Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Ois kiva tietää Biba millä perusteella tuo vyöhyketerapeutti sanoo, että 98% :lla käynnistynyt synnytys hoidon jälkeen? Gallupiako tehnyt :D Mutta sulla on jo viikot tollaset, että varmaan auttaakin. Oon kuullut, että nuo käynnistyksen avittamiset toimii, jos synnytys muutenkin lähiaikoina...
  2. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Sulla on kyllä ollut rankka synnytys Riikka90 :hug: Varmaan parasta mennä pian pelkopolille, ettei jää kummittelemaan tuo kauhukokemus. Tasan ei käy onnen lahjat synnytyksenkään suhteen. Joskus käy kateeksi näitä jotka pystyy helposti synnyttämään luomuna, supparit ei tunnu kovin pahoilta ja...
  3. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Kiitos synnytystarinoista! Aika hurjia juttuja, huh melkein alkaa pelottaa :whistle: Milla84 mä ainakin oon yhtenä kappaleena ja nyt tuntuu, että varmaan vielä parin viikon ajan. Se on jännä juttu, että toisilla supistelee kipeesti päiväkausia, toisilla synnytys käynnistyy yks kaks ilman...
  4. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Vielä vähän... Eilen illalla kattelin areenasta sellasta sarjaa kun Sydänääniä. Siinä seurataan joka jaksossa parin perheen odotusta ja synnytystä. Kuvattu Tammisaaren sairaalassa. Suosittelen! Meikä kyllä märisee aina kattoessa. Kun vauvan saa rinnalle, on se niin liikuttava hetki ja ne isät...
  5. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Huomenia! Kiitos Villaruusu ja Hortensia kivoista viesteistänne =) Onnea Wasabille vauvasta! Juu ton tiesin että kohdunsuu aukee sentistä sinne kymmeneen. Kohdunkaula on vähän vieras käsite, mutta selveni sekin. Sitten puhutaan että voi olla ulkosuu auki ja sisäsuu kiinni. Kaveri kysyi kun...
  6. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Kypsyttää tää hiljainen foorumi. Edellinen viesti on jo kolmas peräkkäin, johon ei oo mitään kommentointia, eli ei tätä kauheesti "keskustelu"palstaksi voi sanoa. En jaksa enää jatkaa yksinpuhelua :( Pettymys sinänsä, että just oma ketju on tällainen, kun nuo muut on paljon aktiivisempia...
  7. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heippa! Iskä lähti kahden nuorimman kanssa mummolaan 400 km päähän, mä jäin kotiin koululaisen kanssa.En uskaltanut enää lähteä mukaan, kun on jo npota viikoja kasassa aika paljon. Ihana vapauden tunne lötkistellä sängyssä koko aamun! To iltana reissulaiset tulevat takasin. Äsken katoin...
  8. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Heips! Mulla on kokemusta neljästä odotuksesta ja kolmesta synnytyksestä. Yleensä ottaen henkilökunta on ollut neutraalin asiallista. Vastaanotossa olevat ihmiset on niitä etäisempiä, tyyliin tiedot ylös ja mene odottamaan. Nämä kai myös vastaavat tuleviin puheluihin. Kätilöitä on ollut moneen...
  9. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Onnea Julia05 ja tsemppiä Kilimanjaro ja Keesha! Oikeestaan kivaa, kun oon ite loppupäässä odottamassa (paitsi jos joutuu yksinään löpisemään täällä, kun muilla kädet täynnä työtä vauvojen kanssa ;) On jänskä kuulla teidän muiden synnytyksen käynnistymisestä, kun itellä se on hamassa...
  10. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Onnittelut Kaktuspiikille! Hurja, että vauvojen koko vaihtelee, mun 3 edellistä on just ton 3 kiloo olleet ja ihan laskettuna päivänä +- pari päivää syntyneet! No joo, kolmen hengen huoneet on varmaan normijuttu isommissa sairaaloissa. Siis häh, Santra84 6 hengen huone!! Ok, en valita enää...
  11. S

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Moi kaikki, joilla syyskuulaiset! Täällä ilmoittautuu höpöttelemään yksi mattimyöhäinen, joka on kuukausia seurannut teidän raskautenne etenemistä. Joten sopiiko vielä porukkaan? Mulla on laskettu aika syyskuun 28. ja neljättä odotan. Synnäri on Koks, valitettasti : / Siksi valitettavasti, kun...
  12. S

    Haamuplussa Pregent stickillä

    En käynyt labrassa, mutta pyysin miestä tuomaan testin. Toi saman merkin liuskatestin, tosi kökön, mutta tuloksesta ei ole enää epäselvyyttä: Siellä on vauvan alku, tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla :O Kysynpä vielä, että milhin keskusteluryhmään kannattaisi liittyä? Kolme lasta...
  13. S

    Haamuplussa Pregent stickillä

    Moi taas! Kyllä se viiva minusta näkyi just testiajan puitteissa. Siinä oli että 5 minuuttia voi lukea testiä. Maanantaina menen labraan niin tuleepahan varma tieto. Menkkamaista jomotusta on kaiken aikaa, eilen tuli hiven taas verta. Ollako vai eikö olla raskaana, kas siinä pulma :confused...
  14. S

    Haamuplussa Pregent stickillä

    Tein pari päivää sitten raskaustestin, joka näytti haalean haaleaa plussaa. Viiva ei näkynyt heti, vaan ilmestyi joku +3 min myöhemmin. Olen kai siis aika alussa raskaana. :O Kuukautiset on olleet viimeksi joulukuun 2, 1½ kk sitten. Pari testiä olen kerennyt tekemään, ja ne on näyttäneet...

Yhteistyössä