Hakutulokset

  1. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mä muistan kun olin osastolla tyhjennyksessä niin joudun gynelle ja se repi jollain pihdeillä lopot istukasta pois ilman mitään puudusta :O
  2. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onko teillä mitään peru digi mittaria? Jos on niin mittaa sillä suusta kielen alta :)
  3. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Noni eli aika selkee ovis ollut, jos noin korkeella lämmöt on! Miten sulla on normaalisti? :)
  4. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Oma napailua: Täällä dpo 7-9 ja pientä aamupahoinvointia ilmassa mutta meni onneks nopeasti ohi :) Aamulämmöt nousee päivä päivältä ja toivottavasti ei laskekkaan. Tänään lämmöt 36,8 :) Ylihuomenna apteekkiin ja saa nähdä miten jaksan olla testaamatta sunnuntaihin asti :LOL:
  5. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Juu näin mäkin oon ymmärtänyt, toivottavasti täällä ei laske.:) Kp 23/28 meinaan ja alkaa kuumottaa mitata lämpö aamusin että onko laskenut :/
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tietääkö kukaan että onko ihan normaalia että aamulämmöt vaan nousee päiväpäivältä oviksen jälkeen? Täällä dpo 7-9 ja aamulämmöt 36,8 :)
  7. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Toivottavasti teillä tärppää :) Täällä pitää malttaa vielä 4 päivää että pääsee tekemään testiä :geek:
  8. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    No tuohan on selkee plussa, aika jännä vaan että nyt jo näyttää plussaa. :o Kannattaa silti talletella!
  9. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Munkin pitäis heittää noi one stepin liuskat pois kun noi antaa viivanpaikkaa ja muuten testaan noilla :cautious::ROFLMAO: Joo käynkin heti leikkaamassa ne :LOL:
  10. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Meillä on menossa sama kiertopäivä, mutta täällä dpo 5-7. Todennäkösesti dpo 7 :) Mikä dpo meinasti testata? :)
  11. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Pitää käydä perjantaina apteekissa ;)
  12. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Hihii, päästään samaan aikaan testailee! Täällä (?) dpo 7 :)
  13. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mulla ainakin noi one stepin antaa selkeetä viivan paikkaa vaikken olis raskaana. Heitän menemään ne.
  14. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuon mun dpo'n voisi muuttaa 5-7 dpo. :) Tänä aamuna oksetti ja olin aivan jäässä peiton alla että piti laittaa vaatteetkin päälle. Aamulämmöt on pysyneet 36,6 :o
  15. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    No tuohan on ihan selkee plussa :)
  16. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mä totesin, että en tuu käyttämää enää koskaan mitään ovitikkuja kun näytti jo kp 5 plussaa ja tietenkään ei silloin ovis ollut, vaan nyt huomasin ihan kropan ja lämpöjen perusteella milloin ovis oikeasti oli :) Ja samoja One Stepin tikkuja mäkin käytin. Ootko mittaillut lämpöjä?
  17. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Tai kun tuos pieni viiva on ainakin yhtä tumma, mutta loput viivasta on vähän vaaleampi ja se taas oisi nega :/
  18. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Hassusti tuo testiviiva on mennyt, mutta mä ainakin laskisin plussaksi :)
  19. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mua vähän rasittaa, kun en tiiä tarkalleen mikä dpo mulla on menossa, kun lämpöjen perusteella ovis ois ollu kp 14, mut kp 15 on oletettu ovispäivä ja taas kp 15 ovistikku näytti mun mielestä aika plussaa, mutta näyttihän ne alkukierrossakin koko aika plussaa.. Eli joko mulla on menossa dpo 6,5...
  20. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mulla pitäis kaks päivää sun menkoista alkaa omat ja ajattelin testata ens sunnuntaina kun silloin on dpo 11-12. Kuumottelis kans perjantaina tehdä, mutta oottelen kiltisti vaan sunnuntaihin :)

Yhteistyössä