Hakutulokset

  1. X

    kokemuksia Volkswagen sharan 7paikkaisesta autosta?

    Katso mieluummin Ford Galaxy. Sama koppa, parempi auto. Siitä on tykätty!
  2. X

    Ei kai synnytys ole jo lähellä?! rv 34+ vasta.

    Niinhän se on, ei näistä voi tietää... hirveen halukas en oo näytille menemään kun en yhtään jaksa uskoa että se vielä syntyis, vaikka siltä tuntuukin...sekavaa, vaikea selittää. Mut toisaalta, tokassa raskaudessa menin äitipolille tarkoituksella ilman sairaalakassia kun en uskonut sinne jääväni...
  3. X

    Hiihtäjillä pipo kireällä...

    Kyllä me ihan oikealla ladulla opetellaan. Ihan sama kun sanois että opettele hiihtämään ilman suksia. Kyllä laskettelukeskuksissakin on pieniä opettelemassa ja kaatuilemassa eteen. Samoin luistinradalla. Aikúiselle, kokeneelle hiihtäjällekin on vaikeaa vetää murtsikkaa tasamaalla, entäs...
  4. X

    Ei kai synnytys ole jo lähellä?! rv 34+ vasta.

    Mulla on vettä liian vähän. Tai siis rv 30 sitä oli liian vähän, sitten rv 31 normaalisti, mutta niukasti. Sen jälkeen ei oo seurattu, kun sf-mitta on kasvanut normaalisti ja minusta kasvu on tuntunut hyvältä. Nyt vaan tuli taas tää kutistuminen. Vauva kasvaa normaalisti, mutta on geneettisesti...
  5. X

    Ei kai synnytys ole jo lähellä?! rv 34+ vasta.

    Käytin tänään vielä lasta hiihtämässä ja jouduin tarpomaan umpihangessa hikipäässä aika lailla. Tuon reissun jälkeen tuntui että vauva jotenkin "putosi" alas. Taitaa tulla huomenna synnärireissu, tänään en kyllä enää lähde jos ei ala supistelemaan :/ Muistan vaan kuulleeni, että joillakin...
  6. X

    Hiihtäjillä pipo kireällä...

    No entäs sitten se, kun olen lapsen kanssa opettelemassa hiihtoa, joten kävelen itse lapsen vieressä (raskaana en uskalla laittaa itselle suksia). Enkö saisi kävellä hiihtävän lapsen vieressä? Pitääkö lapsen olla tämä talvi hiihtämättä? Onneksi läheskään kaikkia hiihtäjiä ei häiritse, mutta...
  7. X

    Ei kai synnytys ole jo lähellä?! rv 34+ vasta.

    Nyt pari päivää ollut sellaisia "oikeita" kipeitä supistuksia välillä. Tämän viikkoa ollut maha ihan sekaisin, ummetus vaihtunut melkein ripuliin... Tänään sit huomasin, että maha on TODELLA laskeutunut ja tuntuu pienemmältä. Alapäässä kova paine. Kolmas raskaus jo, ei kai se vielä synny...
  8. X

    Mitä tehdään, jos lapsivesi häviää jo rv 31?

    Jatkoa seuraa... Valvoin ison osan yöstä, itkin koko aamun, en pysty tekemään mitään... Soitin synnärille, kun ei näin lauantaina ole mikään paikka auki. Kysyin olisiko joku voinut jutella minun kanssa kun pelottaa. No vastaanotto oli aika kuiva. Yhdistivät lääkärille, joka oli sitä mieltä...
  9. X

    Kuvia vauvoista joiden syntymäpaino ollut 1500g - 2000g?

    Kiitos :) Kun pääsisi itsekin siihen 34 viikkoon ja kahteen kiloon. Toivoa on vielä, mutta ei tästä täysiaikaista tule.
  10. X

    Kuvia vauvoista joiden syntymäpaino ollut 1500g - 2000g?

    Done :) Kuvia otan vastaan kiitollisena!

Yhteistyössä