Hakutulokset

  1. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Eilinen lääkärireissu oli aika turha. Lääkäri ei tiennyt yhtään mikä minulla on. Hoitaja kyllä sanoi, että nämä oireet on raskaudesta =) Käski testailla alkuviikosta. Oireet kyllä jatkuu samanlaisina. Olen nyt parina iltana mitannut lämmön ja se 0.5-0.8 astetta korkeampana. Sairas en...
  2. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Minulla on tänään ollut hirveä pahoinvointi sekä huimaus. Väsyttänyt on myös jo monta päivää. Huomenna menen lääkäriin ihan vaan varmistaakseni, ettei mikään ole itselläni vialla. Toivottavasti lääkäriltä tulee hyviä uutisia...
  3. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Acon on erittäin herkkä raskaustesti, mutten tiiä milloin se näyttää. Itselläni oireet jatkuvat, eli nippailua alavatsassa, valkovuotoa on ollut paljon (yleensä ei ole tähän aikaan kuukaudesta). Lisäksi kokeilen alavatsaa/ kohtua niin se on kova kuin kivi. Ei pidä toivoa liikaa, ettei tuu...
  4. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Olen ajatellut itsekin, ettei oireet pitäisi näin aikaisin vielä näkyä, ehkä kyseessä on jokin hormonihäiriö. No ensi viikolla se selviää...
  5. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Mulla viime viikolla tuli tällaiset oireet: öklöttää koko ajan, suolaista ruokaa ei tee mieli yhtään, mutta makeaa voisin syödä kaapit tyhjiksi, alavatsassa vihloo ja on turvonnut, suussa ihan järkyttävä maku, väsyttää, väsyttää... Ja ihan järkyttävät ilmavaivat. En tiedä olisko tärpännyt vai...
  6. T

    Viikon 5 jännittäjät

    Vieläkö mahtuu mukaan tähän ketjuun? Meillä mieheni kanssa ensimmäinen haaveissa. Ollaan joulukuussa jätetty ehkäisyt pois, joten lapsi on enemmän kuin tervetullut. Tällä hetkellä 19/30.

Yhteistyössä