Hakutulokset

  1. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Heps! Kohta ollaan puolivälissä, huomenna 20+0 ja torstaina rakenneultra. :) Saatoin muutama päivä sitten tuntea liikkeitä tuolla oikealla alavatsalla/kyljessä. Sen jälkeen on vain kutittanut eilen vähän mahaa. Eikö noiden liikkeiden pitäisi kuitenkin tässä vaiheessa olla jo selkeitä ja...
  2. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Voi ei, iloisten uutisten joukkoon on mahtunut näköjään ikäviäkin... :( Hurjasti jaksamista nyyttiselle! :hug: Ajattelin silti mainita hieman omiakin kuulumisia, vaikka tuntuukin julmalta iloita juuri nyt. :/ Meillä oli neuvola maanantaina (18+0) ja pääsin kuulemaan pitkästä aikaa sydänäänet...
  3. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Minua kyllä harmittaa ja vähän pelottaakin, kun en oo vielä tuntenut liikkeitä. Sydänääniäkään en voi kuunnella, kun ei ole kotidoppleria ja talouspaperirullan hylsykään ei ainakaan vielä toiminut toivotulla tavalla. :P Ensi viikolla on onneksi neuvola, jospa siellä kuunneltaisiin edes ne...
  4. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Poksun. :) 17+0 Rakenneultraan on vielä lähes kuukausi... Ei meinaa millään malttaa odottaa. Mies yritti eilen kuunnella vauvelia kotikonstein talouspaperirullan hylsyn avulla, mutta onnistui kuulemaan vain minun sykkeeni. :/ Hirmu alhaalta saa tuon omankin sykkeen kuulumaan. Luultiin jo...
  5. M

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Hei taas! Lilith84: On hyvinkin todennäköistä, että ollaan nökötetty samalla lääkärillä. :) Hauska huomata, että muillakin on samansuuntaisia fiiliksiä ko. lääkäristä. 4D-ultra olisi ihana, mutta eipä ole ylimääräisenä tuommoisia rahoja... :/ Ruokahimoista sen verran, että minä...
  6. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Minäkin sain kerrottua uutiset pomolle + "kakkospomolle" tiistaina. Ottivat asian hyvin, jopa yllättävän hyvin, vaikka pelkäsin pahinta. Vähän pomoa kirpaisi, kun tajusi joutuvansa maksamaan minulle 3 kk:n palkan äitiysloman ajalta... :) Olen tosin vuokratyöntekijänä, ja työnjohdolle en ole...
  7. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Tänään oli neuvolalääkäri. Jäi kyllä todella paskat fiilikset koko käynnistä. :( Lääkäri oli joku aivan aloittelija ja todella hiljainen. Hän joutui tarkistelemaan asioita ja sydänäänten kuuntelukin meni puoliksi ihan ohi, kun lääkäri ei edes kertonut, mitä aikoo tehdä ja millaisia ääniä pitäisi...
  8. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Hei taas! Täällä poksui tänään 13+0. KIPUJA: Jouduin käymään eilen päivystyksessä, sillä kärsin koko viikonlopun armottomasta pääkivusta. Parasetamolista ei ollut apua, vaikka otin parikin tablettia aina kerralla. Hieronnasta ja lämmitetystä/pakastetusta kauratyynystäkään ei ollut...
  9. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Kiitos! Hmm. Nyt kun rupesin itsekin katsomaan noita kuvia tarkemmin, niin toisessa tosiaan lukee 5,4 cm/34 Hz ja toisessa 3,2/9,6 cm/27 Hz. Äitiyskortissa lukee kohdassa CRL/HC 40.6, BP:n kohdalla 13.3, AC/NL on + ja FE 4.6. Mitä nämä luvut oikeastaan edes on?
  10. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Hei! Minäpä liityn joukkoonne. Kävin tänään ensimmäisessä ultrassa (mieskin tuli mukaan :)). Viikkoja oli ennen ultraa 12+6, nyt ultran jälkeen 11+0, eli laskettu aika on nyt 23.4.2012. Pikkuötökkä oli melko itsepäinen eikä suostunut kääntymään tökkimisestä huolimatta, eli ei sitten saatu...

Yhteistyössä