Hakutulokset

  1. M

    Ekat raskaus oireet??

    Ainiin ja lisänä noihin edellisiin, että alaselkä on ruvennu kärttyilemään tässä viime aikoina tosi ikävästi! Ei tarvi paljoa ees kyyristellä ku alkaa sattumaan selkään jo tosi ikävästi! Ja ei miulla tuo selkä yleensä tuolla tavalla oo kärttyilly..ehkäpä se vois johtua tietysti siitäkii kun olin...
  2. M

    Ekat raskaus oireet??

    Ärsyttää pähkäillä tälläsiä kun toisaalta kummiski tietää, ettei matkassa oo ketään. Mutta.. minulla on 2 ihanaa lapsukoista, toinen 1v9kk ja toinen 5kk ja menkat ei oo alkanu vieläkää, siis synnytyksen jälkeen ollenkaa. Täysimetin nuorempaa noin 4kk ikäiseksi saakka ja edellee...
  3. M

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Ainii ja plussana noihin äskösiin oireisiin, niin miulle on ilmestyny myöskii sellasia kutisevia näppylöitä varsinki takamuksen seutuville ja niitä ihan samaisia miulla oli sillonki ku ootin esikoista ja tuota toista muksuu...että nehän ne erityisesti huomion herättiki ja luulin et se testi vois...
  4. M

    Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

    Kivaa innoM, kun teit tämmösen uuden ketjun, nii voi hörpätellä tänne kaikenlaista, eikä mee tuon edellisen ketjun "idea" ihan piloille :p Minuu harmittaa edellee aika paljon kun oon tehny jo jokusen negatiivisen testin tässä, mutta oireet ei kuitenkaan niitten myötä oo minnekkää kadonnu...
  5. M

    Ekat raskaus oireet??

    Miulla itelläni taitaa vaan nuo hormoonit tehä melkoset tepposet :( Sinällään sitä on miettinykki iteksee että kolmas lapsi tähän saumaan ois ehkä vähän turhan aikastakin kun nuo kaks ensimmäistäkii on vielä niin pieniä, esikoine tosiaan sen 1v7kk ja toinen 4kk..mutta kuitenkii negatiivinen...
  6. M

    Ekat raskaus oireet??

    NiQ, minusta nuo oireet kuulostaa kyllä ihan siltä, että siellä vois olla pieni kyytiläinen matkassa =) itselläni ainakii oli ihan samantyyppisiä oireita sillon kun ootin esikoista ja toista lasta. Joten kovasti plussatuulia sinne ja tietenkii kaikille muillekkii sitä toivoville!! :) Joiltai...
  7. M

    Ekat raskaus oireet??

    Niin ja edelliseen lisätäkseni.. Kumpasestakin oon saanu pelkästään haamuplussat ja sillon viikkoja on ollu kasassa "jo" suurinpiirtein 5. En siis koskaan oo mitään "kirkasta plussaa" saanu odotusaikanani. Ja kuitenkin oireita on ennen noitten haamuplussien saamista ollu parinkii viikon ajan...
  8. M

    Ekat raskaus oireet??

    Hmm, mie en nyt oikein tiiä mitä tässä pitäs ajatella. Ennalta miulla on siis jo kaks lasta, toinen 1v7kk ja toinen 4kk. Menkat ei oo tuon nuorimmaisen syntymän jälkeen vielä alkanu ja täysimetän. Mutta tässä viime aikoina on sitte ollu jonkinlaisia oireita... aika ajoittai etovaa oloa (voi toki...

Yhteistyössä