitus :( Miten sää pärjäät? En osaa kuvitellakaan... paljon ne vaati kyllä ihmiseltä ennen ku alkaa kunnallisella tutkimaan tarkemmin. Voimahali <3 Ja tottakai kirjottelet meidän kanssa täällä! :) lumis Onko sulla ollu aina epäsäännöölinen kierto? Uskon kyllä että...
  6. V

    Terolut mimmit

    babyfever1 Minun tietääkseni terolutit ei auta ovulaation tulemisessa. Sulla on varmaanki oma kierto vähän pitempi ilman lääkettä ja näin oviski tulee tavallista myöhemmin. Hennu86 Kiitos haleista :) Parempi mieli jo! Mä näin yöllä aivan ihanaa unta!! Oikein pitkä ja todentuntonen uni...
  7. V

    Terolut mimmit

    Ny tulee vaan omaa avautumista, ottaa niin paljon taas päästä!!!! Ennen perjantain bileitä testasin negan. olihan se ihan oletettavaa mut silti!!! aina siitä tulee vaan monen päivän ahdistus ja paha olo! Menin sitten illalla varmaan just ahdistusta hälventämään juomaan ihan liikaa ja lauantain...
  8. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 22.6.2012[/COLOR] Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Sateenkaari85...41/29-42.........27v........1.........12........tauko lumihiutale92....39/29..............20v........1..........5.........tauko...
  9. V

    Terolut mimmit

    Hui, ollaan pudottu toiselle sivulle jo! :D ihan hyvä vaan ku ollaan kaikki lomafiiliksissä! MG Kuulostaa hyvältä noi sun oireet!! Nyt vaan peukut pystyyn. Kyllä teidän vuoro olis plussauutisille jo!! :) Nallukkan Mä sillon alussa ostin noita ovistikkuja ja olin ihan hölmistyny niittten...
  10. V

    Terolut mimmit

    Kylläpä on taas aika vierähtäny. Lista elää nyt kesän ajan varmaan vähän omaa elämää. Käyn päivittelemässä ku muistan mut laitetaan se sit kunnolla takas kuosiin syksyllä. Mullaki alkanu kesätyöt uudessa paikassa ni ei paljoa raskautumista kerkeä ajattelemaan. Hiljaa toivon että nyt kun...
  11. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 18.6.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Ansku83...........................28v........1.........15.......tauko Sateenkaari85...37/29-42.........27v........1.........12........tauko...
  12. V

    Terolut mimmit

    Kiitos nallukan ihanista sanoista! Ja tuo runo.. itku silmässä täällä hymyilen. Minusta on ihan hyvä juttu että sait puhuttua vanhempiesi kanssa vauvaprojektistanne. Osaavat nyt ottaa teidät huomioon kun puhuvat veljestäsi. Mikä siinä on että jotku pamahtaa tosta vaan???? aaarg. en tajua...
  13. V

    Terolut mimmit

    Pakko avautua. Ottaa taas niin päähän!!!!! Meidän yks tuttu kävi kylässä, ne on sen on/off tyttöystävän kans saanu puolivuotta sitten vahinkovauvan ja ne mietti pitkään aborttia. Niillä menee huonosti, ne on muuttanu erillleen, tyttö ei oo sisäistäny äidin roolia, on ahdistunu yms. Tuli tosi...
  14. V

    Terolut mimmit

    Tilli84 Pahoittelut menkoista. Joo ei täällä palstoilla tuu roikuttua nyt kesällä yhtään niin paljon mitä keväällä! Ihan hyvä vaan. Nähdään syksyllä odottajien puolella ;) NiQ Mulla ei ollu ekasta eikä tästä tokastakaan terolutkuurista oikeen mitään sen kummempia oireita. Ekan kuurin jälkeen...
  15. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 7.6.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Ansku83...........38/30.............28v........1.........15.......tauko Sateenkaari85...36/29-42.........27v........1.........12........tauko...
  16. V

    Terolut mimmit

    Nii ja tervetuloa kuumeilemaan NiQ!
  17. V

    Terolut mimmit

    Ihanaa Fossiili! <3 Kännykään sais vaikka mitä kivoja raskaus/menkka appsejä mut ihan turha niitä ladata ku menkat on epäsäännölliset (tai siis hukassa..). Höh.
  18. V

    Terolut mimmit

    nallukan Sori, katoin vaan nopeesti enkä tajunnu päivää kattoa! :) Väestöliiton sivuilta löytyy hinnasto Tutkimusten ja hoitojen hinnat - Väestöliitto Melko kallista hommaa tuo on kyllä yksityisen kautta. Meillä on miehen kans kyllä tosi helppo ku ollaan kumpiki opiskelijoita ni YTHS on lähes...
  19. V

    Terolut mimmit

    Tilli84 Älä nyt vielä menetä toivoa!! Ihan hyvin saattaa vielä tulla plussa :)
  20. V

    Terolut mimmit

    Terolut-mimmien toivelista 1.6.2012 Nimim....................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito? Tilli84...............34/32............27v........2.........6.........tauko Ansku83...........32/30.............28v........1.........15.......tauko...

Yhteistyössä