Hakutulokset

  1. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä heräsin isän soittoon ja saankin muuttaa sinne heinäkuussa! Jes :) Pitänee vaan vaihtaa neuvola kotikaupunkiin... Ja aamulla ollut vähän heikko olo. Ja oviksesta asti nokka on ollut koko aika tukossa vaikkei ole mitään allergioita :LOL:
  2. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Munkin tekis mieli vielä yks paketti ostaa pc'tä ja kattoo onko vieläkin tummentunut :LOL:
  3. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä oon muutenki extra herkkä niin nää hormoonit ei tee hyvää :LOL:Tällästä vaan ei ollut kaksosten raskaudessa :D Silloin oli enempi fyysisiä oireita. Ja jos teillä kellään on rinnat on herkkänä niin mistä kohtaa, koska mulla rinnat on kipeet vaan sivuista :ROFLMAO: Pysyt vaan täällä ;)
  4. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Kyllä sitä saa miettiä tuollaisia, minäkin mietin ja se on osa tätä raskautta :) Toivon että jalat pysyy mulla kiinni uuden vuoden yli ja sitten voin mielihyvin lähteä synnyttämään. Tää on aivan kamalaa. Itkettää koko aika.
  5. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Tottakai saat tulla mukaan! :) Minäkin olisin sinun tilanteessasi tullut tänne, koska joulukuisilla on jo omat juttunsa kun ovat jo jonkin verran pidemmällä. :whistle:
  6. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mulla on heitelly ihan laidasta laitaa :D Itkettää sit kiukututtaa sit raivoon ja jossain vaihees saatan olla ihan normaaliki :D Toisin sanoen lainaten mieheni sanoja: ''Sä oot niin raskaana'' :ROFLMAO::LOL:
  7. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Oho :o Huomaa kyllä että raskaana ollaan, kun sanoin miehelle että taidan olla vähän lihonut. (Mitä ei kyllä hirveämmin huomaa kuin itse) Mies sitten siihen sanoi että no onhan se vatsa ekasta kerrasta vähän ulospäin tullut. No mähän sitten loukkaannuin kunnolla ja itku alko... En mä...
  8. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mä syön Minisunin multivitamin mama :) Miehelle en syötä mitään :LOL: Vaikkakin tuo on raskauden ja imetyksen ajalle niin käytin sitä yritys-vaiheessakin koska foolihappo.
  9. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    No juu ei :LOL:
  10. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hei ihana juttu, että saadaan lisää porukkaa! :)
  11. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jaa taidankin viettää koko raskausajan anopilla. Miehen intin takia meidän pitää muuttaa hänen äitinsä nurkkiin puoleksi vuodeksi tai vuodeksi... (n)
  12. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä en ole ihan varma, jollen saa neuvolasta aikaa aikasille viikoille. Jos en saa niin sitten varmaan rv8-10 menen yksityiselle.
  13. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Perhe-Arte :) http://www.perhe-arte.fi/
  14. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Täällä Lahdessa se maksaa 50-60, oisko siihen joku 15 e toimisto maksu ja se siinä :) Moni etelä-suomesta tulee tänne käymään.
  15. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Joo joskus kuullut että joillain maksaa lähemmäs 200?! Siis kuka maksaa niin paljon :eek:
  16. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Oho :eek: Mulle kävis aika rankaks jos mies lähtisi niin kauas pois. Ja täällä meillä yksityisellä ar-ultra maksaa vaan 50-60 e, että jos terkka ei laita ultraa niin mennään yksityiselle :)
  17. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Mä tykkäsin suoraa sanottuna enemmän 2015 pakkauksesta, mutta kyllä mekin tuo äitiyspakaus silti otetaan :) Ja tosiaan aika poikamaisia värejä...
  18. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Hurjaa ajatella että ensviikolla alkaa jo viides kuukausi tätä vuotta :eek:Eniten tässä raskaudessa harmittaa, että oon suurimman osan ajasta yksin kun mies lähtee armeijaan. Parilla vuodella se sitä lykkäskin... Oletteko ajatelleet käydä ar-ultrassa?
  19. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Haha voi ei :LOL: Meillä mies ei jää koekaniinista paitsi sillä aina häneltä kysyn onko tässä viivaa :ROFLMAO: Minkä ikäisiä sun muut lapset on? :giggle:
  20. I

    Tammikuun tähtöset 2017

    Pissaaminen on lisääntynyt (myös yökäynnit), itkuherkkyys ja tunneherkkyys muutenkin. Valkkariakin tulee nykyään paljon enemmän :LOL: Niin ja suurin on ehkä väsymys ja uupuneisuus!

Yhteistyössä