Hakutulokset

  1. S

    Terolut mimmit

    Kävin Hennu katsomassa sun testikuvat ja mä näen niissä ainakin ihan selvät viivat :) Paljon Onnea!!:heart:
  2. S

    Terolut mimmit

    Paljon Onnea Fossiili !!! :heart: Minulla alkoi uusi kierto eli voipi laittaa että kp 1 ja yk 12 lähtee käyntiin ja pidän varmaan terottoman kuukauden, kun en jaksa kolmatta migreenikuukautta peräkkäin :( Sellaista vähän lääkärin kanssa puhuttiin viimeksi, että jos nuo migreenit jatkuu, niin...
  3. S

    Terolut mimmit

    Siis tein herkän raskaustestin en raskaustin :)
  4. S

    Terolut mimmit

    Voi Hennu toivotaan sulle nyt paljon vahvistusta viivalle :) Kuulostaa melko lupaavalta :) Mulla meneillään dpo 12 tai 13. Dpo-päivästä 10 ihan minimaalista verensekaista tiputteluvuotoa pari kertaaja rinnat tosi kipeät ja isot..Raskaustin(herkän) tein, mutta se oli ainakin negatiivinen...
  5. S

    Terolut mimmit

    Hennu86 Tarkoitin lähinnä semmosta "omaa tunnetta", et nyt varmaan onnistus :) Muuten olen kokenut kaikki mahdolliset "oireet" jokaisen kierron lopulla :) Nyt on dpo 5 tai 6 ja ei oikeestaan mitään muuta kuin palelen ihan hirveesti ja on välillä jotain vihlasuja alavatsalla, vähän niinkuin...
  6. S

    Terolut mimmit

    NaksuP Katsoin noita sun testikuvia ja itse olisin kyllä jo luokitellut positiiviseksi, kun itsellä aina vaan vitivalkoinen tausta, mutta kyseisestä raskaustestistä ei ole kokemusta. Mutta ehkä ei vielä kannata menettää toivoa, sillä ei hormonitaso välttämättä ole noussut vielä ja ensimmäisen...
  7. S

    Terolut mimmit

    Lindu Mulla tulee ainakin kamalia päänsärkykohtauksia välillä terokuurin aikana ja samalla etovaa oloa. Tai ainakaan en osaa yhdistää sitä mihinkään muuhun kuin noihin teroihin. Hennu86 Aloitin tänä aamuna jo sen toisen kuurin :) Saa taas nauttia ihanista kipeistä paiseista leukaperissä, mutta...
  8. S

    Terolut mimmit

    Hei! Täällä ilmottautuu uusi palstalainen. Takana 1 terokuuri,joka määrättiin epäsäännöllisiin menkkoihin ja tiputteluvuotoon. Ekan terokuurin jälkeen tämän uuden kierron tarkkaa aloituspäivää en tiedä, kun tuli todella paljon tiputtelua yms. Gynen laskelmien mukaan nyt kuitenkin kiertopäivä...

Yhteistyössä