Hakutulokset

  1. H

    Mitä kannattaa juoda laihdutuskuurin aikana?

    Kuuri ja kuuri... ainakin siis laihduttelen tässä nyt, niin kannattaako juoda esim vettä paljon tai sitten light limsaa?
  2. H

    Miten voi alkaa avonin kauneuskonsultiksi?

    Mistä päin olet? Onko se sama minkä alueen tiiminvetäjälle "ilmoittautuu" ? Olen itse Oulusta 20km pohjoiseen päin, eli haukipudas. Luin vaan tuolta nuo kivat "liittymisjutut" ja muut sellaiset extrat. :heart:
  3. H

    Mihin aikaan teillä menee mukelot nukkuun?

    Lapset, 2v7kk ja 4v menee nukkumaan arkena sekä viikonloppuna 19 aikaan. Tottuneet aina menemään, harvoin jaksaa valvoa myöhempään. Toki pyhät ja kesä valvottaa sit vähän pitempään. Niinku nyt huomas kun kelloja siirrettiin, ja vielä valosaa, niin ei heti ole lapset pedissä hiljentyneet. =)
  4. H

    G:moniko tervakeuhko tarjosi masuasukilleen savuttoman ja myrkyttömän alun elämälle?

    Mie! Mutta sortunut kyllä uudestaan imetyksen loputtua... :(
  5. H

    Miten voi alkaa avonin kauneuskonsultiksi?

    Siinäpä se =)
  6. H

    Kirjoitin avonista tähän jotain, niin se poistettiin?? Ei se voinut minnekään kadotakaan??

    Onko tuo perfect wear samalla nimellä nykyään vaikka uudistunut? =)
  7. H

    Kirjoitin avonista tähän jotain, niin se poistettiin?? Ei se voinut minnekään kadotakaan??

    Ja ylipäätänsä... Mihin se muka siirrettiin? Sitä ei löydy edes minun omista kirjoituksistani. |O
  8. H

    Kirjoitin avonista tähän jotain, niin se poistettiin?? Ei se voinut minnekään kadotakaan??

    Mitä siinä oli ostamista??? Huh huh, mitä hommaa! :o :o
  9. H

    Kirjoitin avonista tähän jotain, niin se poistettiin?? Ei se voinut minnekään kadotakaan??

    En kaupannut. Kun just kyselin, että onko oulun/haukiputaan lähistöllä myyjää. Mutta se kysymys katosi samantien. :( Ja sitten että millaista on avonin meikkivoide?? Kun oriflamen ainakin oli niin surkeaa, että :x
  10. H

    Ruotsin Let's dance, mistä niitä jaksoja voi kattella?

    Tietääks kukaan? :wave: :whistle:
  11. H

    EHKÄISYINJEKTIOSTA

    Yritän soitella sit uudelleen ja uudelleen tonne tkhon. Mutta 3 kertaa olen sen ottanut... Mulle ei puhuttu mitään että max. 3kertaa. Mutta se on vissiin melko tehokas, olen ottanut lokakuussa ja en ole raskaaksi tullut, vaikken tammikuussa ottanutkaan. Mikähän olis hyvä ehkäisy? Pillereitä ei...
  12. H

    EHKÄISYINJEKTIOSTA

    karkaapi.... :ashamed:
  13. H

    Kuinka tarkkaa lastenne päiväkodeissa on?

    Minkä ajan teillä lapsi sitten hoidossa ja päiväkoti auki? Eli mikä normaali hoitoaika teillä? Ja tietääkö hoitajat sen, kun eivät vaadi mitään lappusia? Jokaisella kunnalla vissiin vähän eri, mutta kiinnostaa tosissaan. =)
  14. H

    Kuinka tarkkaa lastenne päiväkodeissa on?

    Täytätte varmaan lapsenne hoitoaika lapun 1-3viikon välein? Laitatteko siihen aina tarkan kellon ajan milloin lapsi menee hoitoon aamulla ja millon haetaan iltapäivällä? Mitä hoitajat sanovat jos menettekin 30min sen jälkeen mitä olette ilmoittanut tai haette vähän myöhempään tai aikaisemmin? Ja...
  15. H

    EHKÄISYINJEKTIOSTA

    Olen ottanut sen ekan kerran tossa huhtikuussa 2007, toisen kerran heinäkuussa 2007, kolmannen kerran lokakuussa 2007, ja tammikuussa 2008 PITI mennä ottamaan taas, mutta olen perkele unohtanut kokonaan koko injektion ja ajan varaamisen! Mä en pääse nyt läpi terkka-asemalle puhelimella joten...

Yhteistyössä