Hakutulokset

  1. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Pikapäivitys! Plussa tuli tänään!!! :heart: ja ei mitään epäselvyyksiä, melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva... nyt jatkellaan lomaa appiperheen kanssa... palailen kotosalla, kun saa rauhassa kirjottaa. piti hakea testiä 25km:n päästä, kun täällä tuppukylässä ei ollut.... syyskuinen...
  2. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    aaaargh... mulla on niin hermoja raastava tilanne!! ollaan täällä pohjoisessa lomailemassa ja mulla ei ole testiä!!!! en tiedä koska saan (ja mistä?) testin!? tänään on dpo13, huomenna oli tarkoitus testata,mutta eipä ole millä testata. toivotaan, ettei täti tule, oireita ei juuri ole suuntaan...
  3. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    kierto se vain uhkaavasti lähestyy loppuaan... hui, saas nähdä miten mamman käy. Tänään dpo 10, et jos sit vaikka malttais lauantaihin asti ainakin?? katotaan miten käy, tänään jo houkutti kaupan hyllyn testiliuskat, mutta sinne jäivät kuitenkin vielä. Oon vähän sellainen, että jos ostan, niin...
  4. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Mulle voi siis laittaa tänään Dpo 3. En nyt tiedä onko tarkalleen oikein, mut jos vaikka menis lähelle :D Onnea Minttumi! syysvauva siis :) Oma vauvakuume on kyllä kamalan kova, juuri hyvä ystävä (saman ikäiset esikot meillä) kertoi, että nyt viikkoja kasassa 9 ja kävivät neuvolassa juuri ja...
  5. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    onko siis ovispäivä dpo0? jos näin on, mulle voi päivittää listaan dpo3, limojen perusteella ovis oli meinaan lauantaina, nyt vain sit jännäilemään... meillä on reissu suunnitelmissa 1-7.1 ja juuri näille päivillehän tuo testaus ajoittuisi. Jos millään maltan, en osta testejä mukaan, jotta ei...
  6. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Huomenta! hiljaselo päättyköön sillä täti mennyt menojaan, vihdoin. Mulle voi muuten päivittää kierron pituudeksi vaikka 28-31pv, luulisi olevan jotakin tuolta väliltä. Eilen luin näitä limakeskusteluja ja mielessäni nauroin, että moni pitäis meitä varmaan ihan hulluina :D "venytä limaa...
  7. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    danone ja kinkula liityn seuraanne, eli kp1. meidänhän piti plussata sunnuntaina! voihan persus. no uuteen nousuun!
  8. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    majj onnea haamusta, olen kade sillä mun pregchek näytti niin vitivalkoiselta, että vaikka kuinka olis tihrustanu ei haamuista tietoakaan!! kinkula rohkaistuin tuosta sinun kommentista. Minulla tänään meinaan kp29, testi nega, mutta tätiä ei kuulu (kopkopkop) ja kierto on nyt ollut siis...
  9. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    hui, onko mulla tänään jo kp.28? ohhoh miten nopsaan menny tämä kierto. Tilasin nyt yhden herkän testin äsken netistä ja ajattelin, jos täti ei tule ennen kuin se testi niin sillä sit testaan. se tulee kotiin varmaan sit huomenna tai ylihuomenna. lämpöjä en ole mitannut koko kierrossa, enkä...
  10. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    no mä sitten pissin tikkuun Tulos: puhdas nega. noh, ei tässä nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon, liian malttamaton olin. Kiertopäiviä ehkä liian vähän, testi oli pregcheck, ei vissiin kovin herkkä? en jaksa nyt kaivella pakkausta enää. ja sitten esikoisessa liuskatesti (rfsu) ei näyttänyt...
  11. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    heips piinailijat :) Tänään kp.27 ja nyt esikon jälkeen kierto ollut 24-30pv. laitoin hetken mielijohteesta viestin miehelle, että tuo raskaustesti. uskaltaisiko jo? oviksesta on ehkä dpo11-12...? pitäiskö odottaa huomisaamuun? tai onko aamupissalla muuta merkitystä, kuin että se on...
  12. S

    ** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

    Danone juu, meillä tosiaan monta yhteneväisyyttä :) Pian päästään testailemaan?? mä tässä mietin just et koska testailis, ovulaatiosta en ole varma, en tikuttanut sitä. mutta jotenkin oli sellainen fiilis, että se oli siinä aikalailla kierron puolessä välissä, joskus kp14-15, et nyt olis sit...
  13. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Apuva. Mua paleltaa ihan sikana, kokoajan täristää kun on niin kylmä...? sit mua kusettaa koko ajan, vakka en olisi juonut mitenkään erityisen paljon...? Nälkä on jatkuva, vedin äsken OIKEESTI PELLILLISEN PANNUKAKKUA! siis oikeesti KOKO pellin.Eihän nyt kukaan normaali ihminen syö kokonaista...
  14. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Mä kävin just äsken Papa-kokeessa, ei ookkaan hetkeen tarvinnu haaroväliään esitellä muille kuin ukolle... ah, aina yhtä ihanaa. Neuvolan terkka sano, että hyvä kun tulit nyt sillä ne on täällä lopettanu alkuraskauden Papat, sillä jos on jotain muutoksia todettu, niin ei ole sitten voitu...
  15. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Ihanan kaunista tuolla ulkona :) Olin just esikon kanssa hetken pihalla, no sitten kun kaatui about kymmenettä kertaa naamalleen hankeen niin tultiin sisään... Jänskät ajat menossa, on mulla vielä kiertoa jäljellä, mutta en tiedä miksi, myös mulla on tunne että on tärpännyt? Ei ole sen...
  16. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Teddy, onnea! :) mahtava tunne, kun joku muu plussaa :) Skorpioni munkin silmät tuossa ovat näkevinään viivaa, punerrusta myös!:eek:? että voiskohan olla plussaa..?:D testailet sit vain uudestaan ja tuut kertomaan! Mulla tänään kp12 ja on kyllä tässä treenattu tuota ovista varten, en ole...
  17. S

    Pienen lapsen pahat (isot) palovammat, miten parantuneet?

    mun piti nyt vielä kommentoida tähän, jos vielä ap käy lukemassa :) Ensinnäkin suuret tsempit sinulle, tunnut vahvalta ja hyvältä äidiltä. Lapsesi on nyt parhaassa mahdollisessa hoidossa ja hyvää vauhtia paranemassa. Sinun äitinä on toki mahdoton ajatus jättää lapsesi "yksin" osastolle...
  18. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    JiiMii kiitos päivityksestä, mun tiedot on ihan oikein. Jätin nyt liuskan kesken ja yritys alkakoon sit kun otollinen aika on ;) Varasin myös ajan Papaan, kun jotenkin tuntuu, että haluan hoitaa sen pois ennen mahdollista raskautta. Mikä muuten on tuo sylkitesti? mä en ole koskaan tikuttanut...
  19. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Auttakee Mulla olis vielä kaks pilleriä popsittavana, eli pe ja la pilsut. Tänään kuitenkin alkoi menkat (?), oon tosiaan noita unohdellu ja napsinu vähän niin ja näin, niin johtuisiko siitä tämä? tähän liuskaan nyt lopetan noi pillerit, jos se vaikka edesauttais raskautumista? ;) mutta siis...
  20. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Heipsan! Täällä tosiaan on aktiivisia kuumeilijoita, hyvä niin! :) Meillä ollut aikas kireetä tässä viimeiset pari päivää, esikolla on rytmin aivan sekaisin. On ollut kipee ja nukkunut huonosti, ja sitten plussana päälle tuo kellojen siirto. Kyse on vain tunnista, mutta silti. Eilen noustiin...

Yhteistyössä