Hakutulokset

  1. mussukka27

    Kuinka helposti avautuisitte miehellenne?

    Tätä jatkunut vuoden :| ja aina tuo sama nainen saa tuon kohtelun
  2. mussukka27

    Kuinka helposti avautuisitte miehellenne?

    Voisko niillä olla jotain? Jos törmäävät tuntuu että mieheni on vaan yhtä hymyä. Ei se muille ole tollanen.
  3. mussukka27

    Kuinka helposti avautuisitte miehellenne?

    Ja meinaatko että on rehellinen? :|
  4. mussukka27

    Kuinka helposti avautuisitte miehellenne?

    Ei kai tolla ukolla ole menossa jotain puolitutun naisen kanssa??? Aina kun ne näkee eivät saa silmiä toisistaan irti ja juttua riittää moneksi tunniksi??? Mieheni siis katselee tätä naista ja nainen takasin, hymyilevät... eihän tälläisestä voi sanoa? Kun mitään ei ehkä ole...
  5. mussukka27

    Ehkä you tube´n karmasevin video

    vai mitä mieltä on muut? :snotty: :xmas: |O Niin oliskohan linkkinkin pitänyt laittaa :xmas: http://www.youtube.com/watch?v=1zpmzDI_QuI&NR=1
  6. mussukka27

    Gallup:kuinka vanhassa talossa asut?

    No ihan tätä vuosikertaa olevassa :heart:
  7. mussukka27

    Joulupukilta kirje?

    Jokohan ton kehtais tilata ja osaakohan ne lähettää sen sitten myöhemmin ettei heti huomenissa luukkuun kolahda :xmas:
  8. mussukka27

    Joulupukilta kirje?

    Ainakin joskus oli sellainen palvelu että pukilta sai tilauttua lapsille kirjeen, onkohan vielä olemassa ja löytyykö netistä mitään tietoa asiasta? :xmas:
  9. mussukka27

    Höh!

    Ja mä maksoin just laskuja 3500eurolla, onpa taas kevyt olo :kieh:
  10. mussukka27

    Muille tulleet kauheet kivut ovulaatio aikana

    no helvetti jo toista päivää juilii ja sama oli viime kuussa, menkat tosin oli myöhässä viikon verran, no saas nähdä mitä tapahtuu taas, ovatko myöhässä vai mikä siellä taas mättää
  11. mussukka27

    Muille tulleet kauheet kivut ovulaatio aikana

    no vastahan mä kävin ja kaikki oli ok, ärsyttää vaan kun on melkein kun suppareita ja kestää monta päivää :|
  12. mussukka27

    Onko kellään muulla miestä, joka...

    No tekee nykyään kun olen asiasta marmattanut :D
  13. mussukka27

    Muille tulleet kauheet kivut ovulaatio aikana

    kun pillerit lopetettu? Ihan hel-vetin kipee maha taas, ei mulla pillereiden aikana tällästä ollut :(
  14. mussukka27

    Se mun vajavainen Lauantaipussini!!!

    se on nykyään joka pussissa liimattu siihen askin kylkeen :D
  15. mussukka27

    Paras salaatti mäkkärissä?

    No ota juustoateria porkkanoilla , ne ranskalaiset on ihan älytön kaloripommi ja kevyt limukka
  16. mussukka27

    Lapsilisä

    Mullekki soittivat :|
  17. mussukka27

    Paras salaatti mäkkärissä?

    musta ne kyl aika karseita, joku grillattu kanasalaatti ainakin :$ ja niissä monissa salaateissa ihan törkeesti kaloreita
  18. mussukka27

    onko teidän suhteissanne intohimoa?

    No on, mutta väitän kyllä että molemmat nähdään vaivaa kys asian eteen :p
  19. mussukka27

    Okt asujat (nuohouksesta)

    no meillä meni vanhassa alle satku vuodessa, ja aika siisti mies oli, suojasi lattiat hyvin ja korjasu jälkensä, mutta en nyt esim pyykkiä laittaisi viereen kuivumaan tms :D Eikö se ne kerran vuoteen ole hyvä tarkastaa ainakin?
  20. mussukka27

    Epäsiisti kyläpaikka!!

    Mä yritin, mä ihan totta YRITIN :D :D

Yhteistyössä