Hakutulokset

  1. I

    Peräkkäisiä otsikoita, vol. 1234567

    Mihin kellonaikaan LAPSESI syntyi? Entä mä?
  2. I

    Peräkkäisiä otsikoita, vol. 1234567

    Mihin kellonaikaan LAPSESI syntyi? Entä mä?
  3. I

    Hauska tutustua

    tervehdys :)
  4. I

    Valaiskaa tyhmää..

    Oisko murrejuttuja? Harvemmin tulee kyseltyä kummallakaan tavalla.
  5. I

    Onko täällä muuita jotka ovat kirjakerhossa ja missä?

    http://www.johanna.fi/johanna/index.jsp?c=page&id=11513&navig=true Tuolta näkee ajankotaiset tarjoukset. Nyt 5 kirjaa postikuljen hinnalla. Ota yhtettä yv:llä, jos kiinnostaa.
  6. I

    Onko täällä muuita jotka ovat kirjakerhossa ja missä?

    Johannaan. Jos jotakuta kiinnostaa liittyminen, sen voi tehdä minun kauttani. Saan siitä jonkin palkinnon ja sinä läjän kirjoja halvalla. Omia tietoja ei meidän tietääkseni tarvitse vaihtaa, vain sähköpostiosoite.
  7. I

    Amway painonhallinta pöperöt -toimiiko muilla? Kokemuksia?

    Työkaveri on pudottanut painoa lähemmäs 10kg muutamassa kk:ssa korvaamalla yhden aterian päivässä sellasella. OOn ihan viittä vaille ostamassa, mutta epäilys kalvaa jollain lailla, vaikka olen omin silmin muutoksen nähnyt. :attn:
  8. I

    Olenko mä mielisairas?!?

    Hae muksuille hoitopaikkaa. Meillä saa pienetkin hoitoon, jos terkkari ja/tai päivähoidonohjaaja on sitä mieltä, että äiti on henkisesti/fyysisesti sairas tai vaan tosi väsy. Pienillä tuloilla se maksaa vähän tai ei ollenkaan. Kyllä sun täytyy saada itsesi kuntoon! Aloita vaikka neuvolasta...
  9. I

    Kuinka paljon teillä menee rahaa kauppaan viikossa ja

    en uskalla edes laskea... :| Varovasti arvioiden viidellä ihmisellä, kahdella kissalla ja yhdellä koiralla menee kauppoihin ilman suurempia hankintoja viikossa tai bensoja vähintään 200e, monesti enemmänkin. Eikä siinä ole mukana miehen nikotiinipurkat... Kaupassa käyn 2-3 kertaa viikossa...
  10. I

    Bon Jovin koko nimi?

    Oikea nimi on Jon Bongiovi, näin oon joskus lukenut, italiaista sukua.
  11. I

    Gallup:kuinka vanhassa talossa asut?

    Tää tölli on valmistunut vuonna 1937.
  12. I

    Gallup:kuinka vanhassa talossa asut?

    Tää tölli on valmistunut vuonna 1937.
  13. I

    Synttärilahjat yhteisiin juhliin 2v ja 4v pojille...

    Kirjoja voisikin katsella! =)
  14. I

    Hei

    Huostaanotto on viimeinen vaihtoehto, vaikka olisi väliaikainenkin, Normaalisti perhettä tuetaan muunlaisin tukitoimin, esim. kotipalvelu, lapselle hoitopaikka, meidän kunnassa hankitaan lastensuojeluna jopa siivousapua...ihan mitä vaan tarvitaan. Ap:lle: hyvä, kun oot jo parempi! :hug: :hug:
  15. I

    Synttärilahjat yhteisiin juhliin 2v ja 4v pojille...

    Autoja, traktoreitako taas? Perheessä on leluja jo yllin kyllin. Ideoita?
  16. I

    Pölypussiton Imuri

    Äääh... olisko ollut 200 tai 300. Se oli tietääkseni tullut vasta markkinoille ja siksi myytiin aika halvalla. Hobby hallista ostettiin, mutta niitä kai saa vähän sieltä täältä. Allergialiittokin suosittelee. Ja minä! ;)
  17. I

    Pölypussiton Imuri

    Meillä on Dyson (se alkuperäinen) ja on ollut hyvä kaikki ne 4 vuotta, jotka se on talossa ollut. Säästöä on tullut varmasti paljon, kun ei ole tarvinnut isoon huusholliin pölypusseja ostaa.
  18. I

    Testi: Kuka olet?

    Gabrielle.... muka, en tunnusta :whistle:

Yhteistyössä