Mies ei halua ravintoloihin,baareihin ryyppäämään itse haluaisi n 1krt/kk menenkö?

  • Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti
"minna"
[QUOTE="vieras.";29626868]Mutta oli miehen vaatimus kohtuullinen tai ei, niin ei tuollaista tilannetta hoideta niin, että riitelette lasten nähden, sitten lähdet ovet paukkuen baariin ryyppäämään ja lapset jää keskenään eroaikeisen isän kanssa. Jos sinun on nyt pakko baariin mennä ilman että miehen kanssa asiasta sopuun pääset, niin vie lapset sitten vaikka mummolaan hoitoon siksi aikaa, ettei heidän tarvitse tällaista todistaa. Isä ei varmasti ole heille hyvä hoitaja sellaisessa mielentilassa, jossa toista uhkaillaan erolla.

Keskustele miehen kanssa rauhallisesti tilanteesta ja miettikää, onko asia tosiaan eron arvoinen. Lasten kannalta siisti ero on kuitenkin parempi, kuin jokakuukautiset rajut riidat eropuheineen.[/QUOTE]

Ei ole tästä asiasta riidelty kuin ehkä kerran näiden vuosien aikana eipä muutenkaan riidellä paljoa. Eipä ole mummoloita.
 
"Ami"
Kerran kuussa on kyllä todella usein lapsiperheessä. ET kuitenkaan jaksa seuraavanakaan päivänä hoitaa lapsia, vaan makaat sängyssä krapulassa.

Mielestäni teillä olisi parisuhdekeskustelun paikka, jotta saatte tehtyä sellaisen kompromissin, joka tyydyttää molempia. Muuten ero taitaa tulla ennemmin tai myöhemmin.

Miten olis esim. sinä menet joka toinen kuukausi ja mies pitää vapaa viikonlopun lastenhoidosta joka toinen kuukausi. Menee sitten vaikka hiihtämään, uimaan, punttisalille ja syömään itsekseen tai mitä ikinä haluaakin ja sinä hoidat lapsia. Parisuhteen hoito on keskustelua ja molempia tyydyttävien ratkaisujen tekoa.
 
hreah
Mitenköhän tuo kerran kuukaudessa muuten lasketaan? Minäkin varmaan käyn keskimäärin kerran kuukaudessa, mutta esim. näin talvella olen käynyt viimeksi joulun tienoilla. Kesällä lomakautena saatan käydä sitten useamman kerran kuukaudessa terassilla istuksimassa. Eli käynkö minä nyt sitten paljon vai vähän? Mies käy harvemmin, ehkä pari-kolme kertaa vuodessa ilman mua ja yhdessä käymme pari kertaa vuodessa, kun toinen lapsi on vielä niin pieni ettei ratsita hoitoon jättää.
 
gfg
[QUOTE="minna";29626729]Saa kai sitä kerran kuussa ryypätä en ole pettämään menossa.[/QUOTE]

Ryyppää kotona, miksi sinne baariin pitää mennä ryyppäämään? Eiköhän tuo ole päivän selvä juttu että perheellinen ihminen ei mene baariin yksin juhlimaan.
 
Silloin kun lapsi oli pieni ja kävin joskus baarissa tulin aina kotiin melkein selvin päin.
Että se siitä humalasta. Join vähän ja tosi hitaasti. Ideana oli se että pääsi kavereiden kanssa ihmisten ilmoille ja tanssimaan. Baarissa käyminen on yksi tapa viettää aikaa muualla kuin kotona. Toset tykkää siitä ja toiset ei. so what
 
"vieras."
Ryyppää kotona, miksi sinne baariin pitää mennä ryyppäämään? Eiköhän tuo ole päivän selvä juttu että perheellinen ihminen ei mene baariin yksin juhlimaan.
Jaa, minusta taas on päivänselvä juttu, että kotona lasten läsnäollessa ei ryypätä, vaan se tehdään muualla, jos sellainen tarve on. Muutenkin alkkismeininkiä, jos ryyppää vaan ryyppäämisen vuoksi.
 
[QUOTE="minna";29627000]Mutta ensin voi pitää vähän kännistä silmäpeliä ja kähmiä vähän koska menee kännin piikkiin.[/QUOTE]

Ai niinkö sä teet? Ehkä sun mielestä voi mutta ei mun mielestä. Minuun ei kosketa millään tavalla.
 
hreah
Silloin kun lapsi oli pieni ja kävin joskus baarissa tulin aina kotiin melkein selvin päin.
Että se siitä humalasta. Join vähän ja tosi hitaasti. Ideana oli se että pääsi kavereiden kanssa ihmisten ilmoille ja tanssimaan. Baarissa käyminen on yksi tapa viettää aikaa muualla kuin kotona. Toset tykkää siitä ja toiset ei. so what
Mulla sama juttu. Sammumispisteeseen olen juonut itseni tasan kerran, tapahtui ollessani 16v kun eipä sitä silloin niitä rajoja tiennyt :) mutta siitäpä sen oppi eikä ole tarvinnut örveltää sen jälkeen (en tosin örveltänyt silloinkaan, kunhan nukahdin :D ).

Nämä arvostelijat ja pettämispuheita viljelevät on niitä, jotka ei muunlaisesta baarikulttuurista edes tiedä ja se on mun mielestä tosi surullista. Kuinka ihanaa se onkaan lähteä ystävien kanssa kesällä torille, istahtaa kylmän olusen äärelle ja purkaa huolet, muistella menneitä, parantaa maailmaa ja nauraa mahan kipeäksi <3 jos se tekee minusta huonon äidin, vaimon ja ihmisen niin sen riskin olen valmis ottamaan. Ja itse tiedostan että tämä on ihan normaalia elämää, jossa on perhe-elämän lisäksi myös sitä arvokasta omaa aikaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Moniqua
hreah
[QUOTE="minna";29627000]Mutta ensin voi pitää vähän kännistä silmäpeliä ja kähmiä vähän koska menee kännin piikkiin.[/QUOTE]

Niin, jos et osaa pitää kontrollia niin kannattaa tosiaan jättää ne baarireissut väliin.
 
"Kaikkea kanssa"
En lukenut aloitusviestiä enkä ketjua. Otsikko riitti. Pienten lasten vanhempien ei kuulu luuhata baareissa. Ole lapsesi/lastesi kanssa ja sitoudu hänen hoitamiseensa.
 
hreah
[QUOTE="Kaikkea kanssa";29627048]En lukenut aloitusviestiä enkä ketjua. Otsikko riitti. Pienten lasten vanhempien ei kuulu luuhata baareissa. Ole lapsesi/lastesi kanssa ja sitoudu hänen hoitamiseensa.[/QUOTE]

24/7? :D juu, oo ihan rauhassa vaan.
 

Yhteistyössä