Hakutulokset

  1. kaarnalaiva

    Yrityksen odottajat

    Tervehdys jälleen kaikille ja tervetuloa uusille! Mukava huomata, ettette ole hiljaisuudestani huolimatta vielä potkineet listalta :) Joudun kyllä pyytämään siirtoa taustailijoihin.. Elämä heittänyt häränpyllyä, lähinnä taloudellisesti, ja päätimme sitten lykätä "vauvantekohommia" myöhemmäksi...
  2. kaarnalaiva

    Yrityksen odottajat

    Onnittelut ihanista uutisista, aamurusko ja pumpulipallero! <3 Tuli itsellekkin hyvä mieli :) Hiitu, täälläkin kevätstressi painaa päälle.. Älkää nyt alkako haukkumaan, mutta minulla on huomenna pääsykokeet uuteen kouluun. Nyt alkanut taas mietityttää, onko idioottimaisuuden huippu alkaa...
  3. kaarnalaiva

    Yrityksen odottajat

    pieni toive, pahoittelut! :( :hug: FantaViona, noniin hauska jännäillä samaa tahtia jonkun muun kanssa! Ja ainakin mie nimenomaan jännitän, innoissani ja vähän peloissani.. Huolestuttaa, että mitä jos ei tärppää koskaan, mitä jos menee kesken, mitä jos lapsi ei ole terve jne jne. Päivällä...
  4. kaarnalaiva

    matala huone lapselle....kokemuksia kaipaan

    Itsellä ei varsinaisesti kokemusta ole, mutta muistan nuorempana kavereilla olleen vinttihuoneita makkareina. Ja ihan pitkiä ja ryhdikkäitä miehiä heistä kasvoi, ei siellä omassa makuuhuoneessakaan juuri muuta tehdä kuin maataan tai istutaan.
  5. kaarnalaiva

    Yrityksen odottajat

    Itse ajattelin mennä sieltä mistä aita on matalin ja ostaa noita Orion Pharman "Multivita - raskaus ja imetys" tabletteja, niissä näkyi ainakin d-vitamiinia ja foolihappoa olevan suositusten mukaiset päiväannokset. Nyt kun pikimmiten alkaa syömään niin pitäisi hyötyjen ehtiä ennen mahdollista...
  6. kaarnalaiva

    Yrityksen odottajat

    Vitskuista en ole paljoa ottanut vielä selvää, vehnänalkioöljyä aloin jo pari kuukautta sitten aamuisin syömään. Olevinaan hiusten kunnon vuoksi... pyh, kyllä oli hedelmällisyyden parantaminen jo mielessä;D Nyt olisi seuraava askel vauvaan valmistautumisessa tupakoinnin lopettaminen, sekä...
  7. kaarnalaiva

    Yrityksen odottajat

    Vieläkö mahtuisin mukaan odottelemaan? Tänään käytiin "se" keskustelu, viimeinkin saatiin kissa pöydälle ja vakavissaan puitua vauva-asiaa. Itse olen haaveilut lapsista niin kauan kuin muistan, ja nyt alkoi tuntua että ei se elämä tästä sen "vauva-valmiimmaksi" muutu, varsinkaan kun nuorena...
  8. kaarnalaiva

    Mies heitti lapsen ja rikkoi lasit

    Vielä mä voisin antaa anteeksi suutuspäissään tavaroiden rikkomisen tai esim. tiukalla otteella olkapäästä lapsen taluttamisen, mutta jos mun lapsia alettas viskelemään seinille en haluaisi olla kyseisen henkilön kanssa tekemisissä enää koskaan.
  9. kaarnalaiva

    Uusi ammattisi: olisitko mieluiten lentoemäntä, junaemäntä vai risteilyemäntä?

    Junassa mieluiten. Laivassa ja lentokoneessa en haluaisi viettää aikaa yhtään sen enempää kuin on pakko, sen verran pelottaa molemmissa.. Vaikka järki sanookin että maalla tapahtuvassa liikenteessä niitä vahinkoja eniten sattuu :D
  10. kaarnalaiva

    Millä helyyttely nimillä teidän puolisot teitä kutsuvat?

    Rakas Pikkunen, pieni en ole kuin pituudeltani, mutta tykkään tästä silti :) sukupuoliroolit kunniaan, tulee taskuveenus ja "neito hädässä" olo :D
  11. kaarnalaiva

    Mitä teillä syödään tänä iltana?

    Äh, kateelliseks vaan tulee kun lukee teidän "kunnollisista kotiruoista".. maistuisi itsellekkin! :p meillä syödään avokin kanssa pakastepitsaa, ideat loppu kesken ja oli lidlissä niin halvalla.. :ashamed:
  12. kaarnalaiva

    Paljonko saat hipsteritestistä?

    40%, ilmeisesti polkupyörän rotisko ja iphone tekevät minusta hipsterin :D
  13. kaarnalaiva

    G: Kuinka suhteesi uuteen ystävääsi muuttuisi, jos hänestä paljastuisi että (eri vaihtoehtoja)

    Varastelijaan menisi luottamus, joten en voisi olla hyvä ystävä. Kehottaisin hankkimaan apua jos kyse kleptomaniasta. Kannabis ok, tarjoaisikohan minullekin;) Prostituutio tai HIV ei myöskään vaikuttaisi väleihin. Voisin olla ystävä teinivuosien heilan (oman tai kumppanin) kanssa, mutta en...
  14. kaarnalaiva

    Mitä tää on? Heräsin aamulla lätäkössä - pikkarit ihan

    Pelkän otsikon perusteella minäkin arvelin märkiä unia tai ovista, mut nyt alko jännittämään aloittajan puolesta! Jos viitsit niin kerro toki mitä päivystyksessä sanottiin.

Yhteistyössä