Hakutulokset

  1. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Kyllä se kuumeilu aina joskus kantaa hedelmääkin... Entisenä aktiivipalstailijana ajattelin käydä kertomassa meidän perheen ihqut uutiset. Juhannuspäivänä putkahti maailmaan suloistakin suloisempi pieni poikamme. Kuukauden etuajassa hän tuli, mutta suurempia ongelmia ei ilmennyt. Painoa oli 2960...
  2. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Tervehdys mammat! Lueskelin pikakelauksella kuulumisianne- En ole aikoihin tänne "joutanut". Olen ollut sairaslomalla jo useamman viikon. Ennenaikaiset supistelut piinasivat tuossa pääsiäisen aikoihin. Nyt kun oikea äippäloma sitten häämöttää, alkaa tilanne rauhoittua :) . Heppu tietysti...
  3. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Hellou todella pitkästä aikaa!! Lukaisin pitkän pätkän viestejänne ja tutulta kuulosti. Kevät on saanut hormoonit hyrräämään ja kuumelukemat kattoon! Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sen kuumeen kanssa. Muistan kuinka itsellä meinäs välillä levitä koko homma käsiin kun tahtotila oli niin hirmuinen...
  4. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Vilma-Onni meilettömät onnittelut :flower: Meni siis ihan samaa rataa kuin meillä! Hyvä niin, nuo piinaavat viikot kyllä häipyy mielistä nopsaan, kun saa noin hyviä uutisia!!!! Täällä ollaan kotona hoitamassa kuumeista poikaa. Taitaa olla itse virus A. Kuume huitoo lähellä 40 astetta, eikä...
  5. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Hiiop hiiop! Liekö ollut kolmas sivu tai jotain, mutta alas oli tämä vanha rakas ketju valahtanut :o Aika moni näyttää vetäytyneen takavasemmalle. Oma napa venyy ja paukkuu :). Eletään kukkeaa keskiraskautta. Olo on mainio ja töitä jäljellä enää 2,5 kk!!! 11.5. jään kesälomalle, jota jatkan...
  6. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Vilma-Onni, mulle kävi tässä raskauden alussa just noin! Oli 6+jotain ja menin ultraan kuulemaan ilouutisia. Lääkäri kertoikin, että näkyy ruskuaispussi, mutta ei sikiötä. Oletti kehityksen pysähtyneen. Odotin puoltoista viikkoa ennen kuin menin seuraavaan ultraan. Sen alussa lääkäri sanoi...
  7. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Hei mammat! Täällähän on ollut hiljaista kuin huopatossutehtaalla. touhis ja sinitär taisivat molemmat painia epätoivon kanssa. Muistuipa niin mieleen omat vuodatukseni piinailun kourissa! :headwall: Olin aina niin varma, että koskaan ei enää tärppää ja tässä sitä vaan ollaan tilanteessa...
  8. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Hei mammat! Hyvää uutta vuotta tasaiaesti kaikille! Hedyihan mielettomät onnittelut! Olipa melkoinen täishow...toivottavasti hyppivät yli meidän sakin...kun on noita koiriakin!! Mertsii 11+5
  9. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    :xmas: :xmas: :xmas: Tulin toivottelemaan Ihanaista Joulua ! Levätkää ja nauttikaa! Mertsii rv 9+3
  10. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Rouva Aniliini[b] kakkuohje. Superkivaa... ! Kiitti.
  11. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Missäs mammat luuraa? Kädet kyynärpäitä myöten joulukakkutaikinoissa??? :xmas: Minä tein viikonloppuna pipareita ja kanelisydämiä. Ja kas, sieltähän se joulumielikin tuli kun tuoksu täytti talon ja lapset kävi "varastamassa" tuoreita leivonnaisia. Pojalla oli kavereita koko lauantain ja...
  12. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    \ Tervetuloa nannanella! Me iät ajat täällä kirjoitelleet sekosimme Lauriinan vauvan syntymästä niin, että emme edes tervetuloja toivotelleet! Nanni varmaan lisää sinut tuonne etusivulle, joohan?!? Vaikka missä lie koko Nanni...!?Huhuu. Oikeastaan minun pitäisi antaa tietä uusille...
  13. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Lauriina onnea! Täällä mä itken ilon kyyneleitä.... Voi jestas, miten ihanaa! :flower: :flower: :flower: :flower: IHANAA!
  14. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Huomenta! Hyiiiiii tätä keliä. Vettä sataa ja on NIIIIN pimeää :/ . Tahtoo takaisin sen lumen ja valkean. Mimsku, en mä mihinkään odottajien puolelle oo mennyt. En uskalla vielä! Sain niin karmivan muistutuksen alkavana elämän haavoittuvaisuudesta viime viikolla, että olen ihan hissukseen...
  15. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Huomenia mammat! Rokulipäivää vietän kotosalla kun poika on kuumeessa. Kiitos monista tsempeistä ja onnitteluista!!!! Hassua miten ne lämmittävätkään, vaikka virtuaalisesti täällä keikkuvat! =) Nanni mulla ei oo skanneria kotona, joten sorry sorry tää helmi eli ensikuva pysyy täällä meidän...
  16. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Nyt on tultu ultrasta mukana kuvat pikkuveijarista, joka vastasi viikkoja just eikä mekein, kun ovulaatiosta laskettiin. Sydän sykki ja kaikki viittasi normaaliin raskauteen :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Nyt te ainakaan ette osaa kuvitella tätä tunnetta =) =) Lääkäri oli...
  17. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Peuhatkaa ja pölistelkää peittoja minunkin edestä! Meillä on niin apaattiset tunnelmat,että ei pöllyä peitot, ei. :( Mimsku, kyllä pelottaa! On niin epätodellinen olo. Faktat puhuu sen puolesta,että pikku-hippumme on lentänyt taivaisiin...keho vaan jatkaa kiivasta valmistautumista uuteen...
  18. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Pikainen vierailu keskuuteenne.... Käytin poikaa eilen terveyskeskuksessa. Käynnin yhteydessä tapasin lääkärin, jonka oli tarkoitus tehdä minulle se ultra tänään. Oli semmoinen mukava n. 25-vuotias sijainen. Päätin heti tuon poitsun nähtyäni, että ei lisää arvauksia minulle, kiitos. Poika oli...
  19. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Riikuilija, tsemppiä. niin kuin hyvin tiedämme, kaikki voi silti olla ihan hyvin. TIEDÄN miltä susta tuntuu. Koeta levätä. rauhoittua. Lähetän voimia ja toivon parasta meidän molempien asukeille!
  20. M

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    sunnuntai-ehtoota! täällä sitä kärvistellään! Olo on kuin ainakin raskaana...mutta kehohan voi olla niin peollinen. .. Keskiviikkona vasta on uusi tutkimus. Siihen saakka on vaan jaksettava. Täällä on myrsky. Puiden oksat lentelee ja vettä tulee kaatamalla. On kuin luonto olis suuttunut...

Yhteistyössä