Onko kellään muulla miestä, joka...

  • Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti
kysyn vaan
Siis onko muilla miehiä, jotka eivät paljoa touhua lastensa kanssa esim.ulkoile jne?Vai oonko minä oikeasti ainoa??!! Ja montako lasta perheessänne on? Meillä 2 ja mies ei juuri touhua kuin satunnaisesti noiden kanssa.Ulkoile ei oikeastaan koskaan. Hyväksyttekö tällaisen miehen vai pistäsittekö pään vadille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönenä:
Meillä ei mies tee yhtään mitään lasten kans,koskaan :ashamed: olen pistäny monet kerrat pään vadille mutta ei mitään hyötyä |O
sama täällä... mut syitä on monia ihan ymmärrettäviäkin.. mut sit taas osa on kyl ihan laiskuutta |O
 
mie..
joo löytyy täältäkii sellanen tapaus.. pitää nalkuttaa puol tuntii et saa ukon tekee eesjoskus jotain koko perheen voimin. muutoin se onkin sitä et mä siivoon,touhuun lasten kaa ja hoijan kaikki huushollin hommat muutenkii yksin.. en ymmärrä mihin miestä tarviin.. dildostakin saa paremmin nautinnon;)
 
mellan
eipä tuo juuri ulkoile tytön kanssa, se on kuulemma äidin työtä. 2,5 vuotta jaksoin sitä kattoo ja ens kuuussa muutan eri osoitteeseen Sitten on miehenkin pakko olla tytön kanssa, jos aikoo jatkossakin tavata tyttöä
 
Meillä mies on töissä 7-15.30 eli töiden takia ei ainakaan voi laistaa lasten kanssa touhuamisesta.Sitä ei vaan kiinnosta elämässä mikään muu kuin telkkari,tietokonepelit,kaverit ja ryyppääminen :kieh: On muutenkin maailman laiskin ihminen.Esimerkiksi kolmeen vuoteen ei ole ees nurmikkoa ajanu vaan minä teen senkin KAIKEN muun lisäksi.Älkääkä kysykö miksi en heitä miestä pihalle,en todellakaan tiedä :'(
 
...ja mä kun oon luullut, että meillä on ainoastaan tämmöstä ja että ois jokin kulttuurijuttu :whistle: Miehen puolustukseksi sanottakoon, että opiskelee hirveetä tahtia ja tekee lopputyötäkin...mutta, mutta...harrastuksiin löytyy aikaa, omille pojille ei aina :ashamed: Tekee kyllä kotitöitä ja touhuaa lasten kanssa sisällä, mutta toivoisin, että mies ottaisi esikoisen mukaansa ulos vaikka palloa potkimaan, mutta ei. Mies tulee kyllä meidän mukaan kävelylle ym, mutta ei yksin lähde poikien kanssa. Onko sitten syynä se, että pojat vielä aika pieniä (3v5kk ja 1v2kk). Helppoja ja reippaita lapsia, että ei niitten kanssa kyllä mitään ongelmia olisi. Ehkäpä tää tästä, kun muksut kasvaa.
 
hei
Leikkii ja touhuaa pojan kanssa kotona ja autolla käyvät mm. sukuloimassa yhdessä. MUTTA mihinkään puistoon tai omaan pihaan mies ei lähde notkumaan...eli ei juuri ulkoile pojan kans.Sillon vielä ku poika istu rattaissa niin kytiin porukalla pitkillä lenkeillä. Tossa hiekkalaatikol notkumisesta se ei o koskaan tykännyt.Eikä ole mies mikään urheilutyyppiä muutoinkaan eli tuskin jalkapalloa sais muiden nähden pelaamaan...siis ei kehtaa..
 
No ei ulkoile ainakaan yksinään lasten kanssa, touhuaa isomman (2½v ) kanssa jonkin verran, vauvan kanssa vähemmän.
Haluaa että se kasvaa isommaksi niin saa osansa :D

Kypsyn tilanteen heikkouteen, eli ei voi mitään.
Asiaan vaikuttaa suuresti sekin että mies niin paljon töissä, jos ei komennuksilla ulkopaikkakunnalla niin tässä lähistöllä yleensä 12-13h päiviä, kotona illal klo19-21.
Laittaa isomman nukkumaan kyllä yleensä joka ilta =)
 
meillä mies kävi pojan ollessa n.pari vuotias ekan kerran tämän kanssa läheisellä leikkarilla - aamupäivällä.vieläkään en tiedä mitä mies on siellä mammojen kanssa jutellut , mutta toiste ei ole samaan suostunut :D
 
Meillä tuo miehen aika on kortilla nyt kun rakennetaan mutta kyllä hän lasten kanssa ulkoilee ja touhuaa muutakin.Isompi on nyt 3-v.ja käyvät yhdessä mönkijällä ajelemassa,urheilukoulussa,mies ottaa pojan raksalle aina kun mahdollista,pelaavat pelejä,pyöräilevät,luistelevat jne.Vauva liittyy sit miesten remmiin kun vähän kasvaa,on vasta 4,5kk. =)
 
****
Meillä ulkoilee vain jos mä tarpeeksi monta kertaa käsken ja lopulta menee hermot ni sit lähtee pojan kans pihalle. Siellä viihtyy kyllä usein aika huonosti kun ei jaksa mukamas olla. Kotona kyllä sit touhuaa enemmän pojan kanssa. En ymmärrä miks se on mukamas vaan äitien tehtävä ulkoilla lasten kanssa?!?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ****:
Meillä ulkoilee vain jos mä tarpeeksi monta kertaa käsken ja lopulta menee hermot ni sit lähtee pojan kans pihalle. Siellä viihtyy kyllä usein aika huonosti kun ei jaksa mukamas olla. Kotona kyllä sit touhuaa enemmän pojan kanssa. En ymmärrä miks se on mukamas vaan äitien tehtävä ulkoilla lasten kanssa?!?
kuka on sanonut että se olisi vain äitien tehtävä??
 
vieras
on minun mies ihan yhtä paljon kanssa kuin minäkin (=paljon). Viihtyy lasten kanssa, käy puistossa, pelailee ja jaetaan muutenkin arki. Sympaattinen tyyppi ja siksipä arvostan tosi paljon :).
 
:wave: :wave:
Meillä on kaks poikaa toinen 11v ja toinen 7½v.Mie ei oikeestaan koskaan tee poikien kanssa mitään...joskus (n.kerran -kaks vuoteen) käy jossain tyyliin sirkuksessa tms...

Tosin pojilla on sen verran omia harrastuksia et ei siinä paljo ees ehtis.Toisekseen mies on aina poissa kotoa...kunhan kääseen nukkumassa
 

Yhteistyössä