Hakutulokset

  1. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Joo, mulle silloin sairaalassa sanottiin että 4-5 viikon jälkeen yleensä alkaa menkat, mutta saattaa mennä enemmänkin aikaa. Enempi tuota hcg'tä ihmettelen :) Luulin vain että 34'stä laskisi kahdessa viikossa lähemmäs 5, mutta ihmiskroppa on mysteeri.
  2. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Plääh, alkaa kärsivällisyys loppua mun kohdalla. Kp 34/28 keskenmenon jälkeen, 5 viikkoa kkm'sta ja menkat ei oo vieläkään alkaneet. Viikko ja 4 päivää sitten verikokeisa hcg oli vain 34, mutta r-testit ei vieläkään näytä negaa... No tällä viikolla uudestaa verikokeisiin tsekkaamaa hcg arvot (n)
  3. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    On: täällä kp 34/28 kkm jälkeen, ja r-testit ei vieläkään näytä negaa. Keskenmenosta 5 viikkoa ja kohta verikokeesta jossa oli 2 vk sitten, jolloin hcg oli 34. No tällä viikolla uudestaan kokeisiin (n)
  4. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    kp 32/28... (n) Ja ekoista menkoista keskenmenon jälkeen ei oo tietoakaan :confused:
  5. I

    Raskaanako?

    Onko sinulla kuvaa testeistä? :)
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mitä ihmettä! Mulle ei oo tullut mitään ilmoitusta uusista viesteistä... (n) Noo... On: Tänään keskenmenosta laskien kp 30/28, menkkoja ei näy missään... Oviksen olin bongaavavani kp 27/28 ja testien mukaan myös. Enään ei näytä plussaa. Ovisoireitakaan ei ole ollut. Ovisoireita oli kunnon...
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Testi näyttää haamuinta haamu, tiedä sitten onko jokin viivan paikka. Mistä tuollaiset erottaa? Viikko sitten verikokeissa hcg oli vain 34, että luulisi sen jo olevan lähempänä 5. Jos tuo täti ei tule käymään kahden viikon aikana niin jännäks jää (n)
  8. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Tänään kp 30/28 ja menkkoja ei näy eikä kuulu...
  9. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Hantta81 mitä jos onkin niin että oisitkin raskaana, mut hcg vaan nousee vähän hitaammin ja ei sen takia vielä näy testeissä plussana? Eikö niitä tapaksia ole, että testi näyttää plussaa vasta monen päivän tai viikon päästä menkkojen alkamis päivästä plussaa? :)
  10. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Huhhuh nyt sitten tiedä yhtään mikä mun kropalla on meneillään. Tänään kp 27/28 (eka yk keskenmenon jälkeen) tuntu niin selkeitä ovioireita että juu u... No sitten tuossa äsken ihan piruuttani tein ovulaatio testin parin tunnin pidätyksellä ja tulokseksi sain kirkaan punaisen viivan, jopa...
  11. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Voi ei :o Toivottavasti parantuu nopeasti! Täällä tuli tänään tulokset verikokeista. Hcg on nyt enään 34!
  12. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä ollaan käyty verikokeissa mittaamassa hcg-arvoja... Huomenna pitäisi tulla tulokset, että mikä on meneillään, kun hormoonit ei laske vaikka keskenmenosta on jo päälle kolme viikkoa (n)
  13. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihan selkee plussa neitikesäheinä93! :) <3
  14. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Itse lähetän ottamani kuvat itselleni fb messengeriin ja avaan kuvan tietokoneella uuteen välilehteen ja kopion osoitteen ja lisään kuvan johon pitää laittaa url osoite :) Jos ei auttanut niin, en itse tiedä muuta keinoa, tuolla tavalla itse laitan :p
  15. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Minä taas täällä vaan odottelen menkkojen alkua... Tuossa kuun vaihteessa oli mekkamaista jomotusta kp 18-19/28 (n) Nyt on menossa 21/28 :) Varasin juuri ajan verikokeisiin huomiselle hcg arvojen takia. Raskauskeijulta saadut kaksi r-testiä näytti melkein puhdasta negaa keskenmenosta kaksi...
  16. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä varattu aika hcg arvojen verikokeeseen huomiselle, kun keskenmenon jälkeen ei oo testit lähteneet himmentyneet. Tosin raskauskeijulta pari testiä sain ja ne näytti melkein täyttä negaa melkein kahden viikon jälkeen keskenmenosta ja sen jälkeen olen tenyt pregchekin testejä ja ne näyttää...
  17. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa multakin! Jos mahtuu vielä mukaan? Täällä toivotaan uutta raskautta miehen kanssa. Tammikuun puolivälissä koimme kaksoslapsiemme keskenmenon viikoilla 9+2 ja 9+3. Vuodot loppui kkm:sta laskien kp 15 ja tuossa kuun vaihteessa oli menkkamaisia jomotuksia kp 19, että kaipa se täti tulee...
  18. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Oon aikasemmin laittanut kai tänne kuvaa, mutta laitampa uudestaan niin huomaat eron testeissa jotka on tehty samasta pissasta :) Eli ylemmät pregcheckin ja alemmat rfsun :)
  19. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Itse en kannata rfsun testejä, koska ne ei meinannu mun kohalla näyttää plussaa vaikka pregcheckin testit näytti selkeetä plussaa samasta virtsasta tehden, kun olin raskaana.
  20. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Oon erittäin pahoillani sun puolesta Hattarah! Toivon sulle sitä onnea, että edes toinen jaksaisi sinnitellä loppuun asti, jota mun kohalla ei käynnyt. Oma kokemus nousi pintaa keskenmenneestä kaksosraskaudesta ja tuo sun kokemus alkoi itkettämään. Toivon parasta, että kaikki jatkuisi tästä...

Yhteistyössä