Mies heitti lapsen ja rikkoi lasit

• Viestiketjun aloittaja "Jokuvaan"
  • Ensimmäinen viesti
"Jokuvaan"
Meillä tuli riitaa pari päivää sitten kun olimme lähdössä kauppaan koko perhe. Mies oli jo kahden lapsen kanssa rappukäytävässä odottamassa kun yksi lapsista vielä vitkutteli eteisessä. Siirsin lasta nostamalla rappukäytävään kun ei halunnut kävellä. Mies ärsyyntyi kitinästä ja otti lasta takin edustasta kiinni, nosti ylös ja heitti ulko-ovelle. Lapsi osui seinään ja itki. Lapseen ei tullut mitään jälkeä. Menin väliin ja otin kaikki lapset sisälle. Pyysin miestä lähtemään pois. Mies hermostui lisää ja käveli asuntoon, potkaisten samalla vitriinimme lasit rikki. Siruja lensi koko asuntoon.

Sain vihdoin miehen ulos asunnosta. Jäin rauhoittamaan lapsia.
Mies oli heti pahoillaan ja pyyteli kaikilta anteeksi.

En usko, että voin antaa tätä anteeksi. Mitäs nyt?

virri
No seuraavaksi poliisi heitti miehen putkaan?

Kyllä sä tiiät mitä seuraavaksi, ukon tavarat kasaan ja kerrot että mitään asiaa ei ole kotiin tulla ennen kuin on hakenut ammattiapua/ilmoittautunut vihanhallintakurssille. Sen jälkeen vasta kotiintuloa edes harkitaan.

Tuo meni överiksi, niin pahasti överiksi että anteeksipyynnöt voi toistaiseksi heittää roskakoriin. Suojele lapsiasi.

kapteeni jälkiviisaus
en ymmärrä miksi tuossa tilanteessa, alussa siis, kannatti käskeä miestä lähtemään pois.. parempi olisi että olisitte kaikki yhdessä rauhoittuneet ja rauhoitelleet saman tien hoitaen silloin anteeksipyynnöt, mies vaikka eri huoneessa jos hänellä kestää. mutta ei kai toista voi tuollalailla käskeä omasta kodistaan häipymään jos palaa pinna ja käy vahinko.

eri asia jos miehellä on muutenkin tapana hermot kiristyessä heitellä perhettään ja hajottaa tavaroita.

"ellinoora"
Niin kyllä minäkin ajattelen,että väärin mies teki,mutta ihminen voi joskus menettää malttinsa,varsinkin stressaantuneena.Itselläni on superhermot ankä ole malttiani menettänyt.Siskoni kyllä on menettänyt malttinsa lastensa kanssa ja heidän läsnäollessa enkä usko,että ero heidän perheessään tai kodista ulos heittäminen olisi välttämättä ollut hyvä rakaisu kenellekään.Juttelet miehesi kanssa ja miehesi keskustelee vielä lasten kassa ja itse sinä parhaiten tiedät voitko jatkaa hänen kanssaan yhteiseloa.

Vielä mä voisin antaa anteeksi suutuspäissään tavaroiden rikkomisen tai esim. tiukalla otteella olkapäästä lapsen taluttamisen, mutta jos mun lapsia alettas viskelemään seinille en haluaisi olla kyseisen henkilön kanssa tekemisissä enää koskaan.

zxcdszds
[QUOTE="Höh";29672200]Miksi pitää ärsyttää tarkoitushakuisesti puolisoaan, varsinkin jos huomaa että pinna on jo valmiiksi hyvinkin tiukalla.[/QUOTE]

Miten "äsrsyttää tarkoitushakuisesti puolisoaan"? Teillä ei koskaan riidellä vai? Ja jos tulee sanaharkkaa, jompikumpi vanhemmista heittää kitisevän lapsen seinään sen seurauksena ja rikkoo parit lasit? Hullu. Mies lähtis tuon jälkeen kävelemään, tai sitten minä lasten kanssa. Ihan sama mistä on edeltävästi riidelty.

Mä en hyväksyis minkäänlaista väkivaltaista käytöstä, en ketään elävää olentoa kohtaan enkä myöskään tuollaista vitriinien rikkomista..Lapsilla varmaan aikuisena kivat muistot tuostakin.. älä nyt missään nimessä päästä sitä miestä saman katon alle itsesi ja lastesi kanssa enää. Onko ollut aiemmin väkivaltainen? Jos jatkatte yhdessä niin epäilen että vaikka tuo olisi ollut eka kerta niin se ei tule olemaan viimeinen..

Yhteistyössä