Hakutulokset

  1. R

    ÄÄNESTYS Palstaprojekti 2/2013 kello

    Äänestysaikaa on tunti (jos tämä nyt onnistuu kun en ole koskaan äänestystä tehnyt). NeitiPikkuInkkuli: Rähinä-Reetta: Rukki:
  2. R

    Palstaprojekti 2/2012: KELLO

    Tehkääpä joku osaava äänestys. Eikä sitten tuota vieraan kelloa mukaan kun se ei ole itse tehty.
  3. R

    Palstaprojekti 2/2012: KELLO

    Tässä mun kello :laugh: Tehty pitsalaatikosta, 3-vuotias piirsi ympyrän ja väritti vesiväreillä.
  4. R

    Onko mitään järkeä hakea yliopistoon kun on kaksi pientä lasta?

    Kiitos kommenteista! Täytyy paneutua vielä kaikkiin mahdollisiin koulutustarjontoihin ja tehdä päätöksiä. :)
  5. R

    Onko mitään järkeä hakea yliopistoon kun on kaksi pientä lasta?

    Juu olen tutustunut työllisyystilanteeseen, ala on vaan niin kiinnostava. :) Ja on muitakin suunnitelmia, tuo vaan nyt pyörii päällimmäisenä mielessä.
  6. R

    Onko mitään järkeä hakea yliopistoon kun on kaksi pientä lasta?

    Kovasti tekisi mieli hakea opiskelemaan arkeologiaa, mutta mitenköhän opiskelu onnistuu käytännössä? Kokemuksia?
  7. R

    Palstaprojekti 2/2012: KELLO

    Hienoja kelloja teillä. :) Mä kotiuduin kolmen viikon reissulta, nyt vois alkaa suunnitteleen.. Jos laittais tuon 3-vuotiaan piirtämään vaikka.
  8. R

    Ällöttävän hajuisia asioita jota olet kaupasta ostanut.

    Vaniljasokeri. Haisee (tai haisi ainakin raskausaikaan, en ole nyttemmin haistellut) niin pahalle että pitää säilyttää kaapissa muovipussin sisässä ettei koko kaappi haise.
  9. R

    Sairaalakassiin pitäis kuulemma pakata jotain syötävääkin. Ehdotuksia?

    Mie syödä mussutin siellä yöllä suklaata kun oli kamala nälkä keskellä yötä, suklaata siis mukaan :)
  10. R

    Ihanaa, enä 3kk kun alamme yrittämään vauvaa!!! :)

    Onnea yritykseen! Meillä meni 11kk ennenkuin tärppäs.
  11. R

    Hyi hitto! Mies syö kanankoivista ne nahatkin!

    No niissähän se maku just onkin!
  12. R

    Palstaprojekti 2/2012: KELLO

    Mukana, vaikka ei harmainta hajuakaan miten tekis. :)
  13. R

    Palstaprojekti 1/2013 Käsityölanka ÄÄNESTYS

    Onnea Mensku! :)
  14. R

    PALSTAPROJEKTI 1/2013 Käsityölanka

    Hyvä :)
  15. R

    PALSTAPROJEKTI 1/2013 Käsityölanka

    Mulla ei oo hajuakaan miten äänestys tehdään, miten saa kuvat näkyviin siinä ym. Tehkää joku joka osaa.
  16. R

    PALSTAPROJEKTI 1/2013 Käsityölanka

    Tässä mun viltti. Mitat noin metri kertaa puoltoista. Tehty jämälangoista sekä nallelangasta.
  17. R

    Ruusu kahvipusseista,mutta mistä ohje?

    Googleen Martha stewart paper roses, sieltä löytyy. Jos tämä on se mitä haette. Värkkäsin noita kahvisuodatinpussi ruusuja omiin häihini melkoisen paljon.
  18. R

    10-12kk ikäisen kestovaipat, mitä suosittelette?

    Meillä käytettiin itse tehtyjä taskuvaippoja. AIO- vaipoista en tykänny, koska ne kuivuu liian hitaasti.
  19. R

    HuOmenta !!

    Huomenta! Lämpömittari näyttää täällä plussaa!! (1.3 astetta) Kahvia naamaan ja kohta kauppaan etsimään kalakeittoon aineksia.
  20. R

    Mary kay tuotteet

    Mä just eilen ajattelin että mitäköhän noissa rasvoissa on käytetty. Kiitti linkistä.

Yhteistyössä