Hakutulokset

  1. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä purkamista kärsivä :( on kyllä ikävä ja kivulias vaiva!! Mulla tuli esikoisesta ne loppuraskaudesta kun vauva aiheuttaa painetta suoliin... nehän ylty ihan järkyttäviksi synnytyksessä ja voin sanoa et tikkeineen kaikkineen alapää ei ollut yhtään niin kipee ku ne tunnin ponnistuksesta...
  2. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Heipä hei, edelleen yhtenä täällä! Reuna, höh noiden sokereiden kanssa. Ihan ku tässä lopussa ei ois muutakin vaivaa niin sitte pitäisi vielä jotain lääkkeiden sivuvaikutuksia :( toivottavasti saat asioida enemmän sen toisen hoitajan kanssa. Oliko hän mitä mieltä lääkityksestä? Mä en tarkkoja...
  3. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kevättähti, lämpöiset onnittelut <3 täällä ollaan huomenna täysaikaisia, hui!! Pelkopolikäynti oli mulla viime viikolla ja se oli mulle tosi hyödyllinen kyllä. Käytiin edellinen synnytys tarkasti läpi ja mietittiin miksi mikäkin meni kuten meni ja oisko jotain voinu tehdä toisin. Lisäksi sain...
  4. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jantzu, eikä!!! Olen kovin kovin pahoillani. Voimia teille <3 Miten Emmiinalla meni eilinen ultra? Ihanaa roxanne, pitkän matkan ootte kulkenu, lämpöiset onnittelut!! Ja blobille myös, toivon että vuoto loppuu pian! Kiva kuulla pussipiru ja adelmiina kuulumisianne ja että kaikki on hyvin <3...
  5. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihana kuulla Vilijonkka <3<3!!!
  6. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi kurjaa, kun joudutte monet painia vuotojen kanssa. Toivotaan pikaista rauhoittumista kaikille!! Muakin jännitti lugejen lopetus hirveesti kun edellisellä kerralla alkoi km muutama pv sen jälkeen. Lääkärit kuitenkin vakuutteli että se oli vaan sattumaa. Joten lopetin tässä raskaudessa...
  7. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei kaikki! Haaveilija, lämpöiset onnittelut tylleröstä <3!! Emmiinalle ja vipelle (ainakin) onnittelut plussista ja paljon myötäistä tuulta matkaan! Kääk, oonko mä seuraava synnyttäjä??? Listan mukaan ainakin, hui! Kyllähän nää viikot toki aika haipakkaa on nyt menny..pian 32 täynnä. 11...
  8. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi ei Bridge, olen pahoillani! Voimia!
  9. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jootosiaan joku mietti sitä meidän op:n hintaa niin kyllä se oli lähes 600e. Tässä kun saadaan se ekaksi vuodeksi ilman on kaikki mahdolliset lisäturvat, jotka kannatti ottaa kun kerran on ilmainen. Pitää sitten ehkä itse karsia kun joutuu itse maksumieheksi ;) Mielenkiintoista tosiaan noi...
  10. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea pussipiru <3 Joo, mä niistä vakuutuksista kirjoittelin. Meillä on ollu esikoisen vakuutus fenniassa mutta se oli ihan kökkö kun omavastuu (lähes 100e) meni joka sairaudesta. Se ei siis kannattanut sitten ollenkaa kun ei mitään isompaa oo ollu. Nyt otettiin opPohjolasta uudelle vauvalle...
  11. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiva, kun on vähän kuulumisia päivitellyt ihmiset :) mukavasti tuntuu menevän kaikilla, ihana juttu! Täällä tänään 28+0. Vauvalle vakuutus hankittu ja isosiskolle seisomalauta vaunuihin. Muuten kaikki onki aika hyvin säästössä ja poikavaatteita saatu siskon taaperolta <3 töitä jäljellä...
  12. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toiveikas81: halusin tulla sua tsemppaamaan :) nimittäin teidän suunnitelmat kuulostaa ihan samoilta kuin meillä. Me oltiin eka ivf yksityisellä ja kun ei siinä passeineen tärpännyt (tai tuli km) niin siirryttiin naikkarille 2.ivf:ään. Muakin jännitti ja mietitytti tuo vaihto mut onneksi kaikki...
  13. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Bridge, lämpimät onnittelut plussasta! Olisitte kyllä niin ehdottomasti ansainneet oikean ja pysyvän plussan!! Kurjaa, että huoli painaa mieltä, vaikka tuskinpa kellään näitä hoitojen kivikkoisia polkuja kulkeneella on ollut tuossa vaiheessa hyvä ja varma olo. Hieman valitettavasti kuulostaa...
  14. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tutun kuuloisia tuntemuksia Bosch. Välillä tulee kyllä itku silmään kun pysähtyy miettimään tätä onnea, mikä viimeinkin kaikkien hoitojen ja keskenmenon jälkeen on kohdannut <3 eilen viimeksi tuli itku kun esikoinen 3v oli niin onnellinen ja innoissaan kun tunsi käteensä ekat potkut <3 Mä oon...
  15. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ninnis: mua alko häiritä kun luulin et mulla on nyt 25+1 ja muistelin et meen sua edellä...täytyypä jostain päivittää viikkoni :) Täällä on ollu ahistuspäivä. Tuli verta pyyhkiessä..eka kerta. Soitin kättärille josta vakuuttivat sen olevan normaalia eikä tosiaan syytä huoleen. Taidan kuitenkin...
  16. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hienoa yrittäjä!! :) Mä en oo myöskään noita ruokajutut niin tarkkaan miettiny..raa'an kalan ja lihan skippaan, samoin kun pastöroimattomat tuotteet ja maksan mut esim. Fetaa, lakua, tuorejuustoa ym oon kyllä hyvällä halulla syöny. Täällä tänään 25+0. Sain kelan hakemukset tehtyä ja töihin...
  17. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Aniara: voi ei mikä ääliö lääkäri!! Toivottavasti pystyt jättämään tommoset huomiotta, törppö mikä törppö. Mullakaan ei oo kyllä hyviä kokemuksia noista neuvolan lääkäreistä..just viimeksi oli semmonen joka ei kyllä tienny mistää mitää ja tutki perusasiatki jostain tietokannasta. Sitte vielä...
  18. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos Lullaby päivityksestä. Jos jaksat mull voisi päivittää/korjata 2.ivf(tuoresiirto oli kyseessä siis) ja La on 26.4. En koneella käy koskaa niin hankala päivitellä. Ja tosiaan poika meille tulossa, mutta se taisikin jo olla siinä :)
  19. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kylläpä täällä on hiljaista, pitää tulla vähän virittämään keskustelua ;) paljon on tapahtunut viime kirjoittelun, mar80 ja cerezah lämpimät onnitteuhalaukset nyyteistä <3!! Gerberalla ja Vilijonkalla on ainakin ollut piinaavia hetkiä. Kurjaa! Mutta onneksi teillä kummallakin näyttäisi...
  20. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Dopplerista: mä sain kuulumaan 9+5 äänet. Sitä ennen en kyllä tainnu testata kun sain vasta sillon sen laitteen. Et voihan olla et ois kuulunutkin aiemmin. Eli sulla on vielä hyvin aikaa ne löytää :) pelkkiin numeroihin en luottaisi, eivät tunnu ainakaan mun laitteella olevan kovin loogisia ja...

Yhteistyössä