matala huone lapselle....kokemuksia kaipaan

  • Viestiketjun aloittaja keis
  • Ensimmäinen viesti
keis
onko kellään kokemuksia matalista huoneista lapsen käytössä? siis todella matalista...meillä ns yläkerran huone/alakertaan lasiseinällä avoin vinttihuone joka on nyt minun makuuhuone/työhuoneena, melko pitkä huone n.4,5m,
korkeutta pitkällä seinällä noin 1.70 ja vastapäätä oleva pitkäseinä mihin katto laskee on 110cm.

toimii hyvin makuuhuone käytössä sekä työtilana kun istutaan+ olen itse tooodella lyhyt.
muksu, nyt ekalla, haluaisi sinne oman huoneensa ja kieltämättä omat polveni ovat pikkuhiljaa niin huonossa kunnossa että haluaisin alas nukkumaan...

huolettaa vaan että miten tuo matala huonekorkeus vaikuttaa kasvavan lapsen ryhtiin yms asioihin...
toki muksu on keväällä-kesällä 80% kotonaoloajasta jonka on hereillä ulkosalla ja touhuaa alakerrassakin paljon...
 
Itsellä ei varsinaisesti kokemusta ole, mutta muistan nuorempana kavereilla olleen vinttihuoneita makkareina. Ja ihan pitkiä ja ryhdikkäitä miehiä heistä kasvoi, ei siellä omassa makuuhuoneessakaan juuri muuta tehdä kuin maataan tai istutaan.
 

Yhteistyössä