Hakutulokset

  1. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    minut saa nyt laittaa sitten listoille :) on tässä nyt päädytty miehen kanssa, että yritys aloitetaan.... :) eli tiedot ovat 25v, esikoinen 08/09. Ens kierrosta jätän pillerit pois, niin sit voin noita kiertopäiviä laittaa. Eihän varmaan kande jättää liuskaa kesken? vai mitä mieltä olette...
  2. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tervehdys :) Ajattelin nyt kirjoittaa tänne, kun joka päivä vauvakuume nostaa päätään :) Minulla on esikoispoika joka on syntynyt 8/09, eli on nyt 1v2kk. On ollut tähän asti melkoinen nilkassa roikkuja ja vaativa tapaus (lue: mitään omia hommia ei voi tehdä kun poju hereillä). Hieman nyt...
  3. S

    maitoallergiaa 1 vuotiaalla?

    Meillä on nyt vuoden vanha poika. Yöt edelleen TOSI levottomia ja saatetaan monia kertoja yössä herätä huutamaan selkä kaarella. Ilmavaivoja ja selkeästi jonkinmoisia vatsakramppeja, helpottavat pieruilla tai vain ajan kanssa, tyyliin kun on pari tuntia kanniskeltu ja jumppailtu ja hierottu...
  4. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Saisinko minäkin salasanan, jottei ihan sosiaalinen nettielämä kaadu..:D
  5. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mynta kun olitte kipeenä, niin oliko vauvalla muita oireita kuin kuume? kun teillä se sikaflunssa sit diagnosoitiin. Meillä vauva oli kipeänä, ollessaan 7viikon ikäinen, tossa syyskuun loppupuolella. Kuumetta oli korkeimmillaan 39,6 ja oltiin 7vrk sairaalassa osastohoidossa. Silloin ei vielä...
  6. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    siis niin kyllä tunnistaa oman vauvan piirteitä melkein jokaisesta viestistä.. =) meillä myös syödään kaikkea mitä suun ulottuvilla on, heräillään öisin äidin mielestä liian usein, ählätään ja sählätään unissaan, raavitaan päänahka verille yms yms..:D eli kai tää kaikki on ihan normaalia siis:)...
  7. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Marraskuu jo kohta lopuillaan ja joulu lähestyy, käsittämätöntä miten nopeasti aika menee. kohta pojukin on jo 4kk. huh. rytmit meillä vakiintunut oikeastaan silleen, että aamusin kasin-puol ysin aikaa ylös ja siitä jaksaa valvoa pari tuntia ja sit ekat päikyt, nukkuu oikeastaan vajaan...
  8. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    ompa monet jo aloitelleet kiinteitä! kertokaa sitten miten pikkumasut voivat..:) meillä mennään edelleen täysimetyksellä ja nyt kysyisinkin, että te jotka myös täysimetätte, kuinka monta kertaa öisin vaavi vaatii ruokaa? meillä oli taannoin jo viiden tunnin välit, mutta nyt välit taas...
  9. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Musta tuntuu kanssa, että illat on alkanu rauhoittumaan. Ollaan nyt tarkotuksella valvotettu poikaa kuuden jälkeen, ja sit kun alkaa kitisemään ja turhautumaan niin alettu sit vaihtamaan yöpaitaa ja vaippaa, siinä taas hetkeksi virkistyy ja viihtyy hoitopöydällä jossa on mobile yllä. sit onkin...
  10. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Meillä 3kk mitat olivat 62cm/5630g, eli pitkää ja hoikkaa poikaa.. :heart: vaatteista mahtuu edelleen monet 56cm ja 62 on sopivia, käytössä on mm. reiman 56cm toppahaalari, josta saa pussin tai lahkeet, kohta alkaa se pituudesta käydä lyhyeksi, tai kun syliin ottaa, niin pussi aukeaa.. ja...
  11. S

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    moikka taas kaikille äideille:) taas pitkästä aikaa täällä luskelemassa, noin sata sivua jäljessä:) monella samanlaisia kokemuksia, kun mulla, helpottaa:) Meillä poika pian kolme kuukautta, miten voi olla että aika menee niin uskomattoman nopeasti?!? käsittämätöntä. en edes muista aikaa ilman...
  12. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    ainiin, ja mitat pojalla olivat 52,5cm ja painoa 3890g. syntyi siis 7.8, päivää ennen laskettua aikaa ja synnytin Salon aluesairaalassa, josta jäi hyvä kokemus.
  13. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Hei kaikille:) minä kirjauduin tänne keskusteluun heti silloin joulukuussa, kun olin positiivisen raskaustestin tehnyt ja olinkin alkuun mukana keskusteluissa ja luin palstaa ahkerasti:) nyt äitiysloman alettua aloin taas satunnaisesti seurailemaan mitä ihmiset kirjoittaa ja kävin...
  14. S

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    Heippis taas! kiva lueskella kaikkien kuulumisia:) ja tsemppiä kaikille sitä tarvitseville:) Mullakin eka neukku takana, ja sitähän se oli, papereiden täyttöä.. ja sitten tuli kotiin kutsu ekaan ultraan..aika oli huono, mutta sain sen sitten onneksi vaihdettua, ja synnytyspaikaksi...
  15. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Voi että, kyllä se on niin kiva kapunki vaan. Oli kivaa olla miehen kanssa kaksistaan reissuss, ja tietysti meidän salaisuuden:) jotenkin niin vaan epätodellinen olo edelleen, mutta silti en ole ajatellut mennä varhaisultraan..vaikka tosin täällä kun teidän kokemuksia ja olotiloja lueskelee...
  16. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Heippa kaikki! meitä tosiaan on jo aikasen paljon täällä ja varmaan porukka vaan lisäntyy kun joulukuu etenee:) Mulla on niin sekavat fiilikset, ajoittaan vaan ajattelee, että jos mä olisin raskaana niin mun täytyis siis jäädä töistä pois heinäkuun alussa joskus...sit mä hetken vaan mietin ja...
  17. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Mullakin kummasti alkanut näitä oireita löytymään tuon plussaamisen jälkeen..tai sitten ne on kuviteltuja oireita ja miellän ne vain asiaan kuuluviksi =) mutta outoa on kyllä, että eilen maistui vain puolikas suklaapatukka ja puolet seisoo yhä tuossa edessä pöydällä?? normaalisti olisi mennyt jo...
  18. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Jeps, ensimmäinen sehän toki on.. itse olen nyt 24v ja Helsingissä asustellaan, todennäköisesti synnytyspaikka on sit kättäri tai naikkari. Ei voi vielä tietää:)
  19. S

    La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

    Heippa kaikki :) Äsken sitten tein testin ja plussaa näytti. ihan kummaa. mitä nyt? :) nopeaan se nappasi, ollaan nyt kaksi kuukautta ilman pillereitä oltu. Oon ihan ihmetyksestä pihalla.. ja kun näitä teidän tekstejä lukee niin vielä vaan ihmetys kasvaa, heti pitäis kaikkea tietää.. aika...

Yhteistyössä