Hakutulokset

  1. T

    Onko ketään Tupperin myyjää paikalla?

    Konsulentit vievät takuuvaihdot omaan tukkuunsa tarkistettavaksi ja mikäli menee takuuseen niin vanha tuote jää tukkuun ja uusi tulee asiakkaalle. Mikäli tuote ei mene takuun piiriin niin silloin tuote palautetaan asiakkaalle ja kerrotaan miksi tuote ei mennyt takuuseen! Kunnon konsulentti ei...
  2. T

    Jos paikalla on Tupperi myyjää...

    tupperin kotisivuilta löytyy uusi kuvasto, jossa myös nämä keltaset ja siniset juomapullot. Lisänä sinisiä EcoJuomapulloja. Nettisivujen kautta löytyy myös konsulentteja, joihin voi ottaa yhteyttä tilatakseen tuotteita.
  3. T

    Tiiviit astiat, Tupperware sun muut...

    Meillä on ollut Tuppereita jo lapsuuden kodissa ja niin hyviä ne mielestäni ovat, että nyt myyn niitä itse. Tupperwaren tuotteita voi ostaa kotona pidettävissä esittelyissä, mutta myös suoraan meiltä konsulenteilta. Toki järjestämällä esittelyn luonasi saat aina voimassa olevan...
  4. T

    Miten saa vispattua kermaa äänettömästi?

    Tupperin Speedy Chef on mielestäni tosi hyvä kermanvaahdottamiseen. Tulee nopeammin kuin sähkövatkaimella ja eipä paljon melua. Halvempi vaihtoehto on Pikasekoitin 5dl, mutta jos kaipaa monitoimikonetta millä saa vatkattua sekä pilkottua ja tehtyä kevyitä taikinoita niin silloin on ihan ykkönen...
  5. T

    Kellä olis Tupperin hinnasto lähettyvillä?

    TupperChef Leipäveitsi maksaa 43,90 ja nykyäänhän nämä veitset ovat hieman värikkäämpiä kuin ennen.
  6. T

    Silikonivuoat

    Olen itse Tupperware-esittelijä ja käytän Tupperwaren silikonivuokia. Mä ainakin mainitsen aina esittelyssä, että pinta tulee "aktivoida" kylmällä vedellä aina ennen käyttöä. Näin ei tartu tuotokset kiinni vuokaan ja ei tosiaan tartte erikseen voidella. Ja sitten tietysti annan vähän aikaa...

Yhteistyössä