Hakutulokset

  1. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tänään poksuu sitten 29+0 ja eikös sitä nyt lähdetä kolmannellekymmenennelle raskausviikolle. JEE!! Nyt aamupalaa naamaan ja ulos, täällä -11 mutta aivan ihana auringonpaiste tuntuu olevan. Pitää varmaan autokin laittaa roikkaan pitkästä aikaa...ei ois niin kankee ku lähtee liikkeelle...
  2. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huh huh mitä tekstiä täällä. Saa ihan korvat punasena lukea, ei kävis mielessäkään tämmöselle palstalle tuommosia kirjotella.. Ja jokainen joka tuntee tarvetta käyä äitipolilla/lääkäreillä enemmän ku yleis käynnit niin ei tee niistä sen huonompia äitejä. Itsekin menen heti jos siltä tuntuu. Ei...
  3. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    PS. Levottomilta jaloilta sain olla viime yön rauhassa, liekkö se magnesium auttanu :) Ihanaa!
  4. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Perdy kyseli mihin laitatte lapset mut minä raukka mietin mihin laitan koiran hoitoon ku synnytyksen aika ja sairaala aika koittaa... Mies voi varmaan osittain hoitaa ja sit pitää kysyä siskolta. Äiti ei uskalla sitä ulkoiluttaa ku niin iso et vetäs sen kumoon :D Ja koirahoitolaa on hankala...
  5. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Sunburned Se täti kyselikin et jalkoihinko vain et ei siitä pitäs olla haittaa. Et jos se sitten siellä selässä ois ollu liian lähellä vauvaa. Ja just sanoi et ku siinä ei varsinaisia lääkeaineita ole niin voi käyttää ihan turvallisesti jos siitä vaan apua on. Luotan nyt siihen ja jos nyt ei...
  6. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mä kävin ostaa nyt apteekista kylmägeeliä nuihin jalkoihin ja lisää magnesiumia ku ei täyty siinä raskausmultivitassa se annos niin voi syyä lisääkin pelkkää magnesiumia. Apteekin täti ihan laski sen annoksen ja totesi kylmägeelinkin olevan ihan turvallista. Ostin vauvalle oman pyyhenipsun...
  7. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta! Harhaanjohtajalle tsemppistä nyt ja tosiaan niitä enkeleitä jos sattuu niin et vaavi ottaa varaslähdön. Pupeltaja sulle suuret halit ja teille paljon paranemisia :hug: Eilen kävin moikkaa pitkästä aikaa vanhinta kummityttöä, täyttää toukokuussa 4 v. Melkonen neiti näpsäkkä...
  8. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtaja: Mulla on välillä kyllä aika pitkäkestosia puristuksia nyt ollu ja alamahalla. Äskenkin pikku kävellyn vierähti tovi kun tuntui et maha irtoo, tai siis hirvee paineen ka kivun tunne alamahalla. Ei vissiin tuo sohjossa kävely tehny hyvää :( Levossa sit kyllä helpottaa.. Jospa ei...
  9. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tän päivän maha. eli 28+4 :)
  10. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tervehdyyys! Kajo tervetulloo takas ja onneksi se vaan säikäytti se rakenneultra ettei ollutkaan mitään. Tänään ruokana eilistä tonnikalakastiketta joka onnistui ihan hyvin, tomaattimurska valkosipulimausteella, hiutaletonnikala purkki, valkosipuli&yrtit maustettu tuorejuustoa puoli...
  11. Tinsku86

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Heipä hei mammat! Vierailevana kesäkuisista; pisti silmään tuo keskustelu migreenin estolääkkkeistä. Mulle tuota Propralia määrättiin rytmihäiriöihin ja neuvolalääkäri oli sitä mieltä et voi turvallisin mielin syyä raskausaikana ja työterveyslääkäri taas sanoi et ei välttämättä kannata syyä...
  12. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta! Minimamma! Voi että kuulostaa tuo teidän maatila ihanalta. Mä aina haaveillu et saisin asua jossain maalla ja ois touhua omasta takaa. Kirjekaverilla oli pienenä pohjanmaalla maatilta(lehmiä) ja olin siellä sit aika paljon :) Ja nautin. Ihanaa oli vaan jossain pelloilla kirmailla...
  13. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    mmilia mullakin väillä tosi hiljasta, ja olin huolissaan mut tänä aamuna möyrintää jonkin verran.. jospa se vaan viihtyy nyt eri asennossa ettei potkut tunnu niin selkeesti :) CanWen meillä on nyt kaksio 44 neliöö. Ja mies ei ees virallisesti asu tässä, vain minä ja koira. Mut siis "asuu"...
  14. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Perdy: Todella toivon et kivalta paikalta vielä saatais. Se yösyöttö oli kyllä tosi hyvä, taisin ite lukee sen parissa päivässä..koko ajan vaan luin ja luin. Mulla on semmonen pahatapa et luen ruokapöydässäkin.. En tietenkään jos vieraita tai mies siinä kans mut yksinäni aina :)
  15. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Harhaanjohtaja: Onneksi selvisit vauvan kaa säikähdyksellä, toivotaan ettei enää tuommosia vuotoja tule!! :hug: Kurkkunaamio: Mulla tulee aina välillä semmosia huimauksia et pitää penkistä ottaa ihan kiinni etten "tipahda tai kaadu", siis helpoiten tuleevat vielä ku istuu.. Lumihiutale...
  16. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mullakin nyt vaan merkkaus tähän palaan tänne. Koko yön kärsin hirveistä mahakivuista; johtuen ummetuksesta. Nyt alkaa jo helpottaa vähän. Oli vähä katkonainen unikin sitten ja tietenkin pissitti ja sit piti ihteesä tarkkailla ku kipu on aina kipu.. :( Nyt aamukahveet ja ulos, jospa se tästä.
  17. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Mullakin painaa vauva välillä keuhkoihin, tuntuu ahtaalta hengittää. Mut tuleepahan ryhtiin kiinnitettyä huomioo..Tänään on tullu semmosia ihan napakoitakin supisteluja kävellessä. Ja eilen autolla ajaessa. Sunburned: Mäkään en oikein tiiä pitääkö olla pesuainetta vauvalle. Ehkä jotain...
  18. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Piipero-11 Juu, se myyjäkin sanoi et on ihan yleinen vika ollu niissä. Niihin on laitettu joku sokka et saa säädettyä. Täälläkin on jotain 40 kilsan päässä liike joka myy jotenka voishan ne sielläkin käyttää jos häirihtee. Ja meneepä minkä menee kun halvalla lähtee :D Ja kaikki tarvikkeetkin...
  19. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    No justiinsa joo. Kävin ystävän luona kahtoo kummityttöö ja sain taas vaipat vaihtaa :) Ilot ne on mullakin :D Ja sain toiselta kaverilta kassilisen vaatteita vauvalle niin kyllä nyt pärjätään taas vähä aikaa. Aattelin et ostasko semmosen unipussin kokeeksi.. Onko kokemusta ? Joo ja tein...
  20. Tinsku86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Huomenta!! :) Olipa eilen ihan jees päivä/ilta(siitä huolimatta että mies lähti kaveriensa kanssa ryyp ja baariin, mut nyt en hermonnu ja tapellu ku itellekin oli kivaa tekemistä tiedossa ja tuo oli ihan fiksuna, puoli 4 jo konkoili kotiin kiltisti, tuumasi vain eteisessä et "tiedän;menen...

Yhteistyössä