Hakutulokset

  1. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tyynelle kovasti onnea piinailuun!! Cava,oli todella mielenkiintoista kuulla pohdintojasi!Olitte siis hoidossa Suomessa,missä se olikaan?Anteeksi,unohdan kaiken :headwall: ! En myöskään tiedä/muista,oliko teillä ongelmia sinun puolellasi;siksi vaan mietin,kun niin kovasti kannustivat vielä...
  2. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan palstalle ja päätin nopeasti ilmottautua,etten tule poispyyhityksi :attn: ! Tänne ei paljoa kuulu,elokuun tehtävissä lähinnä pakollinen psykologin haastattelu klinikalla,niin sitten voi OIKEASTI alkaa odottelemaan soittoa (vaikkakin tuskin tämän...
  3. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Tulin pitkästä aikaa kurkkimaan palstalle ja päätin nopeasti ilmottautua,etten tule poispyyhityksi :attn: ! Tänne ei paljoa kuulu,elokuun tehtävissä lähinnä pakollinen psykologin haastattelu klinikalla,niin sitten voi OIKEASTI alkaa odottelemaan soittoa (vaikkakin tuskin tämän...
  4. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tyyne,mistäs ne alkiot yhtäkkiä löytyi? :) Oletteko pitkään niitä odottaneet vai tuliko tämä yllätyksenä?
  5. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hathorille halaus!! Lumeton;tilanteeni ei ole sama,sillä meillä ei tule olemaan yhtään kokonaan yhteistä lasta,mutta minusta ajatus,että suhtautuisitte lahjasolulapseen erilailla on aika vanhanaikainen.Onhan paljon perheitä,jossa biolasten lisäksi adoptoituja lapsia,jolloin mukana on myös...
  6. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Minnille halaus!! :( Kassu,olet tosiaankin supernainen!!Saako udella,kun uusi olen,että missä luovutat eli keiden onnellisten jonoa lyhennät täällä Suomessa?Ei mitenkään oma lehmä ojassa... ;) Lotta:kotimaan adoptioprosessi on tosiaan älyttömän pitkä!Itse olemme suuntautumassa...
  7. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hilleville suuri halaus!! Minniä vielä tsemppaisin,kun oli aikaista... Lotta:Kovasti tsemppiä uuteen hoitoon!Ilmeisesti olette hoidossa Suomessa?Anteeksi,jos mainitsit,enkä muista.... Kovasti on ollut hyödyllistä pohdintaa ulkonäköasioista yms.Adoptio-siis kv -on meille ihan yhtä hyvä...
  8. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lotta:Kiitos kannustuksesta!On tässä tosiaan hoitoja tehty ja varmasti tiedät tuntemukseni! Kovasti tsemppiä sinullekin - voiko kysyä,että onko teillä nyt lahjasoluhoito tulossa elokuussa vai vieläkö koitatte omilla? Hillevin tulosta jännätään...!
  9. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Amv,pienet kommentit.Vaikka meidän tilanne on tietysti ollut erilainen,kun miehessä ei ole mitään vikaa ja tämä lahjasoluasia koskee vain mun soluja,niin silti kerron omasta tilanteestani. Meille tehtiin siis 6 IVF/ICSI(ihan varmuuden vuoksi)-hoitoa,joissa aina kävi niin,ettei siirettävää saatu...
  10. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei pitkästä aikaa, Teekupille sylillinen onnea hienoista ultranäkymistä!! Hillevi,koita kestää piinassa!Kuten sanottu,ihan riittävä tuo lukema on... Hathorille tsempit piinailuun-nyt tosiaan olet kaikessa rauhassa ;) Itse yritän vieläkin päästä loman makuun.Yritimme hetkellisesti...
  11. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lyyralle suuret pahoittelut,nega on aina kova paikka! Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta! Jos joku taitavampi voisi minut listalle laittaa,niin ikä oli tuon 33 ja esikoisesta tässä haaveillaan.Ja ekat lahjasolut odotuksessa. Nuo vuodot on hurjia!Silti tiedän useamman,joka on...
  12. L

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Olen taustaillut tässä jo jonkin aikaa.Oma tilanteemme on sellainen,että kuudes IVF päättyi tänään niin,ettei siirtoon päästy ollenkaan.Näin on käynyt myös kerran aikaisemmin,eikä muissakaan hoidoissa ole saatu kuin tuoresiirto. Vika on selkeästi minussa.Endo leikattu vuosi sitten,kohtu...

Yhteistyössä