Hakutulokset

  1. Moniqua

    G:Kenen mielestä lapsiperhe-elämä on tylsää?

    Mikä tahansa elämä on tylsää jos siitä itse sellasen tekee.
  2. Moniqua

    G:Kenen mielestä lapsiperhe-elämä on tylsää?

    Tehdä mitä haluan.
  3. Moniqua

    Ahh,

    Eikö tuo jo riitä tänne tälle päivälle? Kohta tungen dildon sun persuksiin. :vampire:
  4. Moniqua

    G:Kenen mielestä lapsiperhe-elämä on tylsää?

    Kyllä mä vaan voin. Onko sulla lapsia?
  5. Moniqua

    G:Kenen mielestä lapsiperhe-elämä on tylsää?

    Niillä on tylsää jotka elävät noin saatuaan lapsia.
  6. Moniqua

    G:Kenen mielestä lapsiperhe-elämä on tylsää?

    Mun mielestä ei ole. Se oli mun haaveena. Se on menetetty. :|
  7. Moniqua

    Mikä on paras kaupan pakastepizza?

    Täällä on niitä niin monta että en osaa sanoa.
  8. Moniqua

    Mikä on paras kaupan pakastepizza?

    Etelästä :D
  9. Moniqua

    Mikä on paras kaupan pakastepizza?

    Tuliset ja riisiriuoat.
  10. Moniqua

    Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

    Mä juon olutta ja lonkeroa. Jos juon kännit niin siinä menee aika monta tuoppia.
  11. Moniqua

    Mikä on paras kaupan pakastepizza?

    Lidl ei ole lähellä. Ja tiedän että pakstepizza ei ole terveellistä. Älkää ottako niin vakavasti jotain kysymystä pizzasta palstalla. :D
  12. Moniqua

    Mikä on paras kaupan pakastepizza?

    En ole nyt ostamassa itselleni mitään pizzoja. Tuli vain mieleen tv:n mainoksesta. En ole syönyt kaikkia pakastepizzoja. Huvin vuoksi halusin kysyä.
  13. Moniqua

    Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

    Kyllä ja siihen asti kunnes lapset ovat muuttaneet pois kotoa. :xmas: Isä ei voi missään nimessä olla yksin lapsien kanssa.
  14. Moniqua

    Mikä on paras kaupan pakastepizza?

    =)
  15. Moniqua

    Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

    Ai niinkö sä teet? Ehkä sun mielestä voi mutta ei mun mielestä. Minuun ei kosketa millään tavalla.
  16. Moniqua

    Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

    Jos joku tulee vinkuu seksiä niin myös kännissä voi sanoa EI.
  17. Moniqua

    Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

    Silloin kun lapsi oli pieni ja kävin joskus baarissa tulin aina kotiin melkein selvin päin. Että se siitä humalasta. Join vähän ja tosi hitaasti. Ideana oli se että pääsi kavereiden kanssa ihmisten ilmoille ja tanssimaan. Baarissa käyminen on yksi tapa viettää aikaa muualla kuin kotona. Toset...
  18. Moniqua

    Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

    Ihanko oikeasti kaikki luulevat että seuraava päivä menee makaamisessa krapulassa? Aina sitä voi luulla.
  19. Moniqua

    Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

    Se että käy kerran kk baarissa ei ole usein. Mun miestä ei haitannut mun baarissa käyminen.

Yhteistyössä