Hakutulokset

  1. T

    Kumman kaa?

    Mickey tottakai =) Entäs Tehiksen Goran Visnjic (Luka) vai Jack 24:sta?
  2. T

    Jännitysniska...

    tulppaani74: onko sulla usein noita vatsavaivoja ollut niskavaivojen yhteydessä? Ei läheskään aina mutta silloin kun selkä on tosi jumissa niin kyllä. Heti alkaa närästää. Ja Hannele, olen pahoillani taudistasi. Voimia ja jaksamista, toivottavasti olet saanut apua oireisiisi. Minulla...
  3. T

    Jännitysniska...

    Lienee saman kuin tuo minulla käytössä ollut Klotriptyl mite?Minulla auttoi nopeasti kun tilanne oli pahana. Söin niitä sitten pari kuukautta putkeen ja korvien suhinat, kasvojen puutumiset, huimaukset jne hävisivät sen ansiosta. Nyt lääkkeet ovat loppuneet ja pitäisi hakea uusi resepti...
  4. T

    Jännitysniska...

    Saanko udella mikä perussairaus sinulta löytyi? Tottahan se on, ettei lääkärit mielellään tee tarkkoja tutkimuksia kun pitää säästää... :headwall: Minulla on kuitenkin vakuutus ja käyn aina Mehiläisessä yksityisellä lääkärillä ja tunnen hänen hoitavan minua ihan ajatuksella. Jäsenkorjaaja...
  5. T

    Jännitysniska...

    Kiva että mahtuu mukaan =) Minulla on ollut siis Klotriptyl mite lääkkeenä, nyt enää yksi tabletti purkissa :( Eilen oli maha kuralla ja oudosti sen vessassa ramppaamisen jälkeen alkoi vasempaan nivuseen koskea jos joku painaa siihen (esim istuessa). Samoiten iho meni vasemmasta jalasta...
  6. T

    stepperistä

    Minä taas polvivaivaisena (leikattu 3 kertaa) uskallan jopa suositella. Itse ostin Prismasta sellaisen joka tekee sivuttaisliikettä ja on käsituellinen ja suht tukeva mutta siro. Maksoi jotain 67e. Jumppaan sillä noin 3-4xvk, aluksi vain 15 min (reippaalla vauhdilla) nykyisin 40-45min. Ja voin...
  7. T

    Jännitysniska...

    :wave: Taustoja hiukan: olen 34 vuotias toimistoalan ihminen ja kropaltani pitkäselkäinen. Selkä ja niska ovat aina olleet se kompastuskiveni ja vaiva paheni viime vuonna ratkaisevasti. Lopulta oli huimausta, epätodellista tunnetta, kovaa närästystä, pääkipua, kipua joka puolella kropassa...

Yhteistyössä