Hakutulokset

  1. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Anteeksi nyt kamalasti omanapaisuudestani... Ensin tietty onnittelut plussista ja iiiiso :hug: niille jotka sitä tarvitsevat. Muutaman päivän ollut nyt vähän taka-alalla... Tiistaina tilasin testit netistä, ja oottelin niitä. Torstaina tulivat kotiovesta eteiseen ja sitten malttamattomana...
  2. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Harhaanjohtaja Onnea nyt sitten vahvasta plussasta! Ja ihmisliimaa paaaaaaaaaljon mukaan sinne! <3 Voi ei =( Nyt pidät sen pikkusen siellä! Toivottavasti ei ole mitään km:n viittaavaa! voimia :hug: Josefiina18 Pahoittelut keskenmenosta :hug: Hyvä toisaalta, että sulla kierto palautuu...
  3. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    mur-mur Niin, totta, oireita on, lämmöt koholla, nännit kipeät, pissattaa usein, mielialat ailahtelee, sillon tällön etomis tai närästyskohtauksia mitä ikinä lienevätkään.... Ja joo, niissä viivoissa oli selkeesti punasta väriä, eivät olleet harmaita... Sit mä olisin vaan ajatellu ne...
  4. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Sanmoc Onnittelut plussasta <3 Ei sun tarviitsekaan lähtee odotuspuolelle ennen ultria, täällähän me kaikki ollaan vertaistukena, tai ainakin lohduttamassa ja innolla kuulemassa hyvä uutisia, ainakin näin mun mielestä :) Minnäi & äiti88 Ihan tajuttoman suuret pahoittelut keskenmenoista :(...
  5. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Champion Mä en tiiä, meillä ei vissiin sitä kautta lähetettä kai saa. Aina kun maininnut tarvitsevansa lähetettä, aina ovat sanoneet sieltä, että lääkärin puhelinaikaa tarttee... Argh. Huomenna vissiin sais soittaa neuvolaan 11-13 välillä... Ja jos neuvolaan soittaessa sais sen lähetteen niin...
  6. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    mur-mur Toisaalta oot ihan oikeessa. Kannattais varmaan soittaa, mut mä en tiedä miten tuolla menee toi, kun jos maanantaina soitan, saan lääkärille ajan vaan sitä kautta tai sitten puhelinajan lääkärille... Sit täytyy oottaa että lääkäri soittaa mutta toisaalta onhan tää koko kuukausi aika...
  7. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Kahden liuskatestin plussan puolesta ajattelisin olevani raskaana, mut en tiiä mitä mun pitäis ajatella :confused: TK:hon vois soitella ja pyytää verikoetta, pelottaa vaan että tyrmätään täysin. jos vaan sit oottelen lokakuun loppuun tai puoleenväliin asti ja jos menkkoja ei näy niin sit ei...
  8. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Harhaanjohtaja Et sitten tehnyt sitä digiä tänään ;) Heh. No, tiiän tunteen ku ei malta eikä pysty. Tottahan sekin on, että ei se raskaustestien hinta sinänsä oo paljon mitään kun vertaa sitä johonkin, mutta jos yksittäin miettii, kuluttaa joka kierrossa sen 5 testiä, niin kuinka paljon sitä...
  9. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Dino80 Hurjaa, itellä menossa nyt kp73, melkein samoissa luvuissa mennään... :p Jos saan tänään testiin negan, niin kilpaillaas kummalla menkat tulee enste :D Noei, tää alkaa vaan pikkuhiljaa pännimään kun ei oikeesti oo mitään tietoo (vielä) siitä miks menkat on pois. :kieh: Pahoitteluni...
  10. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Koralli73 Joo mäkään oo koskaan kuullu siitä, en ikinä, että digin tulos vois muuttua! Se on jo todella outoa... Negasta positiiviseks? :kieh: Mulla keskenmenon jälkeen oli tosi kummallisia kipuja peräpäässä tai alapäässä, tai yleensä jossain siellä seudulla... Ihan ku joku olis tökkiny...
  11. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Mur-mur Siis joo, en oo itekkään koskaan kuullut siitä, että digin tulos muuttuis. Liuskalla saatu plussa ja digillä nega, joka muuttu plussaks päivän kuluessa on jo ennen kuulumatonta. On tainnu olla oikeesti viallinen testi... Mut raskaana 3+ :confused: Kiertopäivistä en tiiä, koska mä en...
  12. Dark91

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Mulle sanoi lääkärissä vaan, että tee viikon sisällä raskaustesti, jos positiivinen, soita neuvolaan, jos negatiivinen, pitää oottaa lokakuun loppuun asti ja tehä uus testi ja jos on nega, niin soittaa lääkäriin ja sit vois saada terolutit vasta... :kieh: Joo ja sit lääkäri sano tosta...
  13. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Koralli73 voi ei :hug: Voimia sinne hurjan paljon! <3 :hug: Omanapa: Kissa alko oksenteleen tänä aamuna, ihanaa... Tätiä ei kuulu eikä näy, kp67 menossa. HUOH|O
  14. Dark91

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Beatrix Kiddo mitenkäs mulle suostuu lääkäri määräämään terolutit vasta kun on menossa kp100? :confused: noei et sä sitä voi tietää, mut siis nyt mulla on meneillään kohta kp70 tässä näin keskenmenon jälkeen. Pelottaa oikeen et koska se täti päättää tulla rynnistää ja kuin runsaana.... :eek:
  15. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Minsku82, ei haittaa ainakaan mua, vaikka höpöttelet tänne, tiedän kyllä miltä tossa vaiheessa tuntuu, on jotenkin kauheen epätodellinen olo, eikä meinaa uskoo, että kaikki menee hyvin. Vauvaliimaa sinne :hug: Imoen Kiitos listaan lisäämisestä :) Onneks silleen on pitänyt sullakin kiirettä...
  16. Dark91

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Heippa hei! :wave: Onnittelut plussanneille! :hug: Liittyisin tänne mukaan kuumeilemaan, jos vielä joukkoon mahtuu :p Kesäkuussa alkoi yritys, ja ensimmäinen kierto tuotti plussan testiin. Se ei kuitenkaan kauheen kauaa kestänyt, heinäkuussa meni sitten kesken rv 7... :'( Eli siis takana...
  17. Dark91

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Vihaan raskaustestejä :stick: Kun vaan olis kaikki niin yksiselitteistä! Oireiden perusteella, tai se, että r-testin nega ei vois olla väärä... Elikkä siis tosissaan testasin tänä aamuna. Ensin samasta pissistä liuska ja sitten clearblue viikkonäytöllinen. Liuskassa selvä toinen viiva, tosin...
  18. Dark91

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    KHJ Toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä ;) Yksikin kerta sinällään riittää, jos miehes ei lenssultaan kykene enempään :whistle: mimmu1984 En ees tiedä onko turussa perhesuunnitteluneuvolaa, täytynee ottaa selvää :D Musta ei sit hiljasta saa ei sit niin millään, varautukaa romaaneihin...
  19. Dark91

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

    Heippistä... Vieläkö mahtuisi mukaan kuumeilemaan? =) Taustaa: Minä -91 ja mies -89. Yhessä ollaan oltu kohtapuoliin 3 vuotta, ja omillamme kolmiossa asutaan :D E-pillerit lopetettiin tossa kesäkuun alussa, ja samantien siitä sitten ilmestykin raskaustestiin plussa, mutta meni kesken 19.7...

Yhteistyössä