Hakutulokset

  1. K

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    :( Kp1/n.34, yrityskierto 4.
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Menni19, pidetäänhän peukkuja että sunnuntaina saatais molemmat menkkojen sijasta plussa. Samassa vaiheessa näytetään olevan. :)
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Oijoi, Kengumamma ja Tinttu, kuulostaapa jännältä ja näyttää hyvältä. Itse sain juuri negan, dpo 10 vasta meneillään, joten kaikki on mahdollista.
  4. K

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onkohan tuo vaiko eikö, haamujen haamu siis. Ei malta odottaa vastausta, ja Davidin 10mIU liuskatestissä tuli outo suttuvaaleanpunainen viivannäköinen. Ei tuosta mitään voi sanoa, sellaista vaaleanpunaista sotkua sillä kohdalla mihin viiva tulisi, mutta hieman leveämmältä. Sivusta katsottuna...
  5. K

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Kiitos päivittelystä. Onhan tämä tällaista ettei meinaa töitä osata tehdä kun ajatukset pyörii täällä foorumilla ja miettiessä milloin olisi järkevintä testata. Oijoi, toivottavasti saadaan vielä monta lapsosta kesäkuulle ja päästään joukolla plussanneiden puolelle. Alkoholista sen...
  6. K

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Jos tässä vielä tulee päivityksiä tällä viikolla, niin minut voi laittaa tuohon dpo-listaan, se minulla kuitenkin on tiedossa. Nyt meneillään siis dpo 9. Jännääjännää. :)
  7. K

    mistä löytää hamemaisia bikinin alaosia?

    Omani ostin Ellokselta, mutta googlaa bikinihame, niin saat vastauksia enemmänkin.
  8. K

    Plussaustilasto, pelkät tulokset, ei keskustelua

    Hei kaikki raskautuneet. Kerätään tähän ketjuun tilastoa seuraavasti, jätetään keskustelu muihin ketjuihin. Kirjaathan tuloksesi vasta kun raskaus on varmistunut, niin saadaan tilastot näyttämään oikeaa tulosta. Plussasin haamun 10mIU testillä dpo x Plussasin selkeän 10mIU testillä dpo x...
  9. K

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Minä myös! Yrityskierto kolme on menossa nyt hormonikierukan jälkeen. Ensimmäiset kaksi kiertoa olivat 34 päiväisiä, mutta tämä kuluva on ollut hurjan pitkä. * Kiertopäivillä 14-21 ei ovisplussaa, lopetin tikuttamisen sen jälkeen. * 4.9. kp 43, otettu labratesti kun ei kuulunut menkkoja...
  10. K

    Yksinyrittäjät, kuinka järjestätte yrityksen toiminnan äitiysloman aikana?

    Hei, onko täällä muita yksinyrittäjiä, jotka joko yrittävät raskautta, ovat raskaana tai jo lapsen saaneita? Minulla on oma yritys, joka tyllistää tällä hetkellä minut, muttei vielä ainakaan kokopäiväisesti pystyisi toisen palkkaamiseen. Yritän tulla nyt raskaaksi, ja mietin millaisia...
  11. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Kiitos. Kyllä tämäkin ravinnot kyseli ja totesi kielen sairaaksi. Puhui myös ensi kerralla mahdollisesti antavansa kiinalaisia yrttejä mukaan. :) Olen ehkä tottunut juttelemaan ja saamaan selityksiä enemmän länsimaisen lääketieteen parissa, mutta eihän näitä kannata verrata. Huikean...
  12. K

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Hei, Päätinpä siirtyä taustalukijoista mukaan keskusteluihin, ja laittaa tämän lyhytesittäytymisen tähänkin ketjuun, kun sen huomasin. Olen 35-vuotias nainen, joka yrittää nyt ensimmäistä lastaan. Hormonikierukka jätettiin pois toukokuun lopussa. Nyt on menossa periaatteessa kolmas...
  13. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Hei, Päätinpä siirtyä taustalukijoista mukaan keskusteluihin. Olen 35-vuotias nainen, joka yrittää nyt ensimmäistä lastaan. Hormonikierukka jätettiin pois toukokuun lopussa. Nyt on menossa periaatteessa kolmas yrityskierto, vaikkakin tämän viimeisimmän jännitin tuplakierroksi, siis...
  14. K

    Akupunktio epäsäännöllisten kk:sten hoidossa: kokemuksia?

    Löytyikin vanha ketju, käytänpä sitä hyödyksi. Olen 35-vuotias haaveilija, uusi tällä foorumilla. Aloitimme mieheni kanssa lapsen yrittämisen kesän alussa, ja parin normaalin kierron jälkeen kadotin menkkani. Nyt olen kiertopäivällä 63. Hormonikierukan poistamisen jälkeen keväällä/ kesällä...

Yhteistyössä