Hakutulokset

  1. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Ovis taas bongattu, mutta tuskinpa siitä tälläkään kertaa on iloa. Parin viikon päästä mies käy antaa siemennestenäytteen. Sitten ainakin tiedetään onko vika hänessä vai minussa. Helppoa miehen on vaan antaa näyte, verrattuna siihen, jos naista aletaan tutkimaan. En kyllä usko, että vielä menen...
  2. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Se olis sitten taas kp 1.. Tässä kuussa ovis bongattu ja pupuiltu, mutta ei niin ei. Eilen jo tirautin :'( , mutta tänään jo kohtuu turta olo. Ei vaan jaksa enää..
  3. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Tänään kp 19. En ole varma bongasinko ovista kp 13 kulmilla, kun noiden ovistikkujen käyttö ei mulle ollut tuttua. Mutta pupuiltiin muutaman kerran, joten ehkä onnistuu, ehkä ei. Tässä kierrossa mulla ei onneksi ole tullut raskautumisesta pakkomiellettä, ja olen onnellinen, jos olotila...
  4. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Piti vielä sanoa, että vituttaa se myös, että täti esitteli vauvakuvia uudesta lapsenlapsestaan. Ja tänään sain kuulla, että toisesta siskostani tulee sen lapsen kummi ja mua ei olla edes kutsuttu ristiäisiin. Ei ihme, etten saa omaa lasta kun en edes kelpaa kummiksi :( Ei ole täysin...
  5. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    :'( Voimia! Mä en nyt oikein tiedä mitä teen jatkossa. Yritänkö tässä kuussa vai en? Todennäköisesti täytyy pitää tauko, koska pää ei kestä.
  6. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    En kyllä eilen vetänyt kännejä, mutta olo oli helvetillinen. Kirosin koko maailman alimpaan helvettin ja ilmoitin miehenpuoliskolle, etten ikinä halua nähdä enää tuttavia, joilla on lapsia. Kävin myös kirjastossa lukemassa lapsettomuuskirjaa, ja sepäs lohduttikin, kun siellä luki, että jos...
  7. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Nyt kyllä meinaa se romahdus tapahtua, vaikkei vielä olekaan menkat edes tulleet. Kävin juuri kaverini luona, jolla on alle kaksivuotias tyttö ja toinen masussa. Tämä kaverini tietää lapsettomuudestani, mutta silti hänen piti sanoa, että lapset kannattaa tehdä reilusti alle kolmekymppisinä...
  8. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Voi ei :'( Mäkin olen alkanut jo hokea itselleni, etten kuitenkaan ole raskaana, jotten tippuisi ihan pilvistä alas. Vaikka onkin vielä pari päivää menkkojen alkamiseen, niin mun puolesta saisivat alkaa jo niin saisin viimeisetkin harhaluulot pois päästä ja öisinkin unen päästä kiinni. Mua...
  9. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Kiitos tuestanne kanssasisaret! Tein eilen ja tänään jälleen negat, vaikkei olekaan kuin kp26/28. Eli vielä olis mahis. Tuntuu kyllä, että kaikki raskausoireet on häviämään päin, eli ei tästä taaskaan tule mitään. Haluaisin kovasti päästä kertomaan tärkeille ihmisille, että olen raskaana...
  10. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Mäkin aloitin nyt syömään raskausvitamiineja. Ja lopetin eräät lääkkeeni, jotka saattavat olla sikiölle haitallisia. Tutkin kalenteriani koko ajan ja lasken kiertopäiviä ja mahdollisia ovispäiviä jne. Vituttaa käydä facebookissa, kun kaikki naispuoliset tuttavat tuntuvat olevan raskaana (jo...
  11. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Huomenna pitäisi tulla tilaamani halpis-raskaustestit sekä 12 ovistestiä, kun en luota siihen, että olisin raskaana. Ainakin noita halpiksia voi surutta sitten tuhlailla :) Eilen tein kyllä digitaalisen clearbluen testin, mutta negaa vielä näytti. Viime viikolla oli tosiaan kaikenlaisia oireita...
  12. N

    Kipeästä vauvakuumeesta?

    Kaipa täytyy liittyä joukkoonne, kun joka kuussa ilmaantuvat toivot ja surut ovat niin voimakkaita. Aina, kun menkat taas alkaa romahdan täysin. Parin päivän päästä nousen taas jaloilleni ja unohdan koko vauvakuumeen, kunnes tulee kierron puoliväli ja toiveet kohoaa. Silloin kuvittelen kaikki...

Yhteistyössä