Hakutulokset

  1. K

    Imetys ahdistaa!

    Minäpä tein ratkasun; annan tissiä aamuin iloin ja muuten pullosta korviketta. Paljon tyytyväisempi on nyt tyttö sekä äiti =) Tisut on ok jo näin mutaman päivän "imettämättömyyden" jälkeen.. Olen tyytyväinen päätökseeni.. Hatun nosto tosiaan niille jotka pystyvät ja jaksavat imettää pitkään...
  2. K

    Imetys ahdistaa!

    Tyttö on kasvanu ihan normaalisti koko ajan.. =)
  3. K

    Imetys ahdistaa!

    Ahdistus on ollu koko ajan.. Ei mulla sen kummempia ongelmia ole edes ollut, aluksi käytin rintakumia muutaman päiän koska rinnan päät oli rakkuloilla, mutta ei sen kummempaa.. En todella osaa selitää mistä ahdistus juurensa juontaa :( Ahdistus ei ole ainoastaan näillä tiheänimunkausilla.. Oon...
  4. K

    Imetys ahdistaa!

    Mua ahdis e o taa tää imetystouhu ihan koko ajan! Maitoa kyllä tulis mutta en koe imettämistä millään tavalla mukavaksi touhuksi, se on vaan pakollinen paha.. Tyttö on nyt vasta 1,5kk ja ollut rintamaidolla koko ajan. Nyt kun oon jättäny tytön isälle tai mummolle hoitoon muutamaks tunniks on...
  5. K

    Melianea käyttäneet!

    Minä käytin Melianeja 4½ vuotta ja kun lopetin menkat tuli ihan normaalisti ja säännöllisesti heti. Loistava pillerimerkki!
  6. K

    Ihokarvojen poistosta...

    Sokerihoito sääriin ja bikinirajaan on loistava =) Psyy poissa väh. 3vko, itellä kuukausittain hoito.. Tosin halvemmallakin pääsee kun ostaa veet:in kasvojen iholle tarkoitettuja kylmävaha liuskoja. Niillä bikiniraja lähtee mukavasti, ja vastaavasti isommilla liuskoilla sääret. Itseäni...
  7. K

    Te rakentajat? tai jotka olette jo saneet omankodin valmiiksi?

    Meillä talopaketti, alettin tekemään pohjatöitä elokuussa -06, paketti tuli lokakuussa (vesikatto asennus) ja sisään muutettiin maaliskuun alussa, jolloin koko sisusta valmis. 136 asuinpinta-ala elikkäs n. 1150? per neliö. Ite tehty ihan kaikki ja käytetty kavereita sähkäreinä ja putkimiehinä...
  8. K

    Raskaana alussa ja kysymys

    Itellä nyt vko. 25+6 ja ollut oikeestaan koko ajan sellasia menkkamaisia kipuja.. Neuvolassapitävät ihan normaalina kun ei kuulemma ole kroppa tottunu tälläseen venymiseen ja vanumiseen.. Kyllä tuntuvat pelottavankin kovilta kivuilta ajoittain...
  9. K

    Äidiksi tulo pelottaa

    Luojan kitos muillakin pyörii päässä nämä asiat. Välillä on niin varma olo tästä kaikesta ja luottaa täysin siihen että on tulevaisuudessa hyvä mamma jne. Ajattelen joskus yksinäni että onko tämä kuitenkaan "oikea ratkaisu", vaikkakin toivottu sellainen... Omantunnon tuskat ajatuksista on joskus...
  10. K

    Uusi mamma

    Minä myös, ylpeänä ilmoittaudun =)

Yhteistyössä