Hakutulokset

  1. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Moi. Runttipulla me ei miehen kanssa kuuluta kirkkoon ja esikoiselle pidettiin nimenantojuhlat. Myös meillä molempien vanhemmat (enemmän appivanhemmat, vaikka muuten eivät kyllä ole lapsen kasvatukseen puuttuneet) olivat aluksi hieman vastahakoisia nimenantojuhlien suhteen. Mies sitten sanoi...
  2. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Heissan! Kiitos Johjolle suloisesta etusivusta ja ihanasta sinisestä sydämestä. Hoksasin tuossa, että meillähän on lasketut ajat aika lähekkäin, tiedä vaikka treffattais Oysissa... Onkos sinulla/muilla ei esikoista odottavilla syntyneet aiemmat lapset lasketulla ajalla vai aiemmin/myöhemmin...
  3. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi. Treffataanko Jonna ja Hemuli vaikka klo 12.30 esim. Stockan alakerrassa ja suunnistetaan siitä sitten johonkin shoppailemaan? Namm, kreikkalainen ruoka kuulostaa hyvältä, missäs päin/minkä niminen se on? Näin sitä on taas hyvin kärryilla kaikesta uudesta: ravintolat ja yökerhot ehtii jo...
  4. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Jeps. Su 2.11. sopii ainakin minulle. Mihinkäs sitä tällä kertaa mentäisiin syömään, onko toivomuksia? Ja treffataankos me Hemulin ja Jonnan kanssa jo aiemmin vai haluatteko käydä itseksenne shoppailemassa? Andie
  5. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Moi. Kiitokset Jonna75 ja Runttipulla lastenvaateliikevinkeistä. Vaikuttaa siltä, että tulee kiireiset kaksi päivää olemaan ;) Me keksittiin/päätettiin eilen nimi meidän tulokkaalle, kohtalaisen harvinainen nimi, mutta ihan suomalainen. Jotenkin helpottaa, että on nimi jo tiedossa...
  6. A

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Moikkelis. Pitkästä aikaa jaksan kirjoitella. Sairastin viime viikolla rajun oksennustaudin ja sen jäljiltä oli niin voimaton olo, ettei ole edes netissä jaksanut käydä. Painokin putosi muutaman kilon, mutta yritän tässä painoa palautella sacherkakun voimilla :D Nyt iski sitten flunssa...
  7. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Ja mäkin näköjään yritän ehdotella jo mennyttä aikaa, kun palasin takaisin lokakuun alkuun :ashamed: meillä on kaikilla nykyään niiin hektistä tämä elämä :D Mulle kävisi tuo su 2.11, tai sitten seuraavakin vkonloppu. Andie
  8. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi pitkästä aikaa. Tungen mukaan teidän tapaamiskeskusteluun. Minulle ei käy tuo 26.10, olen pe-la Helsingissä, niin en raaski olla pojasta erossa sunnuntaina. Mitenkäs seuraava vkonloppu la 1.10? Andie
  9. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Huomenta. Ja vielä myöhästyneet tervetulotoivotukset JennaKaroliinalle :wave: Kiitokset taas Oulun äideille mukavasta tapaamisesta ja shoppailuseurasta! Eiköhän nähdä taas loka-marraskuun aikana =) ON: vointi ollut viime päivinä todella hyvä, väsymystä tosin on etenkin iltaisin...
  10. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Moi. Löysinkin googlesta ainakin suomalaista/ruotsalaista nimeä miettivälle hyvän sivuston: www.perhekerho.net/oppaat/nimi_vauvalle.htm siellä oli aika runsaasti erilaisia nimivaihtoehtoja. Että täällä työntouhussa ollaan ;) Andie ja luumu 20+3
  11. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Heips. Meidän pitäisi nyt keksiä pojulle nimeä, tiedättekö, löytyykö netistä nimitietoutta? Andie ja luumu 20+3
  12. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi. Minäkin pääsen ilman lasta liikenteeseen, kun mummu ja pappa lupautuivat lasta la iltapäivänä katsomaan. Eli näemme lauantaina klo 13 Amarillossa, nam :p . Toivottavasti Johjokin ehtii parantua la mennessä.
  13. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Moi! Olipas kahlaamista, kun kävin läpi viikonlopun aikana tulleet viestit. Ja heti hyviin uutisiin. Käytiin eilen illalla rakenne-uä:ssä ja terve pikku poika siellä uiskenteli =) pippeli näkyi niin selvästi jalkovälissä, että ei ollut erehtymisen mahdollisuutta ;) voivoi, mitenhän...
  14. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Päivää. Tervetulo Niisku mukaan joukkoon, toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee tällä kertaa hyvin :heart: Mulla alkaa neljän päivän vapaaputki ja ensi vkollakin vain 2 päivää töitä, joten joskos tätä väsymystä saisi nyt kunnolla levättyä pois. Mukavaa viikonloppua kaikille! En...
  15. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Huomenia! Sef :hug: jaksamista sinne, olipas ultraaja tosiaan aika töykeä ja ammattitaidoton, kun ei tuon selkeämmin sanonut, mitä merkitystä sillä masunesteen vähyydellä on. Minun mielestäni kuuluisi kunnalliselta puolelta tehdä uusi ultra muutaman viikon päästä, koska asioita jäi...
  16. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Yhdyn (?) edelliseen puhujaan, Amarillo ois kiva paikkana ja isot ruoka-annokset, niin närästää ainakin varmasti sen jälkeen ;) olisko aika sama kuin viimeksi eli klo 13 maissa?
  17. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Niin ja sori... onnittelut tietenkin JennaKä:lle pojasta ja hyvä, että kaikki on kunnossa :hug: mulle on taas iskenyt tämä raskausdementia, mutta onnittelut ihan kaikille, jotka ovat saaneet hyviä uutisia rakenne-uä:stä. Andie ja luumu 19+2
  18. A

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Moi! Meillä on pojun kanssa sanataidekerho 13.9. aamupäivällä, mutta jos voin viedä poitsun omille vanhemmilleni hoitoon iltapäiväksi, niin onnistuu kyllä minunkin tulla paikan päälle. Missäs olette nyt ajatelleet treffata ja mihin aikaan?
  19. A

    TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

    Moi. Pikaisesti kirjoittelen ennen töistä kotiutumista... Onnittelut Rouva Sasha80 ihanaa, että päivä oli unohtumattoman ihana :heart: Tervetuloa mukaan kaikki uudet! :wave: Johjolle superonnittelut terveestä pojasta! Ja Jonna 75:lle superonnittelut terveestä tytöstä :flower...
  20. A

    TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

    Moi. Onnitteluja kaikille ultrasta hyviä uutisia kuulleille ja etenkin Anarille :hug: ja muistakin lähteä töistä heti pois, jos tulee vielä vastaavia tuntemuksia. Toivottavasti pikkuinen ei enää sinua kuitenkaan säikyttele! Voi että Hemuli mie oon kade, kun sinä saat jo käydä ostelemassa...

Yhteistyössä