Joulupukilta kirje?

Postin sivuilta tai joulupukin sivuilta? google? Viime vuonna tilasin ja olin pettynyt. Pienenä kun sain joulupukin kirjeen, oli siinä lautapeli tms. Eikä silloin maksanut... :whistle: Emme tilaa tänä vuonna. Ainut mikä viime vuonna houkutti oli Mauri Kunnas-aiheinen kalenteri mukana (äiti on faNI..)
 
Olisipa hauskaa kirjoitella niitä "joulupukin vastauskirjeitä" käsin.. Liimailla vähän tarroja ja joulupukkikuvia mukaan ja tehdä semmosia "aidon oloisia" niistä... Ne kun ovat niitä semmosia "kopiokoneella väännettyjä" mitä tulee kun tilaa.. Pitäsköhän tehä kummilapselle semmonen.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussukka27:
Jokohan ton kehtais tilata ja osaakohan ne lähettää sen sitten myöhemmin ettei heti huomenissa luukkuun kolahda :xmas:
Juu, kyllä tulee lähempänä joulua, minä meinasin jo soitella viime vuonna perään, että missä viipyy
 
tulee ihan muutamia päiviä ennen joulua nuo kirjeet.

niin ja heilille: ei niitä kirjeitä käsin kirjotella, ne printataan. ainoastaan vastaanottajan nimi muutetaan, muuten on täysin samanlainen kirje kaikille tilaajille...

nimim. sielläki päässä joskus projektitöitä tehny :whistle:

niin no... voisin tietty LUKEA kunnolla ennenku vastaan... sori, niinhän sie heili justiin kirjotit ku mitä mieki.... *nolo* :ashamed:
 
tilasin joskus meidän silloiselle pukkiuskovaiselle ja olin aika pettynyt. ei siinä yksin mitään että printattu (kuten tuossa edellä jo sanottiin) mutta vielä oikein tylsännäköisellä fontillakin... Ja sanoma siinä aika mitäänsanomaton myös
 

Yhteistyössä