Hakutulokset

  1. P

    rv 30, alapäässä kamala kipu koko ajan...

    Vastausta en osaa antaa mutta olis kiva tietää koska itsellä vk 32 ja samanlaisia "vaivoja" ollut jonkin aikaa: /
  2. P

    Ulkomaille muuttaneet, hoi!

    Ulkomaille lähtö kiinnostaa täälläkin,lähinnä espanja. Vauva syntyy toukokuussa ja syksyllä ajateltiin lähteä. Mies on reissutöissä ja mulle ulkomaan jakso olisi lähinnä sapattivapaa vauvan kanssa. Joutuisin olemaan yksin n.6 viikon jakson kerrallaan ihan kuten suomessakin ja suunnitelmissa...
  3. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Ihanaa lukea kuulumisia ja ennen kaikkea että kaikilla on asiat hyvin vastoinkäymisistä huolimatta. Näillä viikoilla kun jokainen päivä lisää kohdun lämmössä on vauvalle/vauvoille hyväksi. Itse olen päässyt niin helpolla että en voi kun olla onnellinen. Muutama viikko oli tosi hankalaa kun...
  4. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Meillä on hankittuna vasta vaunut ja vaatteita. Ensi viikolla ajattelin mennä hakemaan ikeasta vaatekaapin ja lipaston vauvalle. Saisi laitettua tarvikkeita paikoilleen, nyt voi varmaan jo alkaa hankkimaan muutakin kuin potkuhousuja ja nuttuja. Äitiyspakkaus oli aika kiva, tykkäsin siitä...
  5. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Lueskelin viestejä läpi enkä huomanut kuin hyviä kuulumisia, mikä on hienoa! Meillä on kaikki hyvin ja vauva kasvaa kovaa vauhtia. Rakenneultrassa kaikki oli vauvelilla kunnossa, poika siellä köllöttelee. Katseltiin 4d kuvaa ja se oli kyllä aika vaikuttava:)...
  6. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Aikamoisia kauhunhetkiä vadelmaunelmalla:O mutta myös ihania ultra kuulumisia! tyttö ja poika:heart: Meillä on tiistaina rakenneultra ja vähän jännittää. Supistuksia on taas riesaksi asti mutta yritän olla huolestumatta ja litkiä paljon vettä, lääkärin neuvojen mukaan. Neuvola oli viime...
  7. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Kiitos lumipuulle vinkistä, rennietä siis kokeilemaan. Apteekista tarjosivat vaan tota kammotusta eikä puhuneet mitään renniestä Tänään kävin kaupungilla ja sorruin ostamaan vauvalle parit sukat, tumput ja hatun. Noita pikkuruisia 56 cm vaatteita alkaa jo olla tarpeeksi kun ei ne kuitenkaan...
  8. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    wabisabille onnittelut hyvin menneestä rakenneultrasta! Aika menee niin huiman nopeasti. Meillä on rakenneultra vasta jouluviikolla, Mies tulee taas kotiin vasta kuun puolessa välissä ja otettiin aika niin että mieskin pääsee mukaan. Vähän yksinäiseltä tämä raskaus joskus tuntuu kun mies on...
  9. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    En ole kirjotellut piiitkään aikaa, kirjoituksia olen kyllä käynyt ajoittain kurkkimassa. Kiirusta on riittänyt mutta vatsassa on kaikki hyvin Alkuvaiheen kurjat olot/oireet on jäänyt taakse ja nyt tästä raskaudesta alkaa jo nauttimaan kun enää ei pienet nippailut pelota. Nyt vaan nautin...
  10. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Huomasin että multahan puuttuu tietoja, eli la on 6.5. Lapsi on toinen(-93) ja miehelle ensimäinen ja sairaala on varmaan koks. Niin ja ikää on 35 Ymmärrän hyvin ristiriitaiset ajatukset kaksosraskaudesta. Meille laitettii 2 alkiota joista toinen oli top ja toinen ihan ok mutta ei mikää...
  11. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Ajattelen np ultran lähinnä varmistuksena siitä että vatsassa on pieni ihminen. Nämä ensimäiset 12 viikkoa on kuitenkin vielä niin hauraita että vaikka varhaisultrassa sydän löi niin näiden viikkojen aikana voi kuitenkin mennä jotain pieleen ja oletettua vauvaa ei enää olekaan En taida olla...
  12. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Äidille jouduin kertomaan tänään kun eilen neuvolassa selviteltiin sairauksia ja äidin sydänviasta piti kysellä. Kielsin kyllä kertomasta muille ja toivottavasti äiti osaa olla hiljaa. Haluan np ultran ennen kuin alan asiasta kertomaan
  13. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Mulla oli luget vaan plussaan asti. Söin kuitenkin "kuurin"loppuun Neuvolassa oli ihan mukavaa vaikka aikamoista kuulustelua ja valistusta. Pissanäyte ei ollut puhdas joten tänä aamuna jouduin viemään uuden. Ottavat vielä verestä sen tulehdusarvon. Myös ne hiv, kuppa hepatiitti jne. kokeet...
  14. P

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Huomenna olis eka neuvola. Nämä on ollu jotenkin kummallisia viikkoja, sitä tuntee jo olevansa niin raskaana mutta täytyy vaan malttaa peitellä vatsaa siihen np utraan asti.Onneksi kaupat on pullollaan ihania tunikoita joilla voi pömpön peittää Ukko tulee kotiin parin viikon kuluttua ja...
  15. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Ihania uutisia wabisabilla=) Mulla oli myös mukava ultra käynti, syke löytyi ja koko vastasi viikkoja. Kahdesta siirretystä matkaa jatkoi vain toinen mutta enpä osaa surra sitä että kyydissä on "vaan" yksi. Helpotuksen tunne oli valtava kun syke löytyi oikeasta paikasta. Yritän vielä pitää...
  16. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Onnea Kaz! Sain aikaistettua ultran perjantaille eli enää huominen hermoilua...Mulla on maha ihan pallona, että kai siellä vatsassa ainakin jotain tapahtuu. Vaikka olen yritänyt ottaa ihan coolisti mutta kun raskausoireet on niin vahvat että jos nyt jotain on pielessä niin kyllä kirvelee...
  17. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Huoli on kova täälläkin, ultra on 20.9 :ttä ja toivottavasti vatsasta sitten löytyy joku. Menkkakipuja tuntuu vieläkin ja vessaan olen mennyt pari kertaa tarkistamaan että onko pöksyissä verta. Kovaa kipua tuntuu myös selässä Oireet on aika voimakkaat ja olo on kaikkea muuta kuin hehkeä...
  18. P

    Kevätvauvat 2011

    Täällä alkaa "kuukautiskivut" helpottaa ja kuvotus lisääntyy...tein just viikkonäyttötestin ja siihen tuli teksti raskaana 2-3 viikkoa. En keksinyt muuta keinoa rauhottaa mieltä kuin tehdä uusi viikkonäyttötesti,viime viikolla oli raskaana 1-2 ja ajattelin että mieli vähän rauhottuu kun edes...
  19. P

    KESÄ 2010 hoidot

    Mulla jäi liikunta vähemälle heti kun hoito alkoi. Pitkiä lenkkejä ei voinut tehdä kun maha oli ihan pallona ja tuntui kun vatsa olisi täytetty kivillä. Mutta kun punktion jälkeen alkoi olo muuttua normaaliksi niin normi liikunta tuntui taas mukavalta. kävin eilen hcg veritestissä ja arvo oli...
  20. P

    KESÄ 2010 hoidot

    Itselläni on takana vasta ensimäinen icsi ja nyt plussan jälkeen pelottaa niin pirusti. Testejä olen tehnyt jo neljä ensimäiset tein jo pp 12 ja olin ihan vakuuttunut että tulos on nega, oli niin selvät kuukautisoireet. "kuukautiskivut" vaivaa vieläkin onneksi jo harvemin Tein testin aikaisin...

Yhteistyössä