Hakutulokset

  1. C

    PNEUMOKOKKIROKOTE!Kyllä vai ei?

    Kyllä!
  2. C

    ***Toukokuun Toivotut***

    Tervetuloa uusille, kivaa että meitä on näin paljon! :) Hyviä uutisia täältä: kävin tänään ar-ultrassa Mehiläisessä työterveyslääkärin lähetteellä kun oli pieni epäilys kohdunulkoisesta raskaudesta plus tarkistettiin onko kuurit tehonnut tulehduksiin. Sieltä löytyi kohdun sisältä sikiöpussi...
  3. C

    ***Toukokuun Toivotut***

    Merkkaan vaan nopeesti että kävin lukemassa teidän tekstit, pakko levätä hetki kun en jaksa kirjoitella kun on niin kaaaaaamee väsy ja pää kipee. Mulla päällä Flagyl Comp kuuri emätintulehdukseen plus joku toinen antibiootti pissatulehdukseen, joten on ihan mehut pois.. ärsyttää ja väsyttää...
  4. C

    ***Toukokuun Toivotut***

    Heippa taas! Täällä flunssan kourissa makoilen sairaslomalla kotona, ihan veto pois! :O Poika ei menny tänään hoitoon vaan jäi mua "hoitamaan" kotiin, nyt nukkuu päikkyjä mut mä en saa unta vaikka väsyttääkin mielettömästi koko ajan :D Hanspili, hauskaa jos törmättäisi sitten toukokuussa...
  5. C

    ***Toukokuun Toivotut***

    Kiitos paljon Epille hienosta pinosta! :wave: Mun kohdalle voi lisätä että ikää on 28v ja synnytyssairaala Jorvi. Siellä oli joku muukin LA 6.5. ja sairaalana Jorvi joten ehkäpä siellä törmätään? ;) tosin jos mun raskaus nyt jatkuu loppuun asti niin eiköhän taas mene 2,5 vk yli niin kuin...
  6. C

    Toukokuisia 2012???

    Täällä yksi toukomama! :wave: Eilen plussasin, ensin perinteisellä Clearblue testillä vaalean plussan ja sit 2x digitaalisella 'raskaana 1-2 viikkoa'. Ihana positiivinen shokki, vielä 4kk sitten mies ei halunnut ikinä toista lasta ja nyt on taipunut ja viimeiset 3kk oltu tulee jos on...

Yhteistyössä