Hakutulokset

  1. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kaksosten keskenmeno tapahtu tammikuussa rv 10 ja sen jälkeen kerkes tulla kahdet menkat ja sit tärppäs :) Onneksi ei tarvinnut kauaa odotella :love: Mullakin oli tosi paha pahoinvointi viime raskaudessa, kiloja kerkes tippumaan vaikka hoikka olen muutenkin. Ehkä sitä jopa odottaa sitä...
  2. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Ihana juttu! :love: Kyllä tää kaikki on niin jännää taas. Vaikka esikoinen on tulossa niin tämä on jo toinen raskaus. Onko sulla mitään oireita vielä?
  3. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Oho no onpa tyttö syntynyt aikaisin :o Toivotaan että tällä kertaa pääset pidemmälle ;) Milloin sait plussan testiin?
  4. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jes kiva että saadaan lisää porukkaa! :love: Onko ennenaikaisuudelle jotain syytä? :o
  5. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Joo no mäkin vaan tuon vikan uitin että pääsen eroon siitä ja tiedän että hcg on noussut :LOL:
  6. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Joo mäkin nään sen, mutta käyppä ostamassa pc! :) Se antaa selkeetä viivaa paljon aikasemmin kuin muut testit!
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Pystytkö laittamaan kuvaa? :o
  8. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kiitos :love:
  9. I

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Kiva että tulee lisää porukkaa! :) Mulla tietää jo koko perhe :D Samoin anoppi, eli täällä ei pysty enään salailemaan kun pikkusiskot lipsauttelee ja anoppi kuuluttaa miniän raskautta kaikille :ROFLMAO: Mä soitin heti samana päivänä kun plussan tein neuvollaan ja sainkin ajan jo 6+2 ja tänään...
  10. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    http://aijaa.com/TpIvM7 Ehkä sitä uskoo nyt... :oops:

Yhteistyössä