Hakutulokset

  1. R

    Huutaminen ja ponnistusvaihe

    huusin ja valitin.kuin alushousut jalassa ja ne tuikattu tuleen.kätilö paino sormia persreikää vasten ja se sekoitti täysin ponnistus suunnan.epiduraali vaikutti silloin vainsen verran että pyllylihakset oli kuulemma rennot. ponnistus asennon haku oli vaikeaa kun oksitooni tippa tykitti...
  2. R

    teutonia pick up

    :wave: :o
  3. R

    teutonia pick up

    pakko jo tääl kysellä.eikö kellään ole myytävänä?joka paikkaan olen ilmotuuksia laittanut ja etsinyt myynissä olevia oulun läheltä mutta ei löydy
  4. R

    Kotiäiti: paljonko älykkyysosamääräsi on laskenut kotona olosi aikana?

    :p on ja jatkaa 5v vuoden jälkeen laskua viel 3.lla vuodella. 8vuotta sit kotona! :xmas: hehee ei kantsi mun seuraa tunkee jos henkeviä haluu jutelle :laugh:
  5. R

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    TYTTÖ tuli. 23.10 painoa 3020g ja pituus 48cm.
  6. R

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    moi. tääl sairaalassa makoillaan.lapsivesi meni jo 2vko sitte osittain. nyt 3pv käynnistelty. ei mitään tapahdu. tulehusta ei ole tullut joten kiireettä eivät pidä. olen vaan ihan yksin 3n hengenhuoneessa.kurjaa. niin tabletit on nielty ja tippaki ollut.
  7. R

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    onnea keiju! toivon etten tule perässä vko 34+4. kävin käyrillä vastaan otolla kun verenpaineet korkeat.siinä alkoi supistleen napakasti ja 5min välein puol tuntia. ja sanon että sxazttui! 3s lapsi ja ollvat ihan rehellisiä supistuksia jotka tuntui pyllyssä asti kun toinen painui alemmas. kotia...
  8. R

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    diabeteksen ne mulle keksi.no oli viimeksikin. ja vauva istui vko.lle 30 sitte kääntyi ja nyt yllätys poikittain.37vko.lla kääntöyritys johon en suostu. leikkaavat. miehen mielestä kiva ei tarvi synnyttää... kukas se synnyttikään. käännössä 1%kuoleman riski on aika suuri. perätilassa en synnytä...
  9. R

    kaksostenrattaista nyt sikana kommentteja.

    siis kiitoksia vastauksista!
  10. R

    säikähdin 2v kuolleen

    tää loppuraskauden herkkyskään ei auta. :$
  11. R

    säikähdin 2v kuolleen

    kävin peittelee lapset viel kun nukkuivat ja tyttö makasi selällään suu auki kalpeena liikkumatta. kiireesti tönäsin ja veti syvästi henkeä mutta taas hiljeni. käänsin sen kylkeä ja nyt tuhisee kuultavasti. on ollut 3pv ns.huonollla ruualla mutta ei kipeä vaan uhmakas. en syö tätä vaan tuota...
  12. R

    kaksostenrattaista nyt sikana kommentteja.

    nyt koköemuksia kaksosten rattaista ihan tosissaan! liiikun linkulla ja pusken loskaa vasten talvella! asunto pieni. ja minä kanssa. brio twins?joku saksalainen kääntyvillä etupyörilä?
  13. R

    Jumittaako muilla y-viestit?

    joo odotan kirppisvastauksia ja vähän epäilyttää ettei kule viestit
  14. R

    Huvittavan näköistä, kun pyöreät mammat tunkevat päälleen tiukkoja trikoopaitoja

    :x joo katoinn itsee peilistä trikoo paita pääll ,se koko kun olin mahaton ja tissitön.siihen tämä rasvanen tukka vino otsis, mustat silmänaluset väsymyksestä, mamma sammarit kirppis takki... huoh jospa huomenna siistiytyis ei pelottelis muita. :kieh:
  15. R

    Vaatteet joita muistelet kauhulla

    tuo neonvärinen tupsuhattu! neonväriset toppavaatteet. kukkaa täynnä olevat housut harlemi tyylillä. niin ja bula-bula lakki
  16. R

    ÄRRRHH Kumi puhkes perskeles..

    :kieh: sattuupåa muilleki. tääl yksi joka odottaa jo toista puhkeamista.edellisestä jo 8kk.. :p
  17. R

    Saa antaa haleja tälle väsyneelle äidille...

    :hug: kipeenä on vaikea olla iloinen.
  18. R

    Mitä hyötyä on raskauspahoinvoinnista?

    auttaa välttämään ruoka-aineita :laugh: eli ei voi syödä lapselle vaarallista kun mikään ei mene alas...
  19. R

    Meillä on kahdet kaksoset enkä enää jaksa!

    mutta eikö omat ongelmat ole itseä lähellä? mitäs siitä tulis jos viellä muitten ongelmat väsyt kannettais?minusta voi toki vertailla väsyjä kuten itse teinkin. silti meillä nämä ongelmat on lähellä meidän perhettä ja en voi ap ongelmia itselle pois ottaa. envarmaan haluaiskaan koska nämä omat...
  20. R

    Meillä on kahdet kaksoset enkä enää jaksa!

    neuvolasta perhetyöntekijä! joo se se oli! soita ma sinne ja kerro tilanne!ei tarvi olla sosiaalisia vaikeuksia yms. tulee käymään . itse pyysin apuza näitten uhmien kanssa.enkä häpeä. kävi jonku aikaa tosiaan valoitti kasvatus näkemystä ja auttoi huomamaan asioita mitä itsekatsoi liian läheltä...

Yhteistyössä