Hakutulokset

  1. M

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Hei! Minutkin saa poistaa täältä, kiitos. Ei ollut tämä mun juttu, aika pinnallisesti uskaltaa kirjoitella.. Odotus jatkuu, kaikki ok. Onnellista odotusta kaikille :)
  2. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Ensimmäisessä synnytyksessä oli epiduraali ja toisessa spinaali. Spinaalipuudutus on kuulema lyhyempi kestoinen. Mutta tuntui kyllä yhtä tehokkaasti vievän pahimman kivun kuin epiduraali. Samalla lailla laitetaanja itsekin luulinsilloin että laittavat epiduraalin. Muutoin synnytykseen...
  3. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Helou! Lueskelin monta sivua juttujanne ja ajattelin kommentoivani vaikka mihin asiaan, mut en nyt enää muista mistä oli puhetta =) Olo on ollut viimeiset 4 viikkoa aivan kamala; koko ajan oksettaa ja huimaa ja heikottaa. Pää ei toimi ja muutenkin kaikki mahdolliset raskausoireet. Ihan...
  4. M

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Hei, joukon jatkoksi ilmoittautuu May13/39v./la 7.1./3.lapsi/kys/ Viikkoja taitaa olla 5+2 Eilen jo oksensin ensimmäisen kerran ihan yllättäen, muutoin ei ole paha olo vaivannut. Muita oireita; kipeä alaselkä, menkkamaiset jomotukset alavatsassa ja jokailtainen palelu, siis tärisen kuin...
  5. M

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Viikko sitten ihmettelin täällä veristä vuotoa jota oli jatkunut pari päivää. No se sitten jatkui vielä toiset pari päivää muuttuen kirkkaanpunaiseksi ja runsaammaaksi. Sitten alkoi "supistella" ja sain keskenmenon. Olihan se aikamoinen kokemus. Verta tuli vaikka kuinka paljon ja myös jotain...
  6. M

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Laskin että meitä olisi täällä jo yli 70 =) Onko muilla ollut veristä vuotoa? Tässä tai aiemmissa raskauksissa? Mistä johtui ja mitä tapahtui?? Mulla nyt kolmatta päivää tihkuu, ei ihan punaista mutta verensekaista kuitenkin. Kipuja ei ole. Tiedän ettei se välttämättä keskenmenoa tarkoita...
  7. M

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Mulla oli poikaa odottaessa pahoinvointia viikot 5-16, joka päivä oksensin ja olin välillä tosi huonossa kunnossa. Tyttöä odottaessa ei ollut pahoinvointia juuri lainkaan. Muuten en osaa sanoa eroa tytön/pojan oireista. Molemmista tuli linea negrakin ja molemmat veivät ulkonäön!! Sykehän on...
  8. M

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Hei! Mukaan ilmoittautuu May13 / 38 / 3. / KYS / Laskettu aika 13.5.

Yhteistyössä